Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@08:43:45 GMT

بولتون، هیجانزده به توئیتر بازگشت

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۵۷۵۸

بولتون، هیجانزده به توئیتر بازگشت

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، به گزارش پایگاه خبری هیل، جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق دولت آمریکا در توییتی نوشت: برگردیم به صحبت درباره مسائل حساس امنیتی- ملی که آمریکا با آنها مواجه است. این تهدیدها بسیار مهم و در حال افزایش هستند. تصمیم‌گیری درباره ریاست و کنترل مجلس نمایندگان و سنا در عرض کمتر از یک سال مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان آن رسیده که مجددا درباره این مسائل صحبت کنیم.

بولتون، یکی از مدافعان صریح امنیت ملی پس از مدتها مجددا فعالیتش در حساب توئیتر خود را از سر گرفت و اعلام کرد: "کاخ سفید از زمان استعفای من به عنوان مشاور امنیت ملی اجازه دسترسی من به حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر را نداد. آیا دلیلش ترس از چیزهایی بوده که من ممکن است بگویم؟ خطاب به کسانی که درباره مخفی شدن من گمانه‌زنی کردند می‌گویم که متاسفانه باید شما را ناامید کنم."

این در حالی است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا این مساله را رد کرد که حساب توییتر بولتون پس از استعفایش مسدود شده است.

ترامپ به شبکه فاکس‌نیوز گفت: قطعا این‌طور نیست. در واقع من روابط بسیار خوبی با بولتون داشتم. ما در خصوص برخی مسائل و روش ها اختلاف نظر داشتیم اما من روابط خوبی با او داشتم.

یکی از مقامات ارشد دولت ترامپ نیز به پایگاه خبری هیل گفته است که کاخ سفید مانع دسترسی بولتون به حساب شخصی‌اش در توییتر نشده است چرا که تکنولوژی و ابزار لازم برای انجام این کار را در اختیار ندارد.

از سرگیری مجدد فعالیت بولتون در توئیتر در بحبوحه تحقیقات کنونی مجلس نمایندگان آمریکا برای استیضاح ترامپ صورت گرفته است.

بولتون اعلام کرده که به فعالیتش در کمیته اقدام سیاسی Bolton PAC برای حمایت از نامزدهای مجلس نمایندگان آمریکا و سنا که متعهد اتخاذ سیاست‌هایی برای آمریکایی قوی‌ شده‌اند، ادامه خواهد داد.

وی افزود: صحبت‌های زیادی درباره اقداماتی که می‌خواهم انجام دهم وجود دارد. بسیار هیجان دارم که برایتان تعریف کنم که چه کارهایی انجام داده‌ام.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اینترنت دونالد ترامپ توییتر جان بولتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۵۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است

ترامپ، بار دیگر بایدن را «بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا» خواند و گفت که جیمی کارتر در مقایسه با بایدن ریاست جمهوری «درخشانی» داشته است.

به گزارش ایسنا به نقل از به نیوزویک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به خبرنگاران گفت: بایدن بدترین رئیس‌جمهور تاریخ کشور ما است. از جیمی کارتر هم بدتر است.»

نامزد ۷۷ ساله احتمالی جمهوری‌خواهان برای ریاست جمهوری گفت: بایدن کشور ما را ویران کرد؛ جیمی کارتر اکنون خوشحال است، زیرا دوره ریاست جمهوری او در مقایسه با بایدن فوق‌العاده شده است.

او افزود: جنگ‌ها در سراسر جهان در حال وقوع هستند. در نظرسنجی‌ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم.

کارتر ۹۹ ساله دموکرات از سال ۱۹۷۷ تا ۱۹۸۱ یک دوره در کاخ سفید رئیس‌جمهور بود. مانند دوران بایدن، ریاست جمهوری کارتر با افزایش قیمت‌ها، تنش‌های دیپلماتیک با ایران، تهاجم روسیه و ناآرامی در افغانستان همراه بود. متوسط نرخ تورم سالانه در دوران کارتر حدود ۱۰ درصد بود - که ناشی از قیمت‌های بالای انرژی بود - که دولت او با افزایش نرخ بهره به بیش از ۱۷ درصد منجر به رکود اقتصادی شد.

در دوران بایدن، در حالی که تورم در سال ۲۰۲۲ به بالاترین میزان در ۴۱ سال گذشته یعنی ۹.۱ درصد رسید، کمتر از اوج ۱۳.۵ درصدی در آخرین سال ریاست جمهوری کارتر بود.

کارتر پس از تهاجم اتحاد جماهیر شوروی به افغانستان، به المپیکی‌های آمریکا اجازه شرکت در بازی‌های ۱۹۸۰ مسکو را نداد. در پاسخ به تهاجم، دولت کارتر به طور مخفیانه مبارزان را در افغانستان مسلح کرد تا با شوروی مقابله کنند. اسامه بن لادن، بنیانگذار القاعده و خالد شیخ محمد، مغز متفکر ۱۱ سپتامبر، از جمله اعضای رادیکال این مبارزان مورد حمایت کارتر بودند.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • بازگشت جنجالی گشت ارشاد به خیابان‌ها در میانه تنش ایران و اسرائیل؛ این چه تدبیری است؟ چه کسی دستور داد؟
  • بازگشت جنجالی گشت ارشاد به خیابان‌ها در میانه تنش بین ایران و اسرائیل؛  این چه تدبیری است؟ چه کسی دستور داد؟
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • بازگشت ۹۰۰ میلیون ریال از مبلغ کلاهبرداری شده به حساب شهروند ابرکوهی
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد