Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه قدس گیلان گره‌گشایی از مشکلات مردم را یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های بسیج دانست و گفت: بسیجیان گیلان در روزهای گذشته برای تأمین امنیت مردم به صورت شبانه‌روزی فعالیت کردند. ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور امروز به اتفاق استاندار گیلان با خانواده شهید "یوسفی" و جمعی از بسیجیان شهر رشت دیدار کرد و ضمن گفت‌وگو با آنان اظهار داشت: بسیجیان استان گیلان در روزهای گذشته برای حفظ و تأمین امنیت خانواده‌ها و مردم ولایتمدار استان به صورت شبانه‌روزی فعال بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه قدس گیلان لزوم استمرار راه شهدا در جامعه و تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی که در وصیت‌نامه‌های شهدا بر روی آن تأکید فراوانی شده ‌‌را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: فرهنگ جهاد و شهادت باعث ماندگاری و گسترش انقلاب شده ‌بنابراین باید برای تقویت آن در جامعه و در بین آحاد مردم تلاش کنیم.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه شهدا موجب سرافرازی، اقتدار، امنیت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان شدند تصریح کرد: شهدا نور الهی محسوب می‌شوند و زنده نگه داشتن یاد و نام آن‌ها علاوه بر یکسری خیرات و برکات دنیوی و اخروی، می‌تواند از جامعه در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن محافظت و نگهداری کند.

اصفهان| اجتماع بزرگ بسیجیان شاهین‌شهر در روز دفاع و امنیت برگزار می‌شودسمنان| 9 عرصه خدمتی بسیج در راستای خدمت به مردم تدوین شدسردار سلیمانی: نسخه مردمی ایران به شکل‌گیری بسیج در کشورهای اسلامی تبدیل شده است

فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن اشاره به یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و ما هر چه داریم از شهدا و خانواده آن‌ها داریم ابراز داشت: شهدا علاوه بر ایثار جان خود برای پاسداشت اسلام ناب محمدی(ص) با فداکاری خود مهر سرافرازی و عزت را بر پیشانی ملت ایران زدند.

استاندار گیلان نیز در این دیدارها شکل‌گیری شجره طیبه بسیج در راستای اعتلاء ایدئولوژی توحیدی و با رهبری امام خمینی(ره) را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: بسیج حضور بسیار پر رنگی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس داشت و لازم است فداکاری‌های آنان برای نسل‌های جدید بیان شود.

ارسلان زارع دیدار با خانواده شهدا را برای مسئولان مایه مباهات دانست و با بیان اینکه خانواده شهید "یوسفی" تنها فرزند خود را برای حفاظت از انقلاب تقدیم کرده است خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس اکثر کشورهای دنیا از رژیم بعث حمایت می‌کردند اما جوانان این مرز و بوم در مقابل تمامی دشمنان و ابرقدرت‌های دنیا ایستادند.

وی استفاده و بهره گرفتن‌ از ظرفیت نیروهای ایثارگر مردمی را از ایده‌های امام خمینی‌(ره) خواند و ابراز داشت: بسیج در حقیقت باعث ایجاد و تقویت روحیه اتحاد در بین مردم جامعه شد به طوری‌که آثار این اتحاد و انسجام مبارک و ارزشمند را در طول عمر 40 سال انقلاب اسلامی می‌توان به خوبی مشاهده کرد.

نماینده عالی دولت در استان گیلان پیروی از فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری توسط مسئولان و توکل به پروردگار متعال در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی را مهم ارزیابی کرد و گفت: رموز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی علاوه بر شناسایی باید همواره مرور شود تا بتوانیم در مقابل دشمن به خوبی از انقلاب دفاع کنیم.

زارع ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات و تلاش‌های بسیجیان در جهت تأمین نظم و  امنیت جامعه در روزهای اخیر ابراز داشت: استکبار جهانی و دشمنان در تلاش بودند که از طریق ایجاد اغتشاشات امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند اما با بصیرت و حضور به موقع آحاد مردم و بسیجیان توطئه‌ها و نقشه‌های آنان بار دیگر ناکام ماند.

انتهای پیام/614/ش

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۵۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود

به گزارش قدس خراسان، سردار علی فدوی ظهر چهارشنبه در نشست بررسی ابعاد و پیامدهای وعده صادق در دانشگاه حکیم سبزواری اظهار کرد: اصلی‌ترین عامل پیروزی جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق نه موشک‌ها و امکانات نظامی، بلکه اراده و قدرتی بود که ریشه در انقلاب اسلامی دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: همین اراده منبعث از انقلاب اسلامی است که تصمیم می‌گیرد در برابر همه دنیای کفر و استکبار بایستد.

وی ادامه داد: این عملیات انتقامی، نه اقدامی مخفیانه که حرکتی بسیار آشکار و علنی بود که ۲ تا پنج ساعت پیش از آن، یعنی از زمان شلیک موشک و ارسال پهپادها، همه دنیا از قصد ما خبردار شدند.

فدوی با اشاره به ابعاد مختلف عملیات وعده صادق، گفت: این عملیات برای دنیای استکبار وحشتناک بود، زیرا در مقابل ما تنها اسرائیل نیست و این حرکت برای قدرت‌های به اصطلاح اتمی دنیا شامل آمریکا، انگلیس، فرانسه نیز شکست بزرگی بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به خباثت‌ها و جنایت‌های مستکبران و رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه گفت: آمریکایی‌ها از روز اول فرمانده کار بودند و این فرماندهی را همچنان برعهده دارند.

وی توانمندی‌های سپاه را برای دشمنان ناشناخته دانست و گفت: این توانمندی‌ها به وعده خدا به عنوان خالق وصل است و اگر خداوند طرف کسی باشد، امکان ندارد که طرف مقابل او پیروز شود.

فدوی، افزود: ما باید در هر شرایطی تکلیف خود را انجام دهیم و به نتیجه کاری نداشته باشیم زیرا خداوند ضمانت کرده است که جبهه حق همیشه پیروز خواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مقابله با ظالم و دفاع از مظلوم در قانون اساسی ما هم آمده است، گفت: بیش از ۹۲ درصد کشورهای دنیا علیه صهیونیست‌ها و آمریکا تظاهرات کردند و این حرکت انقلاب اسلامی است که در کل عالم ادامه می‌یابد تا به ظهور ختم شود.

وی ادامه داد: ستون پنجم دشمن در همه جبهه‌های اقتصادی، فرهنگی، رسانه و فضای مجازی فعال است و باید با هوشیاری و تدبیر همه مسؤولان اجرایی کشور، کاری کنیم که تصمیمات درست اجرایی شود.

فدوی در پاسخ به پرسشی در مورد احتمال ورود این نیرو به صنعت خودروسازی، گفت: سپاه تکلیف مدار است و بر این اساس خود تکلیف خود را مشخص نمی‌کند، بلکه زیر نظر مستقیم ولی فقیه عمل می‌کند و هر جا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند.

گفتنی است؛ در این آئین که به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد، رئیس این دانشگاه به نمایندگی از مردم دیار سربداران، نشان عالی سربداران را به پاس دلاورمردی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سردار فدوی اعطا شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند
  • تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی خوزستان
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • ایران نقش کلیدی در تأمین امنیت ایران و منطقه دارد