Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، رقابت های ژیمناستیک هنری قهرمانی رده های جوانان و بزرگسالان کشور در استان البرز برگزار شد.

در این رقابت ها که به میزبانی شهرستان کرج برگزار شد بیش از ۹۰ ورزشکار به نمایندگی از استان های سراسر کشور حضور داشتند و رقابت های خود را در شش وسیله اصلی حرکات زمینی، دارحلقه، پرش حلقه، خرک حلقه، پارالل و بارفیکس ژیمناستیک هنری و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ژیمناستیک استان کردستان با ترکیب پنج ژیمناستیک کار در این ماسبقات حضور پیدا کرد و توانست با کسب پنج نشان طلا و نقره جایگاه نایب قهرمانی را بدست آورد.

در نتایج انفرادی آرئز محمودبیگی ژیمناستیک کار خوش آتیه کردستانی در حرکات زمینی و پرش خرک و همچنین در بخش قهرمان قهرمانان سه نشان طلا را برای تیم کردستان بدست آورد و آرمین کاظمی و کاوان نورالهی در وسیله خرک حلقه به ترتیب یک مدال طلا و یک نشان نقره کسب کردند.

در نتایج تیمی استان کردستان با چهار طلا و یک نقره جایگاه نایب قهرمانی را از آن خود کرد و تیم های مازندران و تهران به ترتیب عناوین اول و سوم را کسب کردند.

گفتنی است، امید شیخ احمدی، و سیروان شیخ احمدی مربیگری این تیم و جمال کتبی نیز سرپرستی ورزشکاران کردستانی در این رقابت ها را برعهده داشتند.

همچنین فریبرز یخچالی و ادیب شیخ احمدی دو داور کردستانی نیز با دعوت فدراسیون جهت قضاوت به این مسابقات فراخوانده شدند.

کد خبر 4779188

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش و جوانان کردستان ژیمناستیک مسابقات کشوری بوشهر راهپیمایی هفته بسیج بارش برف قیمت بنزین ایلام اصلاح قیمت حامل های انرژی شهرکرد بنزین گرگان قزوین خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستمری مددجویان کردستانی ۳۰ درصد افزایش یافت

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رضا طوسی اظهار کرد: بر اساس مصوبه مجلس مستمری مددجویان با افزایش ۳۰ درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده که در ۲۰ فروردین ماه جاری به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

وی افزود: در فروردین ۱۰۷ میلیارد تومان مستمری به حساب مددجویان کردستانی واریز شده است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان خاطرنشان کرد: با لحاظ شدن این میزان افزایش، مددجویان یک‌نفره یک میلیون تومان، دونفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه‌نفره دو میلیون تومان، چهارنفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج‌نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

طوسی ادامه داد: سال گذشته ۸۳۵ میلیارد تومان مستمری و کمک معیشت ماهیانه به حساب ۷۱ هزار خانوار تحت حمایت واریز شد.

وی اضافه کرد: این نهاد در کنار پرداخت مستمری و کمک معیشت ماهیانه خدماتی مانند اشتغال، مسکن، درمان، تحصیل، جهیزیه و کمک به ازدواج نیز ارائه می‌دهد.

کد خبر 744340

دیگر خبرها

  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • والیبال ساحلی‌ ایران در تایلند نایب قهرمان شد
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند/ هت تریک مدال تقوی در والیبال
  • چهار نشان رنگارنگ سهم فرنگی کاران ایران از نخستین روز قهرمانی آسیا
  • تحویل ۷۳۸ واحد مسکن به مددجویان روستایی کردستانی
  • مصرف بیش از ۱۷۲ میلیون متر مکعب سی ان جی در سبد سوخت کردستانی ها
  • ۱۰۷ میلیارد تومان به حساب مددجویان کردستانی واریز شد
  • چرا قهرمان‌های المپیک هم به رسول خادم حسادت می‌کنند؟
  • مستمری مددجویان کردستانی ۳۰ درصد افزایش یافت