Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا در تایلند، کمانداران کامپوند کشورمان در دور مقدماتی به مصاف حریفان خود رفتند. ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا، کمانداران کامپوند کشورمان در دور مقدماتی به مصاف حریفان خود رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیما محبوبی با امتیاز 702 در رده نهم قرار گرفت و در مرحله حذفی پس از استراحت در دور نخست باید به مصاف برنده دیدار چین‌تایپه و مالزی برود.

محمدصالح پالیزبان با امتیاز 693 در رده شانزدهم ایستاد و پس از استراحت در دور نخست باید به برنده دیدار هنگ‌کنگ و اندونزی دیدار کند.

دانیال حیدرزاده با امتیاز 693 در جایگاه هجدهم قرار گرفت و باید در دور حذفی به مصاف کمانداری از هنگ کنگ برود.

در بخش بانوان ویداحلیمیان با امتیاز 685 در جایگاه سیزدهم ایستاد و پس از استراحت در دور نخست باید به مصاف کمانداری از قزاقستان برود.

راحله فارسی با امتیاز 676 در رده بیست و یکم ایستاد و پس از استراحت در دور نخست باید به مصاف کمانداری از فیلیپین برود.

آرزو طاهریان با امتیاز 663 در رده سی و یکم قرار گرفت و باید در دور حذفی به مصاف کمانداری از فیلیپین برود.

تیم کامپوند مردان ایران با امتیاز 2088 در رده پنجم ایستاد و باید در دور حذفی پس از استراحت در دور نخست به مصاف تیم چین تایپه برود.

تیم کامپوند زنان ایران با امتیاز 2024 در رده هفتم ایستاد و باید در دور نخست مسابقات حذفی با تیم ویتنام بازی کند.

تیم میکس کامپوند ایران با ترکیب ویدا حلیمیان و نیما محبوبی با امتیاز 1387 در رده ششم ایستاد و در مرحله حذفی در دور نخست باید با تیم ویتنام دیدار کند.

تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا| اعلام نتایج ملی‌پوشان ایران در ریکروی تیمی و انفرادیتیراندازی با کمان قهرمانی آسیا| تیم ملی کامپوند به بانکوک رسید

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیراندازی با کمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه‌کشی و برنامه کشتی فرنگی قهرمانی آسیا

رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا از ساعت ۹ صبح فردا (دوشنبه) و با برگزاری مسابقات ۵ وزن نخست آغاز می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، مراسم قرعه کشی اوزان دهگانه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا بعد از ظهر امروز (یکشنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد.

نتایج قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم که 12 نفر حضور دارند، پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان سجاد البیدهان از عراق و آرجون حالاکورکی از هند می‌رود.

در وزن 60 کیلوگرم که 17 شرکت کننده دارد، علیرضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با جوی هوانگ از چین تایپه کشتی می گیرد.

در وزن 63 کیلوگرم که 12 کشتی گیر حضور دارند، ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان کرار البیدهان از عراق و اومش از هند می رود.

در وزن 67 کیلوگرم که مسابقات آن با حضور 17 نفر برگزار می شود، سعید اسماعیلی در دور نخست به مصاف لی لی از چین می رود و در صورت گذر از این حریف، در دور بعد با برنده کشتی میان جاسون از فیلیپین و فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان مصاف می دهد.

در وزن 72 کیلوگرم که 11 نفر شرکت کرده اند، محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده مبارزه میان جی لنگ از چین و العبید از سوریه پیکار می‌کند.

در وزن 77 کیلوگرم که 13 نفر حضور دارند، امیر عبدی در دور اول با علی محمد ال عبوداح از عراق کشتی می گیرد و در صورت گذر از این حریف، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان میسو از سنگاپور و ساجان از هند می‌رود.

دروزن 82 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند، رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف سیجین یانگ از کره جنوبی می‌رود.

در وزن 87 کیلوگرم که 11 شرکت کننده دارد، ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده دیدار میان گانبولد از مغولستان و آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان کشتی می‌گیرد.

در وزن 97 کیلوگرم که 10 کشتی گیر حضور دارند، محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان عبدی کودیر جلیل اف از ازبکستان و بالتمونخ از مغولستان می‌رود.

در وزن 130 کیلوگرم که 12 نفر شرکت کرده اند، امین میرزازاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده کشتی میان اسلام جان رحمت اف از ازبکستان و سینگ میهار از هند مصاف می‌دهد.

برنامه این مسابقات به شرح زیر است:

دوشنبه 27 فروردین ماه:

ساعت 11:30 تا 14:30: مسابقات مقدماتی اوزان 55، 63، 77، 87 و 130 کیلوگرم کشتی فرنگی

ساعت 18 تا 21: مسابقات رده بندی و فینال اوزان 55، 63، 77، 87 و 130 کیلوگرم کشتی فرنگی

سه شنبه 28 فروردین ماه:

ساعت 11:30 تا 14:30: مسابقات مقدماتی اوزان 60، 67، 72، 82 و 97 کیلوگرم کشتی فرنگی

ساعت 18 تا 21: مسابقات رده بندی و فینال اوزان 60، 67، 72، 82 و 97 کیلوگرم کشتی فرنگی

اختلاف ساعت قرقیزستان با ایران دو ساعت و نیم است به طوری که ساعت 11:30 وقت قرقیزستان، ساعت 9 به وقت ایران است.

دیگر خبرها

  • ایران بر بام کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ایستاد
  • شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد | با این حکم قهرمانی سرخ ها راحت تر شد
  • تیراندازی انتخابی المپیک، نوروزیان فینالیست شد
  • تیم تفنگ میکس ایران در رده پنجم ایستاد
  • قرعه‌کشی و برنامه کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • کشتی گیران کشورمان فردا به مصاف رقبای خود می روند
  • ناکامی ملی‌پوشان تپانچه؛ فروغی و گل‌خندان به پاریس نرسیدند
  • فروغی و گل‌خندان به پاریس نرسیدند
  • تیراندازی انتخابی المپیک/ ناکامی بانوان ایران در بخش تپانچه
  • تیراندازی انتخابی المپیک| ناکامی بانوان ایران در بخش تپانچه