Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه لوکزامبورگ ضمن هشدار درباره حمایت‌های یکجانبه آمریکا از شهرک سازی‌های اسرائیل، از اتحادیه اروپا خواست با به رسمیت شناختن فلسطین یک وزنه تقابل علیه این گونه سیاست‌های ترامپ ایجاد کند. ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "ین آزلبورن"، وزیر امور خارجه لوکزامبورگ درباره عواقب فاجعه بار حمایت های آمریکا از شهرکسازی های رژیم صهیونیستی هشدار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توجه به تغییر رویکرد آمریکا در سیاست های خاورمیانه ای درباره وقوع یک موج جدید پناهندگان هشدار داده است.

"آزلبورن" که در گفتگو با روزنامه آلمانی "تاگس اشپیگل" سخن می گفت تصریح کرد که به اعتقاد دولت آمریکا ساخت شهرکهای اسرائیلی در کرانه باختری دیگر اساسا با قوانین بین المللی ناسازگار نیست. به گفته آزلبورن این بسیار دراماتیک است که قدرتمندترین کشور جهان به سادگی قوانین بین المللی را نادیده می گیرد.

وزیر امور خارجه لوکزامبورگ همچنین تصریح کرد که این تصمیم دولت آمریکا منجر به این می شود که فلسطینیان زیان دیده از سیاست های شهرک سازی اسرئیل زمانی مجبور شوند در کمپ هایی در خاورمیانه زندگی کنند. به گفته وی البته این به نفع اسرائیل هم نخواهد بود.

رژیم اسرائیل|کودتای داخلی علیه نتانیاهو در لیکود/ اعتراف تل‌آویو به توانمندی حزب الله در ایجاد بازدارندگیعضو جهاد اسلامی : رزمندگان فلسطینی آماده پاسخ به هرگونه حماقت اسرائیل هستند

وی از اتحادیه اروپا درخواست کرد که با به رسمیت شناختن یک دولت فلسطینی مستقل یک وزنه متقابل در برابر این گونه سیاست های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ایجاد کند. آزلبورن تاکید کرد که فلسطینی ها به یک وطن و یک دولت دقیقا مانند اسرائیلی  ها نیاز دارند.

آزلبورن در بخش دیگری از این گفتگو به مسئله برگزیت پرداخته و همچنان خروج نامنظم انگلیس از اتحادیه اروپا را امکان پذیر دانسته و گفت: یک برگزیت بدون توافق کاملا بعید نیست.

وی این مسئله را قابل تصور دانست که در انتخابات پارلمانی پیش رو در انگلیس هیچ یک از احزاب نتوانند اکثریت مطلق را به دست آورند. آزلبورن تاکید کرد اینکه این سناریو چه عواقب منفی خواهد داشت را ما در گذشته به اندازه کافی تجربه کرده ایم.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89,90,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط شهرک سازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرک سازی شهرک سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران / عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا

جهانگیری گفت: چرا هنرمند ما امروز مایوس است؟ رتبه‌های اول کنکور دارند از ایران می‌روند! الان دارند می‌گویند که پرستار، پزشک، کارگر فنی از ایران می‌روند، خب نباید بگذاریم اینها بروند! این افراد را اینجا مایوس کرده‌ایم.   اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، در گفت‌وگو با سالنامه «اعتماد» گریزی به دوره مدیریت خود در دولت گذشته زده و شرایط این روزهای ایران را هم بررسی‌ کرده است.   در ادامه بخش‌هایی از این گفت‌وگو را می‌خوانید؛   * دولتی که نتواند حقوق کارمندش را خودش تامین کند، یا نتواند پول آب و برقش را تامین کند، استقلالش کجاست؟   * مجلس در اموری که نباید دخالت کند، دخالت می‌کند. این آشفتگی‌ها باید برطرف شود، الان آشکارترین موضوع آن، بحث برنامه است و بودجه.   * این مجلسی‌ها مگر همان‌هایی نبودند که می‌گفتند ما یک خیزش هستیم که می‌خواهیم مسائل اقتصادی کشور را حل کنیم، مسائل اقتصادی حل شد؟ الان چهار سال تمام شد. تورم را کنترل کردید؟ اجازه ندادید سفره مردم کوچک شود؟   * اینکه آدم صدایش را بلند کند، اینکه به پشتوانه یک جایی که از آدم حمایت می‌کند بیاید و به هر پستی که می‌خواهد برسد، این دلیلی بر شایستگی نیست. من معتقدم وقتی در سال ۸۴ دولت را تحویل می‌دادیم خودروسازی ایران از خودروسازی ترکیه و چین جلوتر بود   * به نظرم دولت احمدی‌نژاد بنایی گذاشت که کشور از ریل توسعه خارج شد. یکی از بی‌اعتمادی‌ها در اثر بی‌حرمتی‌ به انسانیت اتفاق افتاد.   * چرا هنرمند ما امروز مایوس است؟ رتبه‌های اول کنکور دارند از ایران می‌روند! الان دارند می‌گویند که پرستار، پزشک، کارگر فنی از ایران می‌روند، خب نباید بگذاریم اینها بروند! این افراد را اینجا مایوس کرده‌ایم.   * این واقعا خیلی بد است که کشور بگوید من ۲ و نیم میلیارد دلار برای دارو گذاشته‌ام، بعد به بچه‌ای که شیرخشک می‌خورد بگویند شما سهمیه شیرخشک دارید. مردم می‌گویند پول شیرخشک نبوده اما چطور برای چایی این مقدار داده شده است.   * خدا شاهد است که وقتی می‌شنوم مردم ایران دیگر خود را با کشورهای منطقه مقایسه می‌کنند، عزا می‌گیرم. مردم ایران خود را با اروپا مقایسه می‌کردند، نه نهایت با ژاپن و کره مقایسه می‌کردند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: صالحی امیری: ۶۰ درصد جامعه تمایل زیاد به مهاجرت دارند! (فیلم) بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی

دیگر خبرها

  • حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را متوقف کنید/ این رفتار گویای سیاست دوگانه و متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است
  • گفت و شنود/ به سه دلیل!
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران / عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • انتقاد نماینده بلژیکی از رویکرد اتحادیه اروپا در قبل نسل کشی غزه
  • هشدار جدی پزشکیان به مسئولان /بترسید از اینکه.../نیاز به گشت ارشاد مدیران نیست، در آمریکا هم می‌دانند ما در اینجا چه می‌کنیم!
  • کنعانی: آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • شورش بزرگ در دانشگاه های آمریکا / حمایت واشنگتن از اسرائیل بالاخره کار دستش داد/ تلاش دولت برای سرکوب معترضان عدالتخواه با بهانه «یهودی ستیزی»
  • تحلیلگر صهیونیست: اسرائیل در آستانه شکست کامل و نابودی است
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند
  • هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا