Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:28:04 GMT

۱۲ جایگاه عرضه سوخت در خوزستان وارد مدار شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۰۷۵۹

۱۲ جایگاه عرضه سوخت در خوزستان وارد مدار شد

نعمت اله نجفی روز شنبه در گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در جریان وقایع خشونت بار اخیر علاوه بر آسیب رسیدن به برخی اموال عمومی و شخصی مردم ، چهار جایگاه عرضه سوخت در بهبهان ، پنج جایگاه در رامهرمز و سه جایگاه در شهرهای اندیمشک ، شوش و اهواز به شدت آسیب دید که با تلاش انجام شده، هر ۱۲ جایگاه سوخت بازسازی شدند تا مردم برای سوخت گیری مشکلی نداشته‌ باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعال شدن سه جایگاه گاز سی ان جی در خوزستان
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) از فعال شدن دوباره سه جایگاه گاز سی ان جی در یک هفته اخیر در خوزستان خبر داد و گفت: با توجه به افزایش قیمت بنزین ، گرایش مردم به مصرف سوخت سی ان جی افزایش یافت به همین دلیل سه جایگاه در خوزستان که پیشتر به دلیل نداشتن صرفه اقتصادی تعطیل شده بود دوباره وارد مدار عملیات شد.
وی گافزود: با فعال شدن این سه جایگاه ، مجموع جایگاه‌های گاز سی ان جی در محدوده عملیاتی این شرکت به ۷۰ جایگاه رسید.

استان خوزستان ۲ شرکت پخش فرآورده های نفتی شامل اهواز و آبادان دارد که منطقه اهواز مسوولیت توزیع و راهبری سوخت در مناطق شمالی ، غرب ، مرکز و جنوب شرق خوزستان،و منطقه آبادان توزیع و مدیریت سوخت در شهرهای ساحلی و بندری خوزستان را برعهده‌دارد.
مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) در ادامه از پیگیری این شرکت برای راه‌اندازی ۶ جایگاه غیرفعال گاز سی ان جی خبر داد و گفت: هم اکنون مصرف گاز سی ان جی برای خودروهای سواری ، عمومی و باری در مقایسه با بنزین بسیار به صرفه‌است.

حمایت از احداث جایگاه های گاز سی ان جی
نجفی با بیان اینکه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران آمادگی دارد مجوز احداث جایگاه سی ان جی برای متقاضیان در هر منطقه ای از خوزستان را صادر کند ادامه داد: این شرکت از احداث جایگاه ‌های جدید عرضه گاز سی ان جی در مناطق مختلف خوزستان حمایت می‌کند.
وی از افزایش مصرف گاز سی ان جی پس از اجرای طرح مدیریت سوخت(بنزین) در خوزستان خبر داد.

هرکیلوگرم گاز سی ان جی ۶ هزار و ۶۵۰ ریال است.

برچسب‌ها سهمیه بندی بنزین خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین خوزستان اهواز سهمیه بندی بنزین خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۰۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: سلمان کلیوند عباسی جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس شهرستان اهواز منطقه یک پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: این جانباز سرفراز در یکم مهرماه ۱۳۲۶ متولد شد و در ۱۹ مهر ماه ۱۳۵۹ بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ دشمن بعثی در منطقه عملیاتی خرمشهر به درجه جانبازی نائل آمد که در تاریخ در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ به همرزمان شهیدش پیوست.

وی ادامه داد: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید گرانقدر فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین برگزار و در گلزار شهدای اهواز به خاک سپرده می‌شود. 

 

 

دیگر خبرها

  • تولید پایدار سوخت در پالایشگاه تهران با تنوع‌بخشی به سبد محصولات 
  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین و جمع آوری کارت های سوخت
  • چرا دولت میخواهد کارت‌های سوخت را حذف کند؟
  • سوالات پر تکرار درباره بنزین + پاسخ
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین
  • آسیب وارده به کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک برطرف شد
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد
  • چرا استفاده از کارت سوخت شخصی برای دولت به یکباره مهم شد؟