Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴   پروانه معصومی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر هیچ پروژه‌ای را قبول نکرده‌ام، هم اکنون بیکارم و در شمال کشور مشغول استراحت و مطالعه هستم.

 وی دلیل کم کاری خود طی سال‌های گذشته را اینگونه تشریح کرد: واقعیت کار‌هایی که پیشنهاد می‌شود را دوست ندارم، من چاره‌ای ندارم و نمی‌توانم در هر کاری بازی کنم، زیرا مردم از من توقع دارند تا با آثاری خوب در عرصه بازیگری ظاهر شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» در همین راستا ادامه داد: خوشبختانه پیشنهادات زیاد است و این بدان معناست که من از ذهن کارگردانان فراموش نشده‌ام، اما از طرفی متاسفانه نقش‌ها و فیلمنامه‌ها کم رمق شده‌اند و همین باعث شده تا در کاری بازی نکنم. کلاً بازیگر کم کاری هستم، اما پیشنهادات برای بازی برای من همچون گذشته بوده و کم نشده است.   بیشتر بخوانید:   پروانه معصومی: عضو بسیج هنرمندان هستم

وی درباره وضعیت فعلی سینما اظهار کرد: من سینما نمی‌روم، دلیل آن هم دوری خانه ام در شمال کشور از شهر رشت است، ترجیح میدهم فیلم‌ها به دستم برسند و در خانه ببینم، در کل از نظر من وضعیت سینما بهتر شده است، مخصوصاً در عرصه بازیگری بازیگران جوان خوبی راهی سینما شده‌اند.

بازیگر فیلم سینمایی «معکوس» درباره حضورش در این فیلم افزود: در فیلم سینمایی معکوس به کارگردانی پولاد کیمیایی نقش کوتاه، اما خوبی دارم، خوشبختانه مطلع شدم که این فیلم به زودی اکران می‌شود.

وی درباره حضور بازیگران جوان در سینما اضافه کرد: از نظر من اگر جوانی می‌خواهد وارد عرصه بازیگری شود بدون شک باید درس بخواند، بدون آموزش و مطالعه هیچ وقت نمی‌توان بازیگر ماندگاری شد، از سویی این را هم بگویم که بازیگران جوان به دنبال شهرت نباشند، شهرت بد نیست، اما ورود به این عرصه صرفاً برای شهرت اتفاق درستی نیست، اگر یک بازیگر کارش را درست انجام دهد ناخودآگاه شهرت هم به سمت وی سرایز می‌شود.

این بازیگر پیشکسوت سینما ادامه داد: بیشترین عامل موفقیت در بازیگری کیفیت، تعهد و اخلاق است، اگر بازیگران جوان تنها برای شهرت وارد این عرصه شوند به هیچ جا نمی‌رسند.

پروانه معصومی با اشاره به حضورش در سریال موسی (ع) خاطرنشان کرد: طبق صحبتی که با جمال شورجه کارگردان سریال موسی (ع) داشته‌ام، قرار است در این سریال تلویزیونی نقش «آسیه» همسر فرعون را بازی کنم، البته دوران جوانی آسیه را بازیگر دیگری بازی می‌کند، اما ایفاى نقش میانسالی به بعد این شخصیت بر عهده من است. خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پروانه معصومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود

مراسم عزاداری شب شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(علیهم‌السلام) با حضور محبین اهل‌بیت(علیهم‌السلام) در حرم مطهر امامزادگان موسی مبرقع و چهل اختران برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام منظوری و مداحی ذاکر اهل‌بیت(علیهم‌السلام) علیزاده، شامگاه سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در حرم مطهر فرزندان حضرت موسی‌بن‌جعفر(علیه‌السلام) واقع در قم خیابان آذر کوی ۵۹ انجام می‌پذیرد.

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک/ تو را است معجزه در کف / مواردی که در قرآن معجزه عصای حضرت موسی
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • جزئیاتی درباره ۱۳ فیلم جدیدی که به جشنواره کن ۲۰۲۴ اضافه شد
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • شغل جالب بازیگر نون خ قبل از بازی در این سریال
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون. خ» شد
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • (عکس) سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی درباره ایران چه گفت؟