Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در دیدار شب گذشته رئال مادرید مقابل سوسیداد، سانتیاگو برنابئو استقبال گرمی از گرت بیل نداشت.
به گزارش آریا، بعد از جنجال هایی که گرت بیل در اردوی تیم ملی ولز به وجود آورد، شب گذشته در جریان پیروزی 3-1 رئال مادرید مقابل سوسیداد، هواداران سانتیاگو برنابئو از خجالت این بازیکن در آمدند. گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید طی یک ماه اخیر به بهانه مصدومیت در دیدارهای رئال مادرید حضور نیافت اما به محض حضور در اردوی تیم ملی ولز، در تمرینات شرکت کرد و در دو بازی اخیر تیم ملی کشورش نیز حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از آ اس، پس از صعود ولز به یورو 2020، بازیکنان تیم ملی ولز به خوشحالی پرداختند که پرچم در دست گرت بیل، حاشیه‌ساز شد. بیل پرچم کشورش را در دست داشت که روی آن نوشته شده شده بود:
به ترتیب؛ ولز، گلف، رئال مادرید
این دقیقا همان چیزی است که پردراگ میاتوویچ، اسطوره رئال مادرید عینا آن را گفته بود:
بیل ابتدا به حضور در تیم ملی ولز، سپس به گلف بازی کردن و بعد به رئال مادرید می‌اندیشد.  
این حرکت گرت بیل، خشم نشریات مادریدی و هواداران رئال مادرید را در پی داشته است و آن‌ها می‌خواهند گرت بیل به دلیل این حرکت تمسخرآمیز نسبت به رئال مادرید، قراردادش با این باشگاه فسخ شود.
شب گذشته بیل در دقیقه `67 به جای رودریگو وارد میدان شد، اما هر بار که صاحب توپ می شد، صدای سوت های ممتد هواداران رئال مادرید به گوش می رسید. سپس تلویزیون اسپانیا تصویری از برخی هواداران نشان داد، که بنری کنایه آمیز به این مضمون در دست داشتند:
به ترتیب رودریگو، وینیسیوس، لوکاس وازکز، بیل!
در شروع بازی زمانی که گوینده ورزشگاه در حال خواندن اسامی بازیکنان دو تیم بود، بعد از اعلام نام بیل، هواداران با تمام قدرت ستاره ولزی را هو کردند، به طوری که صداسنجی که در ورزشگاه استفاده شد، میزان صدای 90 دسیبل را نشان داد؛ شدتی که کمی کمتر از صدای تولید شده در یک کنسرت موسیقی (حدود 110 دسیبل) بود. در نیمه دوم و زمانی که بیل به جای رودریگو به میدان رفت نیز هواداران بار دیگر با سوت های اعتراضی، عصبانیت شان را از این ستاره ولزی نشان دادند. با توجه به اتفاقات چند ماه اخیر، جدایی گرت بیل از رئال در پایان این فصل اجتناب ناپذیر به نظر می رسد؛ مگر اینکه باز هم مسائل مالی، مانع از جدایی از او از رئال شود.
در مقابل، طرفداران رئال، مارتین اودگارد، ستاره نروژی شان که به طور قرضی برای سوسیداد بازی می کند، را تشویق کردند. اودگارد که از زمان پیوستن به رئال، به طور قرضی برای باشگاه های متعددی به میدان رفته، در ترکیب سوسیداد بازی های خوبی ارائه داده و هواداران رئال با این تشویق نشان دادند که خواستار بازگشت او هستند.
زیدان در خصوص یبل و واکنش هواداران گفت: به خاطر عملکردش به او تبریک گفتم، همانطور که به سایر بازیکنان گفتم. در مورد سوت ها با او صحبت نکرده ام. این اتفاقی است که در گذشته هم برای بهترین بازیکنان رخ داده و حالا نوبت بیل است. او به بازی آمد و عملکرد خوبی داشت و بالاخره نیاز داریم که هواداران از ما حمایت کنند. تنها چیزی که می توانم بگویم همین است. این سوت ها روی چیزی تأثیر نمی گذارد چون همیشه بوده است و برای خیلی از بازیکنان رخ خواهد داد. ما فقط باید به سخت کوشی ادامه دهیم و نتیجه را درون زمین کسب کنیم، چون هواداران می خواهند تیمشان به کسب پیروزی ادامه دهد. نمی توانم بگویم عادلانه است یا نه. هرکس حق دارد عقاید خود را بیان کند. همانطور که دیروز گفتم به هوادارانمان نیاز داریم، نمی توانم بعضی چیز ها را کنترل کنم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خشم و هیاهو سانتیاگو برنابئو رئال مادرید بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسمیرو: آنچلوتی وقتی فهمید رئال مادرید را ترک می‌کنم گریه کرد

ستاره برزیلی سابق رئال مادرید مکالمه جالبی را با کارلو آنچلوتی پیش از انتقال به منچستریونایتد فاش کرد.

طرفداری | جدایی کاسمیرو از رئال مادرید کارلو آنچلوتی را بسیار احساساتی کرده بود.

کاسمیرو، ستاره سابق رئال مادرید پس از گذراندن 9 سال درخشان در سانتیاگو برنابئو و کسب 5 عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، سرانجام در تابستان 2022 با انتقالی 60 میلیون پوندی راهی منچستریونایتد شد.

حال پس از گذشت تقریباً 2 سال از جدایی کاسمیرو از رئال مادرید، این ملی‌پوش برزیلی فاش کرد که کارلو آنچلوتی پس از اطلاع از تصمیم او برای پیوستن به منچستریونایتد، بسیار احساساتی شد و جلوی چشم او گریه کرد. کاسمیرو در گفت‌وگو با ال چرینگیتو گفت:

من همه چیز را در رئال مادرید برده بودم. برای همین نیاز به تجربه جدیدی داشتم. ترک کردن رئال مادرید کار آسانی نبود، اما در ذهنم روشن بود که چیزهای تازه‌ای می‌خواستم، مثل یادگیری زبان جدید، رقابت در یک لیگ دیگر و ... . من هنوز در سن و سال خوبی بودم. می‌توانستم به رقابت کردن ادامه دهم و در باشگاه دیگری رشد کنم. از اولین روزی که به منچستریونایتد آمده‌ام، باشگاه خیلی خوب با من رفتار کرده‌است.

کاسمیرو افزود:

من این را قبلاً به هیچ‌کس نگفته‌ام. فقط یک بار برای انتقال به منچستریونایتد تردید داشتم. یادم می‌آید بعد از ظهر یک جمعه بود و من با منچستریونایتد تمام کرده بودم، فقط باید قرارداد را امضاء می‌کردم. اطرافیانم می‌دانستند همه چیز تمام شده‌است. من برای صحبت با آنچلوتی به دفترش رفتم. در را باز کردم و آنچلوتی را در حال گریه کردن دیدم. به کارلو گفتم: "تو نمی‌تونی گریه کنی مرد. هر کسی جز تو می‌تونه گریه کنه، اما تو یکی نه." آنچلوتی به من گفت: "کاس، نمی‌دونم چرا دارم گریه می‌کنم اما من تو رو خیلی دوست دارم. نمی‌خوام تیم رو ترک کنی."  

آن لحظه، تنها باری بود که برای رفتن تردید کردم... فهمیدم که چه افراد زیادی در رئال مادرید من را دوست دارند، اما من به یونایتد قول داده بودم و قول من از هر چیزی مهم‌تر است.  

 

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • کاسمیرو: آنچلوتی وقتی فهمید رئال مادرید را ترک می‌کنم گریه کرد
  • تصمیم بزرگ کاپیتان؛ ناچو فرناندز، خواهان جدایی از رئال مادرید
  • رئال رونمایی می‌کند: لبه فناوری برای چمن مخملی
  • سزار سوتو گرادو به عنوان داور ال کلاسیکو انتخاب شد
  • درگیری هواداران با ستاره‌های میلان: خجالت بکشید!
  • بلینگام: هر تیمی جز رئال‌مادرید بود، نابود می‌شد
  • آخرین گل کریستیانو رونالدو در سانتیاگو برنابئو در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو (18 آوریل، 2018) / فیلم
  • خوشحالی اسپید پس از گل رئال مادرید که اعتراض هواداران منچسترسیتی را به همراه داشت
  • متهم شدن رئیس رئال مادرید به استفاده ابزاری از برنابئو
  • آنچلوتی: هیچ سورپرایزی برای بازی با منچسترسیتی ندارم؛ گواردیولا می‌تواند آرام باشد!