Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@05:55:11 GMT

جایزه دستگیری من را هزینه روان‌پزشک کن

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۵۷۳۶

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «محمد دحلان»، سیاستمدار و عضو سابق جنبش فتح فلسطین به اخبار رسانه‌ها مبنی بر این‌که آنکارا وی را در فهرست تروریسم قرار داده و چهار میلیون لیر به عنوان پاداش برای دستگیری او تعیین کرده است، واکنش نشان داد.

دحلان در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت: «به رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه پیشنهاد می‌کنم که پس از نابودی رؤیاهایش در منطقه عربی این مبلغ چهار میلیون لیر ترکیه (معادل ۷۰۰ هزار دلار) را به یک روانپزشک پرداخت کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مقام‌های ترکیه، دحلان را که در حال حاضر مقیم امارات است، به ایفای نقش گسترده در کودتای شکست خورده در ترکیه در سال ۲۰۱۶ متهم کرده و معتقد هستند که وی با رهبران جنبش «فتح الله گولن» در صربستان همکاری داشته و از این جنبش حمایت مالی کرده است. 

«مولود چاوش اوغلو» وزیر خارجه ترکیه ماه گذشته میلادی در گفت‌وگوی تلویزیونی خود دحلان را به حمایت از گروه گولن متهم کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آنکارا محمد دحلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۵۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح وضعیت یامگا برای فصل آینده

آفتاب‌‌نیوز :

محمدعلی زارع پزشک تیم فوتبال استقلال درباره آخرین وضعیت یامگا گفت: یامگا دوران بدنسازی‌اش را پشت سر می‌گذارد و در تمرینات نیز کار با توپش را انجام می‌دهد. او در حال حاضر کار‌های درمانی چشمش را دنبال می‌کند و منتظر اظهارنظر نهایی پزشک متخصص او هستیم. یامگا دو سه ماه پیش جراحی کرد و باید شش ماه از آن می‌گذشت تا پزشک متخصص نظر خود را بدهد.

وی در مورد اینکه چقدر امیدوار است یامگا فصل آینده امکان بازی کردن داشته باشد، گفت: خیلی امیدواریم، چرا امید نداشته باشیم؟ منتظر پایان دوران درمان یامگا هستم تا پزشک نظر خودش را بدهد. یامگا این فصل نمی‌تواند برای استقلال بازی کند، ولی خیلی امیدواریم برای فصل آینده در خدمت تیم باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴زن بدل انداز در شاهرود/متهمان غیر بومی و سابقه دار بودند
  • دستگیری ۲ شکارچی در پارک ملی/ ۲۷ فشنگ چهار پاره کشف شد
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ به زودی میزبان هنیه خواهم بود
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ با هنیه دیدار خواهم کرد
  • هنیه به ترکیه می‌رود
  • سفر قریب‌الوقوع هنیه به ترکیه
  • تشریح وضعیت یامگا برای فصل آینده
  • ورود روان آب به روستای زین آباد داراب
  • تعرفه‌های غیرمنطقی عاملی برای افت کیفیت خدمات سلامت است
  • داوود هزینه کیست؟ | بیوگرافی داوود غفاری