Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@11:57:10 GMT

عرضه ۴۱ هزار تن فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۴۷۰۶

عرضه ۴۱ هزار تن فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی

تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران امروز (یکشنبه) میزبان عرضه ۴۱ هزار و ۳۰۲ تن مواد پلیمری، مواد شیمیایی، گوگرد، لوب کات ( ماده پایه روغن صنعتی )، روغن پایه و وکیوم باتوم (ماده اولیه تولید قیر و نفت کوره است) است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی بورس کالای ایران، پنج هزار و ۴۱۲ تن سبد میلگرد، سه هزار تن مس کاتد، ۲۰ هزار تن مس کم عیار، ۱۲۰ تن سولفورمولیبدن، سه هزار تن شمش هزار پوندی آلومینیوم، ۵۰ تن شمش سرب و ۲۰ کیلوگرم شمش طلا در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش حاکی است، ۱۰ هزار و ۸۰۰ تن قیر در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می‌شود.

صادرات قیر و بیتومن انامل از بورس کالا در اولین روز هفته

تالار صادراتی بورس کالای ایران، دیروز (شنبه) میزبان دادوستد ۱۵ هزار و ۷۰۰ تن قیر و ۳۰۰ بیتومن انامل ( قیر پایه نفتی )بود.

در این روز و در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی نیز یک هزار و ۱۵۳ تن مواد پلیمری، سه هزار و  ۸۹۵ تن مواد شیمایی و ۱۳۸ تن پارافین واکس سنگین معامله شد.

لازم به ذکر است، هفت هزار و ۸۱۰ تن سبد میلگرد و ۴۰ تن آلومینیوم هم در تالار محصولات صنعتی و معدنی به فروش رسید.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز معامله ۲ هزار و ۱۰۰ تن رب گوجه فرنگی، یک هزار و ۱۰۰ تن کنسانتره فسفات، ۵۵۸ تن نخ پلی استر و ۱۴۹ تن ضایعات فلزی را تجربه کرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد نماز جمعه هفته بسیج مسجد راهپیمایی مسجد اردبیل بسیج محکومیت آشوبگران افزایش قیمت بنزین بورس کالای ایران بورس کالا بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۴۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از انجام بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی از مجاری عرضه سوخت و مصرف‌کنندگان عمده استان در سال ۱۴۰۲ در این منطقه خبر داد.

به گزارش شانا، به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، ناصر راشدی با اشاره به انجام کنترل‌های کمّی و کیفی مستمر فرآورده‌های نفتی در این منطقه بیان کرد: پارسال، با هدف صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان، شهروندان و صیانت از سرمایه ملی، ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در سطح منطقه انجام شد.

وی افزود: کارشناسان منطقه به‌منظور تخصیص سهمیه سوخت مصرف‌کنندگان، در این مدت از ۲ هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی و مصرف‌کنندگان عمده بازدید کرده‌اند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی اظهار کرد: بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ بازدید از جایگاه‌های عرضه سوخت مایع در این منطقه انجام شده است.

دیگر خبرها

  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • رشد ۸.۶ درصدی تخلیه و بارگیری کالای کانتینری
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده‌های نفتی در بندر خرمشهر
  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده های نفتی در تاریخ بندر خرمشهر
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی