Web Analytics Made Easy - Statcounter

در انتخابات سومین سال از دوره پنجم شورای اسلامی استان تهران الهام فخاری همچنان به عنوان رئیس شورا باقی ماند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران بیست و دومین جلسه دوره پنجم شورای اسلامی استان تهران با دستور جلسه انتخابات هیات رئیسه و ارائه گزارش عملکرد این نهاد امروز شنبه دوم آذر سال ۹۸ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



الهام فخاری با ۱۵ رای از ۱۵ نفر حاضر بعنوان رئیس شورای اسلامی استان تهران باقی ماند.



اکبر نصیری و بنفشه رفیعی دو کاندیدای نائب رئیسی برای سال سوم شورای استان تهران بودند. اکبر نصیری با ۹ رای از ۱۵ رای بعنوان نائب رئیس شورای اسلامی استان تهران باقی ماند.



شمس الدین هداوندخانی، حسن دانایی فر و جلال بنار برای حضور در هیات رئیسه شورای استان تهران به عنوان منشی کاندید و انتخاب شدند.



گفتنی است پیش از این تنها دو منشی در هیات رئیسه حضور داشتند که‌در جلسه امروز با اتفاق آرا این تعداد به سه نفر افزایش یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: الهام فخاری شهر تهران استان تهران شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۳۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است

 مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جریان دویست و سی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه علی‌رغم تذکراتی که در دوره‌های گذشته نیز داده شده است شاهد ساخت ساختمان‌ها و نمای شیشه‌ای بوده‌ایم. به عنوان مثال می‌توان به ساختمان شیشه‌ای وزارت نیرو اشاره کرد که قطعا برای تأمین این انرژی در این ساختمان باید هزینه و انرژی زیادی صرف شود.

وی افزود: یکی دیگر از ساختمان‌ها و نمای شیشه‌ای به ساختمان بانک مرکزی مربوط می‌شود و علی‌رغم اینکه تذکر داده‌ایم ساختمان دیگری با این نما ساخته نشود، اما باز هم شاهد هستیم که ساختمان دیگری با نمای شیشه‌ای در حال ساخت است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: سایر بانک‌ها از جمله بانک ملت و تجارت نیز از نما‌های شیشه‌ای برای ساختمان‌های خود استفاده کرده‌اند به طوریکه در خیابان طالقانی نمای شیشه‌ای از این ساختمان‌ها وجود دارد که قطعا این اقدام آنها دهن کجی به اصول معماری است.

وی با اشاره به فعالیت کمیته نما در مناطق تهران تأکید کرد: این مجموعه تا حدی توانسته است این موارد را مهار و اصلاح کند و ان‌شاءالله امیدواریم ادامه پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت