Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: فعالیت‌های بدنی در فضای باز مدارس شهر تهران تا روز چهارشنبه ۶ آذر ممنوع است.

به گزارش مشرق، مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: با توجه به افزایش آلاینده‌های جوی و روند آلودگی هوا در شهر تهران، فعالیت‌های بدنی در فضای باز مدارس تا روز چهارشنبه ۶ آذر امسال ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: هوای تهران در شرایط ناسالم قرار گرفت دوربین‌هایی که خودروهای دودزا را جریمه نمی کنند

وی ادامه داد: مدیران مدارس مناطق نوزده‌گانه شهر تهران موظف هستند از فعالیت بدنی در محیط باز مدرسه تا روز تعیین شده جلوگیری به عمل آورند.

 محمد رستگاری معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران نیز گفت: با توجه به اطلاعات دریافت شده ار ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا شاخص کیفیت هوای شهر تهران طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۱ امروز بر روی عدد ۱۱۱ بوده‌ است و این عدد بیانگر شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

وی اظهار داشت: با توجه به اطلاعیه‌های اداره کل هواشناسی استان تهران پیش‌بینی می‌شود شرایط نامطلوب هوا تا پایان روز سه شنبه در شهرهای تهران، ورامین، شهرری و اسلامشهر همچنان ادامه خواهد داشت.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین مشرق ورامین تهران استان تهران شهر ری اسلامشهر شهر تهران اخبار حوادث مدارس ممنوعیت فضای باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا سرهنگ "پیمان کرمی "اظهار کرد: این ممنوعیت تردد به سبب کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران و کرج با اعلام ماموران پلیس راه در محل از ساعاتی دیگر به طور کامل یک طرفه می‌شود.

کرمی گفت: اکنون تردد از میدان امیرکبیر تا شهرستانک فقط برای افراد بومی میسر است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

نیمی از جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر در استان البرز و مابقی در مازندران واقع شده است.

کد خبر 845613 برچسب‌ها خبر مهم فراجا

دیگر خبرها

  • اگر می‌خواهید کمتر استرس داشته باشید بیشتر ورزش کنید
  • اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران
  • افزایش ۸۰ هزار متر مربعی فضای ورزشی مدارس کهگیلویه‌وبویراحمد
  • مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
  • افزایش سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل
  • کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان
  • ورزش می‌تواند با آرام کردن مغز سلامت قلب را حفظ کند‌
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • پیامدهای بیست سال ممنوعیت حجاب در فرانسه و اسلام‌هراسی بی حد و حصر