Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای از مردم تهران دعوت کرد تا در اجتماع بزرگ خودجوش مردمی در حمایت از اقتدار و امنیت کشور حضور به‌هم رسانند.

متن کامل این بیانیه به‌شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

در پاسخ به درخواست‌ها و تماس های مکرّر برگرفته از دیانت، بصیرت و دشمن‌شناسیِ اقشار مردم شریف و ولایتمدار تهران اعم از هیئات مذهبی، اصناف و بازاریان، طلاب و روحانیّت معظم و دیگر تشکّل‌های مردم‌نهاد، به آگاهی می‌رساند؛ تجمع حماسی مردمی در لبیک به مقتدای عظیم الشأن امّت اسلامی، مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» و حمایت از اقتدار و امنیت کشور در برابر شرارت‌های آشوبگران و دسیسه آمریکایی ــ صهیونیستی و مزدوران استکبار؛ رأس سـاعـت 14:30 روز دوشــنبـه چـهارم آذرماه 1398 با حضور پرشور و حماسی آحاد مردم فهیم و زمان‌شناس تهران و با سخنرانی سردار سرلشکر پاسدار دکتر حسین سلامی فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میدان انقلاب اسلامی و خیابان‌های اطراف برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از عموم آحاد و اقشار مختلف مردم بصیر و همیشه در صحنۀ تهران دعوت کرد تا با حضور حماسی و معنوی خود بار دیگر از اقتدار و امنیت کشور و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت کرده و بیزاری و انزجار خود را نسبت به آشوب‌طلبان و اشرار اعلام و اقدامات خرابکارانه و خلاف نظم و امنیت عمومی را به‌شدت محکوم کنند.

شایان ذکر است با توجه به استقبال گسترده مردم انقلابی، محل تجمع از ساعت 9:30 صبح روز دوشنبه چهارم آذر ماه در میدان امام حسین علیه السلام به ساعت 14:30 همان روز در میدان انقلاب اسلامی تغییر یافته است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتمام سازمان تبلیغات اسلامی، پیش برد مساله تدبر در قرآن است

نشست هم‌اندیشی اساتید تدبر در قرآن پیرامون ستاد ملی راهبری تدبر در قرآن کریم، عصر روز پنجشنبه (۹ فروردین) با حضور حجت الاسلام والمسلمین «خسرو پناه» دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و حجت الاسلام والمسلمین «محسن قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین قمی در نشست هم‌اندیشی اساتید تدبر در قرآن پیرامون ستاد ملی راهبری تدبر در قرآن کریم طی سخنانی گفت: اگر نخبگان اهل تدبر در قرآن شوند غوغایی به پا می‌شود، اما تدبر برای آحاد مردم هم لازم است و می‌طلبد جمعی از اساتید بیایند مهتم به امر تدبر شوند، که این امر می‌تواند فهم تدبر را برای عموم مردم تسهیل و تمهید کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: در مباحث مختلف قرآنی اهتمام سازمان تبلیغات در پیش بردن مساله تدبر در قرآن کریم است و ستاد تدبر در قرآن کریم اگر بخواهد متمرکز شود و در حاکمیت متولی داشته باشد، باید دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی این کار را به عهده بگیرد و با قوت و اهتمام ویژه پیش ببرد.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام علی تقی زاده رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب پنج مرحله را برای برای قرآنی شدن جامعه شامل قرائت، حفظ، انس، تدبر و عمل به قرآن ملاک قرار دادند گفت: آن نکته‌ای که ایشان خیلی روی آن تاکید دارند، همگانی بودن فهم قرآن است.

حجت الاسلام علیرضا پناهیان دیگر سخنران این نشست به وجود یک آسیب بسیار مهم سر راه قرآنی شدن کشور به‌ویژه در تدبر که انحصار دادن قرآن و فهمش به علما است اشاره کرد و گفت: طبق فرمایشات آیت الله جوادی آملی و علامه طباطبایی هذا بیان للناس را اگر سرلوحه قرار دهیم، برای فهم قرآن به هیچ دانشی احتیاج نیست و خود قرآن کمک می‌کند به فهم قرآن و اگر این امر به مردم منتقل شود، این آسیب برطرف می‌شود.

نقش تدبر در قرآن در زمانه ما، می‌تواند یک روش‌شناسی باشد

در ادامه حجت الاسلام عبدالحسین خسرو پناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: نقش تدبر در قرآن در زمانه ما، می‌تواند یک روش شناسی باشد برای حل مسائل حکمرانی کشور. ما مساله‌های زمین مانده حکمرانی بسیاری داریم و می‌توانیم برای حل این مسائل از قرآن استفاده کنیم.

حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان از اساتید حوزه و دانشگاه گفت: بسیاری ازمردم مسائل دینی و اعتقادی خود را از منبر‌ها و جلسات تبلیغی اخذ می‌کنند که ضرورت ویژه وجود دارد، بحث تدبر در قرآن کریم در حوزه‌های علمیه و در بین مبلغین جامعه بصورت جدی دنبال شود.

حجت الاسلام علی صبوحی، از اساتید تدبر در قرآن کریم در این نشست گفت: تدبر در قرآن همگانی هست. این جمله در مقابل اختصاصی بودن تدبر است نه در مقابل تخصصی بودنش. همه حق دارند تدبر کنند ولی باید تخصص آن را نیز فراگیرند. البته این هم مراحلی دارد که در سطوح بالای علمی تا سطوح عموم مردم وسعت دارد.

در ادامه حجت الاسلام احمد عابدینی از اساتید حوزه و دانشگاه طی سخنانی گفت: قرآن نازل شده تا به آن عمل شود. زندگی با مفاهیم قرآنی، قرآنی بودن نیست. مفاهیم قرآنی لازم است، اما متوقف نباید شویم. تدبر، با قلب نسبت پیدا می‌کند که با نظام عمل نسبت دارد. رابطه تدبر، به سرعت به عمل کشیده شدن است. یعنی نگاهمان به تدبر این باشد که قرآن به صحنه زندگی کشیده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • اهتمام سازمان تبلیغات اسلامی، پیش برد مساله تدبر در قرآن است
  • حمایت از مردم فلسطین با حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس
  • امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون مرزبانان است
  • خون شهدا زمینه ساز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران
  • اجتماع بزرگ «امام حسنی‌ها» تجدید میثاق مردم با قرآن و عترت بود
  • دعوت سپاه البرز از مردم برای حضور در مراسم شهیدالقدس
  • تجمع مردمی حمایت از مردم مظلوم غزه در ارومیه
  • تجمع مردم ارومیه در حمایت از مردم غزه
  • مراسم افطاری سازمان تبلیغات اسلامی در استایوم آزادی کار بزرگی بود
  • موفقیت تیپ ۷۱ سپاه روح الله در دفاع از مرزهای غرب کشور مایه دلگرمی مردم شد