Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم که قیمت هیچ کالایی افزایش نخواهد یافت و هر کسی که با سوءاستفاده از وضعیت فعلی، به مشکلات اقتصادی مردم دامن بزند، قطعاً توسط دستگاه‌های نظارتی، مورد تعقیب و مجازات قرار خواهد گرفت.

محمدرضا پورمحمدی در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان، با اشاره به سوءاستفاده جریان‌های معاند از اعتراض‌های قانونی مردم و ایجاد اغتشاش در تبریز و برخی از شهرهای دیگر، گفت: اتفاقات هفته اخیر، یک سناریوی برنامه‌ریزی‌شده از خارج کشور برای ایجاد ناآرامی به بهانه افزایش قیمت بنزین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با قدردانی از راهپیمایی مردم تبریز در محکومیت اغتشاش‌های اخیر، اظهار داشت: تبریز و آذربایجان، بار دیگر نشان داد که در برهه‌های حساس، پیشتاز بوده و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

پورمحمدی افزود: راهپیمایی مردم تبریز، باز هم سراسر کشور را تکان داد و با گذشت چند روز، همچنان شاهد برپایی راهپیمایی در محکومیت آشوبگران در جای‌جای کشور هستیم.

وی از تلاش شبانه‌روزی حافظان امنیت در استان نیز قدردانی کرد و گفت: مردم فهیم استان با عدم همراهی با آشوبگران نشان دادند که تخریب، آتش زدن اموال عمومی و تجاوز به بیت‌المال، راه اعتراض نیست و سیلی محکمی بر دهان ضدانقلاب و سوء استفاده‌ کنندگان زدند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم، گفت: جریان‌های معاند و ضدانقلاب در تلاشند تا اهداف و تصمیمات خود را در بستر اعتراض به شرایط اقتصادی عملی کنند، اما ملت هوشیار ایران، مردانه پای اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و مشکلات را با همبستگی و وحدت پشت سر خواهند گذاشت.

پورمحمدی با اشاره به پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تلاش دشمنان برای ایجاد ناامنی در کشور در سال 98، گفت: تدابیر حکیمانه رهبری، همواره راهنمای مردم و مسئولان بوده و بر این باوریم که مشکلات اقتصادی، در آینده‌ای نزدیک توسط دولتمردان و فعالان بخش خصوصی حل خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به سوءاستفاده جریان‌های معاند و آشوبگر از فضای مجازی، ایجاد محدودیت در دسترسی به اینترنت را موجب ناکامی آنان در آشفته نشان دادن جامعه و انتشار اخبار کذب دانست و گفت: دسترسی به اینترنت از حقوق قطعی مردم است و به زودی امکان دسترسی به آن فراهم خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هیچ نگرانی از بابت تأمین کالاهای اساسی مردم در استان نداریم، افزود: با توجه به تاکید دولت، هیچ شخص و صنفی در شرایط فعلی، حق افزایش قیمت در تولیدات یا محصولات خود را ندارد.

به گزارش روابط عمومی استانداری، پورمحمدی ادامه داد: افزایش نرخ کرایه تاکسی، نان، کالاهای اساسی و سایر کالاها و اقلام مورد نیاز مردم استان، ممنوع است و در صورت لزوم به تناسب مورد باید به تصویب ستاد تنظیم بازار استان یا مرجع مربوط برسد.

وی از بازاریان و اصناف خواست که در شرایط حساس فعلی، یاری گر دولت باشند و افزود: به عنوان خادم مردم استان، قدردان همت و صبوری اقشار مختلف هستم و معتقدم که هر کس در شرایط فعلی بر مشکلات اقتصادی مردم بیفزاید هیچ تفاوتی با اغتشاش‌گران و آشوبگران ندارد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین خواستار برخورد بی‌امان دستگاه‌های نظارتی با گران‌فروشی، کم‌فروشی و احتکار در استان شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۷۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی جبارعلی ذاکری در جلسه کمیته سلامت و ایمنی ترافیک استان افزود: با افزایش داده‌های به دست آمده از این طرح بدون شک خواهیم توانست در موضوع مدیریت ایمنی ترافیک در سطح استان تصمیمات علمی و تخصصی‌تر اتخاذ کنیم.

وی بر مشارکت و همکاری‌های بین آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، شهرداری تبریز، مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه و سایر سازمان‌های مرتبط در اجرای این طرح مهم تاکید و اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مدت محدود توانسته است در طرح غربالگری رانندگان پرخطر موفق عمل کند، بر این اساس انتظار داریم اجرای طرح یاد شده ضمن تداوم مستمر در استان انجام شود.

ذاکری موضوع ترافیک در کلانشهر تبریز به خصوص در اطراف برخی از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از جمله بیمارستان امام رضا(علیه السلام)، شهید مدنی و بهبود را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: انتظار داریم شهرداری تبریز، دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش در مسیر‌های پر ترافیکی که بیمارستان‌ها و مدارس واقع شده است، با همکاری و تعامل دست به دست هم دهند تا شاهد کاهش ترافیک در این مسیر‌ها باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این جلسه با اشاره به اهتمام ویژه این دانشگاه بر کاهش حوادث ترافیکی از مسیر‌های علمی اظهار کرد: از زمان اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر ۱۳۸ راننده پرخطر در سال گذشته مورد بررسی قرار گرفتند و از آغاز سال جاری تا به امروز ۲۰ نفر در این طرح بررسی شدند.

بهمن نقی پور افزود: در اجرای این طرح تمام ملاحظات علمی و آموزش‌های مورد نیاز لحاظ شده است و دانشگاه علوم پزشکی تبریز بدون شک تداوم این طرح را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

وی شناسایی رانندگان پرخطر را عامل مهمی در کاهش تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در کشور دانست و افزود: بر همین اساس و با هماهنگی دادستانی مرکز استان و پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان شرقی این طرح به عنوان پایلوت کشوری از دی ماه آغاز شده است که هدف اصلی از اجرای آن در مرحله اول شناساسی رانندگان پرخطر و سپس معرفی آنها به کلینیک سلامت و ایمنی ترافیک در تبریز است.

نقی پور انجام معاینات سلامت جسمی و روانی توسط متخصصان و شرکت در دوره‌های آموزشی و برگزاری آزمون را مراحل بعدی غربالگری رانندگان پرخطر دانست و ادامه داد متاسفانه آمار‌های مربوط به مرگ ناشی از تلفات رانندگی در کشور و استان روبه افزایش است که یکی از دلایل اصلی آن مربوط به رانندگی‌های پرخطر است.

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • گردش مالی عجیب و غریب فیلترشکن‌ فروش‌ها | پول‌های مردم کجا می‌روند؟
  • قیمت فیلترشکن گران‌تر از اینترنت! گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی است!
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • سطح روابط اقتصادی بین ایران و پاکستان ۱۰ میلیارد دلار افزایش می‌یابد
  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز