Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@11:21:50 GMT

یورش به جام زیر باران سیل آسا

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۳۴۸۹

یورش به جام زیر باران سیل آسا

تا ساعاتی دیگر چهره قهرمان ACL2019 در شهر سایتاما مشخص می شود تا دومین نماینده باشگاهی آسیا در جام باشگاه های جهان بعد از السد میزبان معرفی شود.

به گزارش "ورزش سه"، از ساعت 13:30 امروز ورزشگاه 45 هزار نفری جام جهانی شهر سایتاما ژاپن میزبان فینال برگشت لیگ قهرمانان آسیا 2019 خواهد بود، جدال میان اوراواردز و الهلال که تکرار فینال دو فصل گذشته این تورنمنت معتبر باشگاهی در قاره کهن نیز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی رفت دو تیم این الهلال بود که در ورزشگاه تازه تاسیس خود با تک گل آندری کاریلو پرویی به برتری خفیف 1-0 رسید تا گام اول را محکم بردارد اما قطعا این نتیجه نمی تواند تضمین کننده قهرمانی آنها باشد.


در فاصله چند ساعت تا آغاز فینال برگشت ACL2019 به صورت زنده آخرین اخبار و حواشی این جدال حساس میان غول های شرق و غرب قاره کهن را پوشش می دهیم، جایی که از دو ساعت دیگر درهای ورزشگاه به روی هوادارانی که بلیت های بازی را از چند روز قبل خریداری کردند، باز می شود تا وارد سکوها و صندلی های خود شوند. ورزشگاهی که در حال حاضر زیر بارش سیل آسای باران قرار دارد اما پیش بینی می شود تا زمان آغاز بازی این بارش کمی فروکش کند.

 

اوراوا در آستانه رکوردی جاودانه


میزبان امروز می تواند به رکوردی جاودانه در تاریخ لیگ قهرمانان دست پیدا کند. دو قهرمانی در سه سال و موفقیت صد درصدی در تمام فینال هایی که جواز صعود به آن را کسب کرده است. توئیتر لیگ قهرمانان با اشاره به این اتفاق از ثبت این رکورد به عنوان اتفاقی تاریخی برای باشگاه های ژاپنی بعد از سیطره کامل نماینده های کره در سال های گذشته نام برد.

 

 

پرتره زیبا از جام جهانی سایتاما


ورزشگاهی که امروز میزبان بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان خواهد بود برای سامورایی ها پر از خاطرات شیرین است. جام جهانی سایتاما که برای میزبانی رقابت های 2002 ساخته شد با ظرفیتی 45 هزار نفری برای طرفداران اوراوا همواره خوش یمن تلقی می شود تا جایی که در فاصله چند ساعت تا فینال تصویر پرتره این ورزشگاه زیبا بیشترین بازدید را در شبکه های اجتماعی داشته است.

 

 

بوسه جنجالی ترکی آل شیخ بر پیراهن الهلال


وزیر ورزش پرحاشیه و متمول سعودی یک بار دیگر با انتشار تصویری جنجال ساز شد. ترکی آل شیخ که هیچ گاه علاقه اش به الهلال را پنهان نکرده است این دفعه با انتشار تصویری در حال بوسه زدن بر لوگوی باشگاه الهلال در شبکه های مجازی مورد توجه فوتبالدوستان سعودی قرار گرفت. البته در این بین انتقادات از او به خاطر حمایت از یک باشگاه خاص نیز همچنان دیده می شد. ترکی آل شیخ با سفر به سایتاما مدعی شد تنها هدفش از این سفر شرکت در جشن قهرمانی است.

 

 

پوشش فینال با 350 خبرنگار و عکاس


بخش مدیاآفیسر کنفدراسیون فوتبال آسیا از حضور بیش از 250 خبرنگار و 100 عکاس از سراسر قاره آسیا و کشورهای اروپایی برای پوشش فینال امروز در شهر سایتاما خبر داد. این برای اولین بار است چنین هجمه ای از اهالی رسانه برای فینال آسیا به ثبت می رسد که نشان از اهمیت بالای ACL آن هم در روزهای منتهی به برگزاری جام باشگاه های جهان 2019 در دوحه خبر می دهد.

ژاپن الهلال عربستان اوراواردز لیگ قهرمانان آسیا عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژاپن الهلال عربستان اوراواردز لیگ قهرمانان آسیا عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۳۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم

العین در مجموع دو بازی رفت و برگشت با پیروزی در مقابل الهلال راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ تیم فوتبال الهلال عربستان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم فوتبال العین امارات رفت.

دو تیم در شرایطی برابر یکدیگر به میدان رفتند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی ۴ بر ۲ العین در ورزشگاه بن زاید همراه بود تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد. آبی‌پوشان ریاض پس از ۳۷ برد متوالی و ۴۳ بازی بدون شکست در رقابت‌های مختلف، طعم شکست را چشیدند و حالا برای صعود به فینال نیاز به برد پرگل در خانه خود دارند.

الهلال خیلی زود و در دقیقه ٣ بازی صاحب ضربه پنالتی شد و روبن نوس موفق شد تیم میزبان را از حریف پیش بیاندازد.

این برتری تنها ٨ دقیقه دوام داشت منزس گل مساوی العین را وارد دروازه میزبان کرد. این نتیجه تا پایان نیمه نخست باقی ماند تا دو تیم با نتیجه مساوی راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵١ سالم الدوساری گل الهلال را به ثمر رساند تا امیدهای این تیم برای صعود زنده شود.

الهلالی‌ها برای زدن گل سوم هر چه زدند به در بسته خوردند تا علی رغم پیروزی دو بر یک در خانه، در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل العین شکست خورده، تا این تیم اماراتی با خلق شگفتی برای چهارمین بار جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان