Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گلستان گفت: با هدف افزایش دوقلوزایی در گله‌های گوسفند، طرح اصلاح نژاد در ۱۵ هزار راس گوسفند استان اجرا شد.

عبدالغفار تخله اظهار داشت: با ادامه این طرح دانش بنیان و دستیابی به چند قلوزایی علاوه بر حفظ ذخایر ژنتیکی دام‌های بومی استان، تولید گوشت قرمز گلستان افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

فرماندار آق قلا از اجرای عملیات لایروبی کانال روستای قربان آباد این شهرستان به طول ۴ کیلومتر خبر داد و گفت: تاکنون حدود ۱.۵ کیلومتر از مسیر رودخانه و کانال این لایروبی شد.

**

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: ۵۱۰ واحد مسکونی در ۴۵ روستای استان در معرض رانش واقع شده و در حریم رودخانه ها قرار دارد که بعد از بکارگیری مشاوران و انجام مطالعات برای بخش عمده ای از این واحدها طرح ایمن سازی تهیه شد.

زمانی نژاد اظهار داشت: ۱۹۷ واحد از این خانه ها نیازمند جابجایی است که تاکنون از طریق ماده چهار قانون ساماندهی مسکن، الحاق به محدوده و تغییر کاربری زمین های معرفی شده از سوی متقاضیان برای ۱۶۷ واحد تامین زمین شد و تهیه زمین برای ۳۰ واحد باقی مانده هم در دست اقدام است.

**

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان گرگان گفت: ۵۰ واحد مسکونی مناطق حاشیه این شهر توسط سپاه مرمت شد.

**

رییس شوراهای حل اختلاف گلستان گفت: فردی ۸ سال قبل با همدستی مادرش، همسر دوم پدر خود را به قتل رسانده بود در آستانه اعدام با وساطت و پادرمیانی بزرگان از قصاص رهایی یافت.

**

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان گفت: امسال ۹۰ ریال اعتبار برای تجهیز، تعمیر و اصلاح سیستم گرمایشی مدارس گلستان اختصاص یافت.

یاسر لیوانی افزود: بیش از ۳۰۰ کلاس درس گلستان با بخاری نفتی گرم می شود که اغلب این کلاس ها در شهرهای کلاله، مراوه تپه و گنبدکاووس قرار دارد.

**

حمیدرضا ملک‌حسینی به عنوان سرپرست جدید اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان منصوب شد.

وی پیش از این معاون فرماندار شهرستان آزادشهر بود.

**

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: مجتمع فرهنگی هنری شهرستان گمیشان با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال گذراندن مراحل پایانی ساخت است.

محبوبی اظهار داشت: این پروژه در ۲ طبقه شامل واحدهای اداری،کارگاه‌های آموزشی و هنری ،سیستم گرمایشی موتورخانه شوفاژ، سرمایشی گرمایشی و سیستم اعلام حریق است و ظرفیت پذیرش ۲۰۰ نفر را برای انجام آیین ها و مراسم مختلف فرهنگی هنری دارد.

**

فرماندار کردکوی گفت: با وجود کاهش اعتبارات و تسهیلات اشتغالزایی نسبت به سال گذشته، تاکنون اشتغال ۹۳۵ نفر در این شهرستان محقق شد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی گرگان گلستان بازسازی منازل مسکونی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی گرگان گلستان بازسازی منازل مسکونی وزارت جهاد کشاورزی گرگان گلستان بازسازی منازل مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۷۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران درباره طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی (اعاده شده از شورای نگهبان)، جهت تامین نظر شورای نگهبان با اعمال اصلاحات عبارتی در ماده ۱۱ طرح مذکور موافقت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • اصلاح طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی 
  • اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد