Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظر و پیشنهاد کمیسیون شورای شهر در خصوص پروژه ها در صحن شورای اسلامی شهر گرگان مورد توجه قرار گرفت و حتی یک مورد از این پیشنهادت کمیسیون های شورا به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان،  یکصد و نود و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان با ریاست « حمیدرضا آقاملایی» برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دستور جلسه صحن شورای اسلامی شهر گرگان برسی لوایح و نامه های رسیده به صحن شورای شهر گرگان بود.

 

زمان جلسه امروز شورای شهر گرگان بر خلاف بسیاری از جلسات  متمرکز به بررسی لوایح و نامه های رسیده  و کمتر حاشیه در این جلسه به وجود آمد و اتفاق خوبی که در این جلسه مد نظر قرار گرفت این بود که نظر و پیشنهاد کمیسیون شورای شهر در خصوص پروژه ها در صحن مورد توجه قرار گرفت و حتی یک مورد از این پیشنهادت به تصویب نیز رسید.

 

البته هنوز شورای اسلامی شهر گرگان نتوانسته با پیش زمینه کارشناسی به لوایح و نامه ها در صحن رسیدگی کند و بخشی از وقت شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص نحوه اجرای پروژه یا پیشرفت های آن سپری شد و شاید یکی از دلایل آن این است که لوایح و نامه های مطرح شده در زمان مناسب در اختیار اعضای شورای شهر قرار نمی گیرد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان  به افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و در این جلسه گفت: با وجود همه فراز و نشیب های اجتماعی ملت ایران اجازه دخالت به هیچ کسی را در امور خود نخواهد داد.

 

«حمید رضا آقا ملایی» یادآور شد:جشنواره پاییز هزار رنگ برای چهارمین سال متوالی در گرگان برگزار شد، این جشنواره با استقبال شهروندان گرگانی رو به رو شد.

 

وی بیان کرد: به جد پیگیر شهر بازی هستیم و این مهم در روز گذشته مورد استقبال مردم قرار گرفت و این مطالبه به حق مردم را از تریبون شورای شهر گرگان بار دیگر درخواست می کنم و از همکاران خود تقاضا دارم تا به نتیجه نرسیدن بحث شهربازی و سورتمه لحظه ای از پا ننشینند.

 

رئیس شورای شهر گرگان متذکر شد: پیروزی پیاپی شهرداری گرگان را خدمت همه حامیان این تیم تبریک می گویم تیم  بسکتبال شهرداری گرگان نتایح خوبی گرفته و این نوید را می دهد که تیم بسکتبال شهرداری گرگان بتواند جزو چهار تیم برتر لیگ باشد و حتی به مقام قهرمانی برسد.

 

آقاملایی متذکر شد: جلسه امشب دو بخش دارد و یک بخش در خدمت دوستان در کمیته انطباق هستیم و پیرو درخواست اعضای شورای شهر داشتند  پس از بررسی به برخی از لوایح این جلسه برگزار خواهد شد و دستور دوم رسیدگی لایحه و نامه های رسیده است.

 

وی در خصوص افتتاح پروژه تقاطع غیر هم سطح افسران اشاره کرد و گفت: این پروژه در این ماه به بهره برداری می رسد و امیدواریم در افتتاح این پروژه قول شهربازی و سورتمه را نیز به مردم ارائه کنیم.

 

در این جلسه لایحه های شهرداری در خصوص مشارکت در احداث سالن ورزشی گرگان جدید، شهرداری در خصوص پرداخت حق شارژ ماهیانه واحدهای سهم الشرکه شهرداری در مجتمع هیرکان، بخشودگی جرایم مالیاتی شهرداری به امور مالیاتی، واگذاری مجتمع پذیرایی و تفریحی زعفران واقع در ضلع شمال شرقی میدان ناهارخوران، واگذاری یک واحد مسکونی به شرکت شاهوار راه گلستان، واگذاری یک قطعه زمین در خیابان رودکی، اعمال بخشودگی در هزینه خسارت تاخیر، واگذاری یک واحد تجاری واقع در عدالت 21 مجتمع یادمان، واگذاری یک قطعه زمین در جانباز 36 بنا بود مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

همچنین به صحن شورای اسلامی شهر گرگان رسیدگی به نامه های شرکت سامان گستر گستر تمیشه، نامه های کمیسیون خدمات شهری، سیما منظر و زیست شهری در خصوص درخواست شرکت خدماتی گل سبزه، و نامه هیئت امنا مسجد صاحب الزمان( عج الله) سایت کارکنان دولت مهرگان، نامه های ریاست کمیسیون بانوان و خانواده شورا در خصوص تشکیل انجمن زنان شهر گرگان، شهر دوستدار کودک، واگذاری زمین جهت احداث مجتمع فرهنگی چند منظوره، نامه رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی در خصوص همکاری با جناب آقای محمد بنایی کارگردان و واگذاری 2 باب مغازه در مجتمع هیرکان به هیئت مدیره انجمن معلولین توانمند همت در دستور کار بود.

