Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی انباردار تهیه کننده سینما درباره آخرین وضعیت اکران «ماهی و برکه» ،گفت : هنوز خبری از اکران داخلی آن نیست اما بخش روتوش نهایی آن در بخش صداگذاری با هدف حضور در جشنواره های خارجی انجام می شود.

اخبار چهره ها - او افزود: پس از حضور این فیلم در جشنواره های خارجی برای اکران داخلی برنامه ریزی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ماهی و برکه» را علی براتی کارگردانی کرده و تهیه کنندگی آن بر عهده هادی انباردار است.

در خلاصه داستان «ماهی و برکه» آمده است:

فیلم به زندگی مخترع (علی یزدانی) در سه دوره کودکی، نوجوانی و جوانی او می‌پردازد. این مخترع در مسیر ساخت اختراعش دچار چالش‌هایی می‌شود که برای خانواده و اطرافیانش دردسر‌هایی را ایجاد می‌کند.

سعید آقاخانی، بهناز جعفری، علیرضا استادی، میرطاهر مظلومی، مهسا هاشمی، عبدالباسط رضایی، مهرناز احدیان، ساغر کیان راستی و امیررضا فرامرزی در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

دیگر عوامل فیلم سینمایی «ماهی و برکه» عبارتند از:مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل‌بیگی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: مسعود میمی، تدوین: حسن حسن‌دوست، نویسندگان: مهدی نامجو، محمد صادق باقری و علی براتی، صدابردار: آرش برومندی، طراح صحنه و لباس: سهیل میرسپاسی، مشاور کارگردان: سید حسین آزادی، طراح چهره پردازی: علی بهرامی‌فر، گروه تولید:صادق ایزدخو و ایمان قیدی، عکاس: امین حق‌بر.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سعید آقاخانی ماهی و برکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۳۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شمس‌آذر قزوین بعد از کسب دو پیروزی متوالی مقابل ذوب‌آهن و فولاد حالا برای مسابقه با استقلال آماده می‌شود. سعید دقیقی و شاگردانش انگیزه زیادی دارند تا در بازی روز جمعه مقابل آبی‌پوشان تهرانی نیز عملکرد خوبی داشته باشند و موفق شوند.

از این رو با توجه به اینکه بازی شمس‌آذر و استقلال در تهران برگزار می‌شود ، سعید دقیقی تصمیم به برگزاری تمرینات تیمش قبل از مصاف حساس در ورزشگاه محل بازی‌ها گرفت.

یشمی‌پوشان قزوینی با توجه به شرایط خوب چمن ورزشگاه آزادی تمرینات یکی دو روز گذشته خود را روی چمن مناسب ورزشگاه سردار آزادگان انجام دادند تا با شرایط بهتری آماده مسابقه با استقلال شوند.

دیدار استقلال و شمس‌آذر ساعت 18 روز جمعه 31 فروردین ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • توصیه بیلی وایلدر که به کار کیانوش عیاری در «ویلای ساحلی» می‌آمد
  • انگشت‌ اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد/ صداوسیما عذرخواهی کند
  • انگشت‌های اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد
  • قاب ماندگار اکران مردمی متفاوت فیلم آپاراتچی در اهواز
  • حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)
  • عکس | تصویری از محمدرضا گلزار و همسرش آیسان آقاخانی در دبی
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • پیگیری وضعیت پاکبان حادثه دیده شهرداری مشهد
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال