Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هادی زارع پور پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: همچنین سه هزارو ۵۹۵ دانش آموز در رشته های کار و دانش مشغول به تحصیل هستند.

زارع پور با بیان اینکه ۶۷ هنرستان نیز در استان فعال است، اظهار کرد: ۲۶ هنرستان فنی و حرفه ای و ۴۱ هنرستان کار و دانش پوشش آموزشی دانش آموزان را انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع پور از برون سپاری آموزشی در استان خبر داد و گفت: ۴۸۰ هنرجو در ۱۵ ‌رشته محل از طریق برون سپاری آموزش داده شدند.

وی افزود: در حوزه بانوان برون سپاری در شش رشته محل با فعالیت ۷۶ ‌نفر اجرایی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اجرای طرح ایران مهارت را از دیگر گام های عملیاتی شده برشمرد و خاطرنشان کرد: ۳۹۰۰ دانش آموز در قالب طرح ایران مهارت آموزش های لازم را فرا گرفتند.

زارع پور تقویت تجهیزات رشته های مهارتی را یک نیاز مهم دانست و خواستار توجه و ارتقای ظرفیت ها در این بخش شد.

وی توسعه عناوین شغلی را یک نیاز دیگر برای هدفگذاری های آموزشی عنوان کرد.

کد خبر 4779442

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد یاسوج بوشهر راهپیمایی هفته بسیج بارش برف ایلام قیمت بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی بنزین شهرکرد گرگان قزوین خطبه های نماز جمعه بیرجند تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا شریک جرم صهیونیست‌ها است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، ناصر ابو شریف در کیش اظهار داشت: یکی از اهداف صهیونیست‌ها تخریب زیر ساخت‌های آموزشی است و ۸۰ درصد مکان‌های آموزشی در غزه تخریب شده است و مابقی نیز بعنوان پناهگاه و درمانگاه مورد استفاد قرار می‌گیرد و ۷۰۰ هزار دانش آموز و دانشجو در غزه آینده آموزشی ندارند.

وی بیان داشت: امریکا با اختصاص بودجه ۳۶ میلیارد دلاری امکانات جدید در اختیار ارتش صهیونیستی برای کشتار بیشتر مردم غزه قرار داده است.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: از زمان حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا ۱۴ فروردین امسال ۱۶ هزار دانش آموز شهید و زخمی شده اند و صد‌ها استاد و معلم جان خود را در بمباران‌ها از دست داده ند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • آمریکا شریک جرم صهیونیست‌ها است