Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگاه تربیت عاطفی کودکان با هدف آشنایی والدین و مربیان با شیوه های پرورش عواطف انسانی در کودک، در منطقه آزاد قشم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم اعلام کرد: کارگاه تربیت عاطفی کودکان با مشارکت حوزه علمیه خواهران ریحانه الرسول شهرستان قشم روزهای 4 و 5 آذر ماه در تالار آیینه این اداره کل برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا کمساری افزود: احساس دوست داشته شدن، درک احساس پذیرش میان اعضای خانواده، مدرسه و هم کلاسی ها باعث رشد عزت نفس کودکان می شود و آنان را برای ورود به اجتماعی بزرگ تر از محیط خانواده آماده می کند.

به گفته وی، در این کارگاه آموزشی، به موضوعاتی همانند اهمیت تربیت عاطفی کودکان درتحکیم بنیان خانواده و راهبردهای اساسی در تربیت عاطفی آنان پرداخته می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزار قشم اظهار داشت: آشنایی والدین، معلمان و مربیان با تکنیک ها و قواعد تربیت عاطفی کودکان و موضوع آموزش های جنسی فردی هم دراین کارگاه مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

یادآور می شود، کارگاه  تربیت عاطفی کودکان با حضور سید کمیل حسینی مدرس دانشگاه و نویسنده کتب مرتبط با تربیت فردی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، روزهای دوشنبه و سه شنبه 4 و 5 آذر ماه از ساعت 14 تا 17 در تالار آیینه این اداره کل برگزار می شود.

 

بیشتر بخوانید: برگزاری کارگاه الفبای یک دقیقه ای در قشم آغاز طرح‌های غربالگری بینایی و شنوایی در شادگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم کودکان والدین برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین رویدادتربیت مربی هوش مصنوعی، درزاهدان

به گزارش جام جم آنلاین،مسوول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان گفت: نخستین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی با هدف تربیت راهنمایان این عرصه مهم و فرهنگ سازی استفاده صحیح از آن و همچنین جلوگیری از آسیب‌های احتمالی، با حضور ۷۵ نفر از معلمان و مربیان، اساتید دانشگاه و دانشجویان برگزیده از سراسر سیستان و بلوچستان ، برگزار شد.
سعید دهنوی ادامه داد: در رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی علاوه بر سه کلاس آموزش ماهیت هوش مصنوعی، سیر تطور و کاربرد‌های آن، در چهار کارگاه عملی، موتور‌های هوش مصنوعی از جمله بینگ، دال ای، میدجرنی، کریا معرفی و کار با آنها آموزش داده شد و در ادامه، فراگیران در سه مرحله با تولید فیلم و عکس با هوش مصنوعی به رقابت پرداختند و ۱۴۰ اثر در این رویداد تولید شد.

مسوول مرکز سراج سیستان و بلوچستان افزود: در کنار کلاس‌ها و کارگاه‌ها، نشست‌های هم افزایی و تجربه نگاری با حضور مصطفی ضابط کارشناس تبلیغات اینترنتی از آکسفورد انگلستان به عنوان استاد آموزشی، یوسف برادران‌مهر به عنوان دبیر و صادق امیری به عنوان مربی و منتور رویداد برگزار شد.

وی افزود: شرکت کنندگان، بعد از دومرحله پایش و ارزیابی به این رویداد راه یافته اند که قبل از برگزاری رویداد، پیش‌دوره‌ای مجازی نیز از مباحث مقدماتی هوش مصنوعی برای آنها برگزار شده است.
دهنوی گفت: در نهایت شرکت کنندگان رویداد بعد از سه مرحله آزمون (نظری، عملی و ارائه) وارد مرحله تداوم می‌شوند و برای آنها هر ۲ هفته یکبار نشست آموزشی و هم افزا برگزار می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: مربیان برگزیده و موفق در این رویداد، با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، و هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، به مجامع مختلف از جمله مدارس اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • برگزاری نخستین رویدادتربیت مربی هوش مصنوعی، درزاهدان
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز
  • برگزاری دوره آموزشی معلمان جدید تربیت بدنی
  • تربیت دینی در سایه‌سار حجاب
  • راهکار‌های افزایش هوش عقلی و عاطفی در کودکان (فیلم)
  • برگزاری طرح عفاف و حجاب «طوبی»؛ تربیت مربی عفاف و حجاب
  • برگزاری کارگاه‌ های آموزشی عکاسی طبیعت و پسماند در آستارا