Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: من می‌توانم قول قهرمانی در المپیک را هم بدهم اما این قول بستگی به شرایطی دارد که باید برا قهرمانی در المپیک مهیا باشد. تاریخ انتشار: 10:02 - 03 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۰۴۳۴

محمد بنا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی در آستانه رقابت‌های جام جهانی اظهار داشت: خوشبختانه بچه‌ها شرایط خوبی دارند البته ما زمان زیادی برای آماده‌سازی نداشتیم، اما با توجه به وضع موجود تلاش کردیم فرنگی‌کاران را به بالاترین سطح آمادگی برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در مورد اینکه چقدر به درخشش فرنگی‌کاران در المپیک ۲۰۲۰ امیدوار است، گفت: من قول قهرمانی در المپیک را هم می‌دهم، اما باید شرایط مهیا باشد. وقتی شرایط، المپیکی باشد می‌توان مدال گرفت.   سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پاسخ به این سوال که شرایط نسبت به دوره قبلی که سرمربی تیم ملی بوده چقدر تغییر کرده، تصریح کرد: نسبت به آن زمان شرایط تغییر کرده و سخت‌تر شده است. به خاطر شرایط اقتصادی نمی‌توان توقع زیادی داشت. علیرضا دبیر تازه کار خود را در فدراسیون کشتی آغاز کرده و مشکلات زیادی دارد و نبود منابع مالی کار را سخت کرده است.

بنا افزود: با رنگرز صحبت کرده بودم تا اردوی تیم ملی در هتل المپیک باشد، اما وقتی فدراسیون مشکلات مالی دارد تصمیم گرفتیم حتی ۲ روز قبل از جام جهانی هم به هتل نرویم. باید با این وضعیت بسازیم و چاره دیگری نداریم.

وی درباره اینکه نسبت گذشته کم‌توقع‌تر شده، اظهار داشت: نسبت به گذشته بنای فیک هستم. یک زمانی تحمل دیدن خیلی چیز‌ها را نداشتم، یکسری مسائل را می‌بینم، اما سعی می‌کنم بهترین تصمیم را برای تیم ملی بگیرم. ما باید برای شادی دل مردم ایران از جان مایه بگذاریم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره مصاف تیمش با تیم روسیه در جام جهانی کشتی فرنگی، گفت: باید با اتحادیه جهانی کشتی رایزنی کنیم تا مسابقه ما با تیم روسیه از صبح به بعدازظهر بیفتد. چون مردم می‌توانند این مسابقه حساس و جذاب را تماشا کنند. ما میزبان جام جهانی هستیم و باید هر طور که شده تیم خوب روسیه را شکست دهیم.

بنا درباره اینکه خانه کشتی بنا به فدراسیون جودو واگذار شد، گفت: اسم محمد بنا مهم نیست و قرار بود که خانه کشتی به اسم یکی از شهدا باشد. کار ساخت و تجهیز انستیتو توسط بانکی که اسپانسر فدراسیون است در حال انجام است و امیدوارم آقای قاسمی این کار را زودتر انجام دهد. اگر انستیتو تکمیل شود نیازی به خانه کشتی شماره ۲ نداریم. البته شنیده بودم که شمشیربازی به دنبال این سالن بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با بچه‌ها هم‌قسم شده‌ایم در جام جهانی روسیه و قزاقستان و کوبا را شکست دهیم و در فینال هم که احتمالا با یک از دو تیم ازبکستان و گرجستان مسابقه خواهیم داد به پیروزی برسیم و قهرمان شویم.   بیشتر بخوانید: نامه رئیس فدراسیون کشتی به مدیران تیم‌های ملی در خصوص پشتوانه‌سازی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی کشتی فرنگی محمد بنا شرایط تیم ملی کشتی فرنگی قهرمانی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۴۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای میرزازاده حُسن ختام روز اول؛ ۴ مدال به ایران رسید

امین میرزازاده در فینال سنگین‌وزن کشتی فرنگی قهرمانی آسیا با شکست حریف کره‌ای، صاحب مدال طلا شد تا کار ایران در ۵ وزن اول با ۲ طلا، یک نقره و یک برنز تمام شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امین میرزازاده آخرین کشتی‌گیر ایران بود که در روز اول مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان روی تشک حاضر شد و در فینال 130 کیلوگرم مقابل مین سئوک کیم از کره‌جنوبی قرار گرفت و این کشتی را 5-صفر به سود خود تمام کرد.

امین میرزازاده که سال 2023 با شکست رضا کایالپ از ترکیه قهرمان سنگین‌وزن کشتی فرنگی جهان شده بود، پیش از فینال 8 بر صفر اسلام جان رحمت‌اف از ازبکستان و 9بر صفر ارلان مناتبکوف از قرقیزستان را شکست داده بود.

به این ترتیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های 5 وزن اول قهرمانی آسیا موفق به کسب دو نشان طلا با ناصر علیزاده و امین میرزازاده، یک نقره با پویا دادمرز و یک برنز با ایمان محمدی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران بدون 10 کشتی‌گیر زن هم بر بام کشتی آسیا قرار می‌گیرد
  • انتقاد تند قهرمان المپیک و UFC از غول آمریکایی؛ احمق هستی!
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ کشتی گیران ایرانی بر روی تشک رفتند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۷ فروردین
  • طلای میرزازاده حُسن ختام روز اول؛ ۴ مدال به ایران رسید
  • کشتی قهرمانی آسیا: ضرب ۲طلای فرنگی به‌نام ایران / علیزاده و میرزازاده روز اول را شیرین کردند
  • مصلایی‌پور قضاوت در المپیک را از دست داد
  • امیر عبدی به نیمه نهایی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا رسید
  • پشت پرده غیبت مصلایی‌پور در کشتی قهرمانی آسیا/ احتمال حذف از المپیک
  • استخدام ۳ قهرمان کشتی کشور در همراه اول