Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین بر اساس فهرست نامزدهایی که سایت گرمی اعلام کرده است نام رامین جوادی، آهنگساز آلمانی- ایرانی برای ساخت موسیقی متن فصل هشتم و نهایی سریال «تاج و تخت» در میان نامزدهای بهترین موسیقی متن برای رسانه‌های‌های تصویری به چشم می‌خورد.

رامین جوادی که چندین بار نامزد جوایز گرمی و امی شده است، شهرت جهانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او قبلا در سال ۲۰۰۹ برای نوشتن موسیقی متن فیلم «ایرون‌من» (۲۰۰۸) و در سال ۲۰۱۸ برای نوشتن موسیقی متن فصل هفتم سریال «بازی تاج و تخت» نامزد جوایز گرمی شده بود.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

«شاه شب» | رامین جوادی | فصل هشتم سریال «بازی تاج و تخت»

رامین جوادی چگونه به یکی از مشهورترین آهنگسازان فیلم در جهان تبدیل شد؟ مسیر یک نابغه

در بخش بهترین ترانه نوشته شده برای رسانه‌های تصویری بیانسه، تیموتی مک‌کنزی و ایلیا سلمانزاده به عنوان ترانه‌سراها برای موسیقی متن فیلم انیمیشن «شیرشاه«» (۲۰۱۹) نامزد جایزه گرمی شده‌اند.

ایلیا سلمانزاده ترانه‌سرا و خواننده سوئدی-ایرانی پس از همکاری در نوشتن و تولید ترانه‌های «پرابلم» آریانا گرانده و «فرست لاو» جنیفر لوپز به شهرت رسید. 

کد خبر 464963 برچسب‌ها موسیقی‌‌ جهانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: موسیقی جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۱۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است

سجاد گنج‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزبانی همدان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور اظهار کرد: از روز اول مسابقات در همدان حضور دارم و ۱۲ روز تا پایان مسابقات قهرمانی کشور نیز میهمان همدانی‌ها خواهم بود.

وی افزود: کیفیت برگزاری مسابقات اعم از سالن برگزاری، اسکان و تغذیه واقعاً بسیار بالا است.

ملی‌پوش تیم کاراته کشور با بیان اینکه به ندرت در کشورمان مسابقات کاراته با این کیفیت برگزار می‌شود، گفت: معمولاً در مسابقات کاراته جمعیت زیادی دور تاتامی جمع می‌شوند که آرامش را از داور و تمرکز کاراته‌کاها را به هم می‌ریزند.

گنج‌زاده خاطرنشان کرد: اما در همدان ما اصلاً شاهد بی‌نظمی نبودیم جا دارد از مدیرکل ورزش و جوانان و ریاست هیئت کاراته استان همدان به خاطر چنین میزبانی با کیفیتی تشکر کنم.

وی با بیان اینکه لیاقت کاراته کشور ما بسیار بیشتر از این است، بیان کرد: کاراته در دنیا طرفداران بسیاری دارد و امیدواریم این رشته ورزشی به المپیک بازگردد.

دارنده طلا المپیک ۲۰۲۰ توکیو عنوان کرد: در المپیک توکیو ۲۰۲۰ تصور نمی‌کردم بتوانم اولین مدال تاریخ کاراته ایران را کسب کنم اما همیشه در هر تورنمنتی به دنبال ارائه بهترین کیفیت هستیم.

گنج‌زاده با بیان اینکه در المپیک توکیو ۲۰۲۰ بدون باخت به عنوان نفر راهی فینال شدم، گفت: خوشحالم که با این مدال پرچم پرافتخار کشورم را برافراشته و دل مردم را شاد کردم.

وی افزود: امیدوارم با حمایت مقام عالی وزارت و کمیته ملی المپیک از فدراسیون کاراته شاهد روزهای بسیار بهتری برای ورزش زیبای کاراته باشیم.

کد خبر 6081366

دیگر خبرها

  • نگاهی به نقش موسیقی ایرانی در آوا‌ها و نوا‌های مذهبی
  • معرفی دفاع راست ایده‌آل: یاشوا کیمیش
  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • ۲۰ کشوری که بیشترین جمعیت زاغه نشین را دارند
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • سپاهان فاتح شهرآورد دیار زاینده‌رود
  • پوران درخشنده و پرویش نظریه در میان داوران جشنواره ملی فیلم اقوام
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر
  • موسیقی ایران مدیریت یکپارچه می‌خواهد/ مرثیه‌ای برای موسیقی دهه ۶۰