Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی هنرمندان و بازیگران ایرانی در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.


به گزارش شریان نیوز،رصد زندگی شخصی و هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. شبکه‌های اجتماعی مختلف و امکان دسترسی به آن با استفاده از تلفن همراه این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا از طریق این درگاه هواداران بتوانند هر لحظه از وضعیت بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها چهره‌های هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند. در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی هنرمندان و بازیگران ایرانی را که در شبکه‌های اجتماعی در ۲۴ ساعت گذشته به اشتراک گذاشتند، مشاهده کنید:

داریوش فرضیایی مجری برنامه کودک با انتشار پستی در صفحه شخصی اش نوشت:

«برگها در پاییز زرد می‌شوند
بر روی زمین می‌فتند و زیر سنگینی پاها می‌میرند اما درختان همچنان استوار پا بر جا خواهند ماند تا فردا رویش دوباره ای را به نظاره بنشینند ...»

 

برزو ارجمند بازیگز سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه شخصی اش نوشت:

«سپاس مردم عزیزم شهرم»

 

 

محسن کیایی بازیگر سینما و تلویزیون با اننشار پستی در صفحه شخصی اش نوشت:

«میلاد جان، داداش کوچیکه، رفیق، با مرام، خوش قلب ،تولدت مبارکمون.»

فریبا نادری بازیگز سینما و تلویزیون با انتشار پست و داستان در صفحه شخصی اش نوشت: «همیشه وصل بمانی»     فرزاد فرزین نیز با انتشار داستانی، عکسب از کودکی خود منتشر کرد:     نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون با اننشار پستی در صفحه شخصی اش نوشت: «غمگین چو پاییزم ، از من بگذر
شعری غم انگیزم ، از من بگذر
سر تا به پا عشقم ، دردم ، سوزم
بگذشته در آتش همچون روزم
بگذار ای بی خبر بسوزم ، چون شمعی تا سحر بسوزم
بگذر از من تا به سوز دل بسوزم
بگذر تا در شرار من نسوزی ، بی پروا در کنار من نسوزی
همچون شمعی به تیره شب ها
بگذر زین قصه ی غم افزا
غمگینم ، قلبم درد میکنه از درد هموطنان عزیزم ، وصل شدن به این فضا دیگه خوشحالم نمیکنه ، این بی خبری اینقدر دردهام و زیاد کرد که هیچ چیزی دیگه خوشحالم نمیکنه . متاسفم برای اینهمه اتفاق تلخ ، و تسلیت . من دردهای پدری رو که هرشب باید با سختی کار کنه و نون برای خانواده اش ببره رو میفهمم چون از همین مردمم و دردهامون مشترکه ، من میفهمم دردهاتون رو ، و اینقدر این روزها قلبم سنگینه مثال واقعی اینه که عزادارم و قلبم درد میکنه ،از غم و درد و جدایی و بی پناهی و مرگ و سیاهی.»     فرشاد احمد زاده بازیکم فوتبال پرسپولیس نیز داستانی را در صفحه شخصی اش منتشر کرد:     نیما شعبان نژاد بازیگر سینما و نلویزیون نیز با انتشار داستانی در صفحه شخصی اش نوشت: «فقط می‌شود خیره ماند»  

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۲۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقات شائبه برانگیز در لیگ دو

به گزارش ورزش سه، هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم کشور امروز با برگزاری مسابقات گروه دوم پیگیری خواهد شد که در یکی از دیدارهای مهم این گروه تیم پتروپالایش شازند میزبان تیم صدرنشین کویر مقوا تهران خواهد بود.

تیم هادی شکوری در شرایطی میزبان این بازی سرنوشت ساز است که در آستانه آغاز مسابقه حواشی عجیب و غریب دامن‌گیر تیمش شده و شائبه‌هایی را بین سایر تیم‌ها و فوتبالدوستان ایجاد کرده است.

پتروپالایش شازند پس از اینکه نیم فصل نخست را با شرایطی نامطلوب پشت سر گذاشت، با حضور هادی شکوری در نیم فصل دوم احیا و متحول شد و حتی توانست یقه تیم‌های مدعی را بگیرد، به طوری که موفق شد برابر بعثت کرمانشاه به پیروزی برسد و شهرداری نوشهر را متوقف کند.

در شرایطی که انتظار می‌رفت این تیم در بازی امروز نیز بتواند مانع پیش‌روی صدرنشین گروه دوم نیز شود اما بازیکنان این تیم در اقدامی عجیب و شائبه برانگیز تنها دو ساعت مانده به آغاز مسابقه با انتشار استوری مشترک اعلام کردند که به دلیل عدم دریافت مطالبات به میزان مقرر از سوی باشگاه مالی از حضور در بازی امروز امتناع خواهند کرد؛ مسئله‌ای که می‌تواند سلامت مسابقات گروه دوم لیگ دو را به خطر بیاندازد و مهم‌تر از آن روح فوتبال را نیز آزرده کند.

پیگیری‌های خبرنگار ما حاکی از آن است که باشگاه پتروپالایش شازند که پیش از این ۵۰ درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده بود صبح امروز نیز ۵ درصد از قرارداد آنها را واریز کرد تا مجموع دریافتی بازیکنان به ۵۵ درصد برسد.

این در حالی است که به جز چند تیم، معدود اکثر تیم‌های لیگ دویی حدود ۴۵ الی ۵۰ دریافتی داشته‌اند و انتظار می‌رود کمیته اخلاق و حراست فدراسیون فوتبال به این مسائل ورود کرده و از ابعاد مختلف موضوع را مورد پیگیری و بررسی قرار دهند.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس‌کل بانک مرکزی در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • اتفاقات شائبه برانگیز در لیگ دو
  • دست به دست شدن ویدیوی قابل‌تامل از شاه درباره جنگ را ببینید!
  • شوآف ممنوع، خودتان باشید
  • زنده‌یاد اصغر یوسفی‌نژاد با «عروسک» ابدی شد
  • سخنگوی نمایشگاه کتاب شعار این دوره را در صفحه شخصی اعلام کرد!
  • شوخی بانمک نعیمه نظام‌دوست با سن نیما شعبان‌نژاد
  • تلویزیون و سازمان‌های سینمایی آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی را تولید کنند
  • دلیل تأخیر ارسال مرسولات پستی در ایام عید چه بود؟
  • انتشار فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