Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: متهم اصلی پرونده نگهداری و توزیع برنج‌های غیربهداشتی در استان اصفهان به ۵ سال حبس محکوم شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ محمدرضا حبیبی گفت: متهم اصلی پرونده نگهداری و توزیع برنج های غیربهداشتی که بیش از ۵ تن برنج  را در انباری نگهداری و مقادیری از آن را توزیع کرده بود با رأی قطعی قضات شعبه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان به تحمل ۵ سال حبس تعزیری محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس این حکم، مقرر شد برنج‌های مکشوفه نیز که قابل مصرف در صنعت تولید الکل است به یک شرکت الکل سازی منتقل شود.

حبیبی یادآور شد: خوشبختانه مقادیر توزیع شده این برنج‌ها قبل از عرضه به مصرف کننده شناسایی و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: نا امنی کارگاه ها دلیل 72 درصد فوت ناشی از حوادث انجمن سنگ استان اصفهان تشکیل می شود

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان الکل برنج صنعت برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۵۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحاء بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزمهاباد؛ کارشناس مسئول سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان بوکان گفت: کارشناسان واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت این شهرستان یکهزار و ۶۱ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد را کشف و امحاء کردند.

مسگری افزود: در جریان بازرسی از مراکز و اماکن سطح شهر پیرو تشدید اقدامات بهداشت محیط، بیش از یک تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته شامل نوشیدنی های گازدار، نبات بدون مشخصات بهداشتی، آبلیموهای دست ساز کپک زده و روغن های سوخته و غیر قابل مصرف شناسایی و غیر قابل مصرف تشخیص داده شد که نسبت به جمع آوری و امحاء این اقلام  برابر مقررات اقدام شد.

مسگری، از شهروندان خواست از خرید مواد غذایی بدون مشخصات بهداشتی خودداری نموده و هنگام خرید به مشخصاتی نظیر ( تاریخ تولید، تاریخ انقضاء و شماره پروانه ساخت) توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به سامانه بهداشت ۱۹۰ و یا شماره تماس ۴۶۲۳۴۰۶۶-۰۴۴ مرکز فوریت سلامت محیط و کار مرکز بهداشت بوکان اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • تجهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • جهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • هزار و ۶۱ کیلوگرم موادغذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان امحاء شد
  • تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است
  • امحاء بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • پرورش نیروی کار ماهر در ۵۵۱ هنرستان در خوزستان
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در اصفهان
  • دستگیری توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در اراک