Web Analytics Made Easy - Statcounter

توپچی‌های بیشتری خواستار برکناری سرمربی تیم شده‌اند ولی امری می‌خواهد اوضاع را عوض کند. 

طرفداری- اونای امری با پذیرفتن ضعف‌های خود، در صدد جبران نتایج ضعیف آرسنال در ماه‌های اخیر بر آمده است.

به گزارش سایت گل، تساوی 2-2 آرسنال با ساوتهمپتون آن هم در خانه و به لطف گل دقیقه 96، چیزی نیست که انتظارات یکی از محبوب‌ترین باشگاه‌های انگلیس را برآورده سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از شش بازی بدون برد، امری آن دسته از طرفداران ناراضی روی سکوهای ورزشگاه امارات را به خوبی درک می‌کند.

باشگاه هر روز از من حمایت می‌کند و من هم مسئولیتی بر عهده دارم. می‌دانم که می‌توانم بهتر کار کنم؛ می‌توانم کاری کنم تا بازیکنان عملکرد بهتری داشته باشند و به دنبال انجام همین کار هستم. طرفدارانی که ناراحت، ناامید و عصبانی هستند را درک می‌کنم. بازیکنان هم احساسات مشابهی دارند. شغل من بر مبنای تلاش کردن، تحلیل شرایط و یافتن راهکاری برای بهتر شدن است. می‌دانم نکته کلیدی به دست آوردن اعتماد به نفس، کسب امتیازات، ارائه نمایش‌های خانگی خوب و سپس ارائه همان عملکرد در بازی‌های خارج از خانه است. بازی‌های خانگی ما در حضور طرفداران‌مان اهمیت زیادی دارد. می‌دانم که بازیکنان هم از این قضیه مطلع هستند. هدف ما در بازی امشب برنده شدن بود، ولی بالاتر از همه این‌ها دنبال برقراری ارتباط بودیم. این کار را نکردیم. فرصت خیلی بزرگی را از دست دادیم و حالا با تحلیل شرایط، تلاش خواهیم کرد تا راهکاری برای مسابقات بعدی پیدا کنیم.

زمانی که از امری سوال شد چه چیزی در تیمش باید تغییر کند، پاسخ داد:

یک نکته اعتماد به نفس است که با کسب نتایج خوب از راه می‌رسد. برای رسیدن به آن اعتماد به نفس باید بهتر بازی کنیم، بازی را بهتر کنترل کنیم و طرح و برنامه بهتری داشته باشیم. ما این کار را به مدت 90 دقیقه انجام نمی‌دهیم. در نیمه اول، بازی را به تساوی کشاندیم ولی چنین چیزی کافی نبود. باید در 45 دقیقه دوم نشان می‌دادیم که تیم بهتری هستیم. این کار را هم نکردیم. با تغییراتی که داشتیم، در 20 الی 25 دقیقه اول از نیمه دوم، به خواسته خودمان رسیدیم ولی باز در موقعیت باخت قرار گرفتیم. مقداری اعتماد به نفس‌مان را از دست دادیم و درون زمین مأیوس بودیم اما برای فشار آوردن تلاش کردیم. طرفداران هم به ما کمک کردند و در نهایت بازی را به تساوی کشاندیم اما این کافی نبود. 

وی در پایان افزود: 

ما ناراحت هستیم و طرفداران را درک می‌کنیم. فرصتی را برای ارتباط گرفتن با طرفداران‌مان از دست دادیم چون آن‌ها یاور ما بودند. میل به خواستن در ما وجود دارد و می‌دانیم که مسابقاتی که در اینجا برگزار می‌شوند، برای ما حائز اهمیت هستند. اینجا باید آرام باشیم، قوی باشیم و اعتماد به نفس داشته باشیم. اما این طور نشد. در بخش زیادی از نیمه دوم فرصت می‌ساختیم ولی گل نمی‌زدیم. من از آن لحظات راضی بودم چون کنترل کار دست ما بود. نتیجه هم برای ما، هم طرفداران و هم خود من ناراحت کننده است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۴۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی الهلال: مطمئنم به فینال صعود می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، ژرژ ژسوس در نشست خبری پس از شکست 4-2 برابر العین در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم ما عادت ندارد مسابقات را بدون پیروزی پشت سر بگذارد اما ما در ریاض که برای کسب مجوز صعود به فینال تلاش خواهیم کرد‌. ما می‌توانیم نتیجه را جبران کنیم.

او در ادامه در واکنش به اینکه الهلال اعتماد به نفس زیادی برای این بازی داشت، گفت: اعتماد به نفس ما بیش از اندازه نیست، اما در فوتبال نمی‌توان اتفاقات بازی را کنترل کرد‌. ما عادت نداریم چهار گل دریافت کنیم و سه پنالتی بدهیم، پس باید دلیل این اتفاق را پیدا کنیم و آن را اصلاح کنیم.

سرمربی الهلال افزود: زمان کافی تا بازی برگشت وجود دارد که طی آن مراحل ریکاوری بازیکنان را انجام خواهیم داد و آماده بازی برگشت خواهیم شد.

وی در مورد عدم استفاده از صالح الشهری از ابتدای بازی توضیح داد: در صحبتی که قبل از بازی با او داشتم، گفت که اگر به من نیاز داری، از حاضرم نیم ساعت بازی کنم. او از زمان آخرین مصدومیتش تا به حال در تمرینات گروهی ما شرکت نکرده و به همین دلیل در ترکیب اصلی حضور نداشت نداشت و تا امروز روی محل مصدومیتش یخ می‌گذاشت.

ژسوس درباره نحوه برخوردش با هواداران الهلال حاضر در ورزشگاه هزاع بن زاید و معنای علامتی که به آنها داد، گفت: من به آنها می گفتم که بازی برگشت در ریاض است و می‌دانم که بازی پر سر و صدایی خواهد بود و مطمئن هستم که در ریاض به فینال صعود می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • جنجال در لیگ کنفرانس: مربیان معروف درگیر شدند! (عکس)
  • از هر امری که مردم را نا امید کند بپرهیزید
  • سامان نریمان و ناامیدی از ۶ پاس گل نشده!
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • سرمربی الهلال: مطمئنم به فینال صعود می‌کنیم
  • «وقف رضوی» راهکاری برای تحقق شعار سال 1403
  • هشدار ستاره بارسا: به خاطر رئال حق ناراحتی نداریم
  • آرتتا: آرسنال به خاطر تمامی تلاش‌هایش سزاوار حضور در نیمه نهایی است
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • پیدا شدن جسد ۳ کارگر راه آهن در سیلاب «کارواندر»/ یک نفر مفقود است