 

نخستین لایحه شهرداری در خصوص مشارکت ساخت سالن گرگان جدید به مبلغ 130 میلیون تومان در صحن شورای شهر گرگان بود که در این خصوص اعضای شورای شهر گرگان به میزان هزینه در اجرای این پروژه و مشارکت سپاه، استاندارد لازم این سالن ورزشی تاکید داشتند.

 

حاجی آبادی مجری این پروژه از 630 میلیون تومان هزینه برای ساخت این سالن ورزشی خبر داد و گفت: هنوز کف سازی باقی مانده که نزدیک به 230 میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت.

 

این لایحه با رای اعضای شورای شهر گرگان مصوب شد

 

همچنین اعضای شورا بخشی از وظایف شهردار با دو فوریت در این جلسه به آقای سلاری واگذار کردند.

 

135 واحد مجتمع هیرکان متعلق به شهرداری است و شارژ ماهانه در سال به مبلغ 122 میلیون برآورد شده  که باید از طریق شهرداری پرداخت شود و بودجه برای سالجاری در نظر نگرفته شده  در صحن شورای شهر گرگان مطرح شد و بر اساس نظر کمیسیون مربوطه پرداخت شارژ از زمان تحویل واحدها از طریق شهرداری به تصویب شورای اسلامی شهر گرگان رسید.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد نماز جمعه هفته بسیج راهپیمایی سهمیه بندی بنزین اردبیل گرانی بنزین کانون های مساجد بسیج پروژه شهر بازی عضو شورای اسلامی شهر گرگان اعضای شورای شهر شورای اسلامی شهر گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۰۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

امتداد - در چهارصد و نود و سومین جلسه شورای عالی بیمه سهم هریک از شرکت های بیمه از عوارض بیمه شخص ثالث تعیین شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  در ابتدا معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی ضمن ارائه گزارش عملکرد صنعت بیمه از تدوین برنامه راهبردی افزایش ضریب نفوذ بیمه خبر داد.   همچنین دکتر شریف زاده معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی  ضمن قدردانی از تلاش های خوب صورت گرفته در صنعت بیمه گفت:  خوشبختانه عملکرد  صنعت بیمه  در سال گذشته، نشان دهنده اقدامات مثبت بوده و امیدوارم این مسیر همچنان ادامه داشته باشد و به این میزان رضایت قانع نباشیم.

وی  در خصوص برنامه جامع افزایش ضریب نفوذ بیمه افزود: این برنامه باید راهبردی و با تاکید بر بیمه های زندگی و مسئولیت با بهره گیری از بیمه نامه های نوین باشد. همچنین در این نشست رئیس کل بیمه مرکزی ضمن ابراز تاسف در خصوص فقدان پیشکسوت صنعت بیمه -زنده یاد آیت کریمی- و تسلیت به خاندان ایشان و خانواده صنعت بیمه به پیش نویس مصوبه شورای عالی بیمه در خصوص نظارت بر شرکت بیمه اتیه سازان حافظ در حوزه درمان اشاره کرد و افزود: تمامی خدمات و محصولات بیمه ای در صنعت بیمه متمرکز خواهد شد.

وی افزود:مسیر کنش فعالانه حاکمیت بیمه ای به گونه ای طراحی شده که در آینده نزدیک تمامی خدمات و محصولات بیمه ای در بازار صنعت بیمه متمرکز شود. دکتر علی استاد هاشمی با اعلام این مطلب افزود: روان سازی فرایندهای بیمه ای و حرکت به سمت مردمی شدن این صنعت در راس سیاست های نهادناظر قرار دارد و هر گونه فعالیت بیمه ای باید زیر نظر بیمه مرکزی صورت گیرد. شایان ذکر است علاوه بر تصویب تعیین سهم موسسات بیمه از مبالغ مقرر در بند «ت» تبصره ۱۴قانون بودجه ۱۴۰۳ در این جلسه از سوی اعضا ، مهندس محمدرضا کشاورز نیز به عنوان مدیرعامل بیمه ایران و عضو جدید شورایعالی بیمه سوگند نامه یاد  کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد
  • اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • ادارات مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورای پیش رود
  • ادارات، مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • ارگان‌ها و ادارات، مانع اجرای رأی کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر یزد نشوند
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • فاز نخست شهربازی تکمیل می شود/ رونمایی از اتوبوس گردشگری در گرگان