Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا همتی زاده فرمانده پلیس راه استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , اعلام کرد: با توجه به افزایش تردد در محور‌های این استان و کنترل حرکات ترافیکی استان افرایش دوربین‌های ثابت ثبت سرعت در دستور کار پلیس راه قرار گرفت.


همتی زاده تاکید کرد: تاکنون ۸ دوربین ثبت سرعت ثابت در استان داشتیم که به برنامه‌های صورت گرفته این تعدا به ۱۴ مورد افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه سرعت غیرمجاز با ۳۶ درصد، بیش‌ترین عامل تصادف در محور‌های این استان است، افزود: انحراف به چپ و عدم توجه به جلو نیز به ترتیب از سایر عوامل تصادفات در ایلام است.


گفتنی است روزانه بیش از ۲۰۰ هزار تردد در محور‌های استان صورت می‌گیرد.


انتهای پیام/ه


کنترل سرعت در محور‌های استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار

                                                                        به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این طرح گفت: برای تکمیل طرح اعتبارات قطره چکانی پاسخ نمی‌دهد و نیازمند تخصیص اعتبار ملی بیشتر بویژه از محل مسئولیت‌های اجتماعی است.   فلاحی در جمع مشاوران و پیمانکاران طرح رانش محور ماربره به صالح آباد افزود: گرانیگاه ما در استان اربعین است و مرز بین المللی مهران در ایام اربعین پر حجم‌ترین تردد‌ها در مقایسه با سایر مرزهارا دارد و باید بییشتر دیده شود.   پیمانکار طرح رانش محور ماربره به صالح آباد عنوان کرد: برای اجرای این مسیر ۲۱۵ کیلومتری تاکنون ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و برای تکمیل آن به اعتبارات بیشتری نیاز است.   مسیر ایلام به مهران یکی از پر ترافیک‌ترین مسیر ارتباطی با حجم تردد حدود ۳ میلیون نفر در اربعین است.

دیگر خبرها

  • دوربین insta360 X4 چه مشخصاتی دارد؟
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • دوربین ثبت وقایع خودرو؛ مزایا، قیمت و هر آنچه باید بدانید
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار چیست؟
  • ماجرای ماشین پلیس های "دوربین دار" تهران چیست؟
  • ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران
  • ماجرای ماشین پلیس‌های "دوربین‌دار" تهران چیست؟
  • گشت خودرهای پلیس دوربین‌دار در شهر تهران
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در تهران چیست؟
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران چیست؟