Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تنها یک روز پس از انتشار رندرهای پرچمدار سامسونگ گلکسی S11، تصاویر و رندر‌های بیشتری از دیگر پرچمدار آینده سامسونگ منتشر شد. رندر‌های جدید جزئیات بیشتری از گوشی Galaxy S11 را نشان می‌دهد. سامسونگ گوشی‌های خانواده گلکسی اس ۱۱ خود را رقیب قدرتمند آیفون ۱۱ می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: رشد سامسونگ، هوآوی و شیائومی و کاهش فروش اپل و نوکیا در بازار سه ماهه گذشته اروپا

با انتشار مشخصات تلفن همراه Galaxy S11 می‌توان به مقایسه آن با پرچمدار کنونی اپل یعنی آیفون ۱۱ پرداخت. سامسونگ در برای افزایش کیفیت عکاسی در گوشی Galaxy S11e آن را به سه لنز قدرتمند مجهز کرده و در واقع این دستگاه دارای دروبینی سه گانه است. اگرچه اطلاعات زیادی از کیفیت و توانایی دوربین گوشی مذکور اعلام نشده است، ولی برخی از کارشناسان معتقدند دوربین اصلی گلکسی اس ۱۱‌ای کیفیتی عکس‌برداری برابر ۱۰۸ مگاپیکسل و دروبین سلفی آن کیفیتی برابر ۴۸ مگاپیکسل دارد. این در حالی است که رقیب این گوشی یعنی iPhone 11 مجهز به دوربین دوگانه است.

برتری نسبی پرچمدار آینده سامسونگ نسبت به آیفون ۱۱

مهندسان سامسونگ وعده داده‌اند در مدل‌های دیگر سری گلکسی اس ۱۱ مانند +Galaxy S11 توانایی دوربین عکاسی گوشی به مراتب بالاتر می‌رود و با قابلیت بزرگنمایی ۵ برابر لحظات ناب و خاطره‌انگیز کاربران را به خوبی ثبت می‌کند. به نظر می‌رسد سامسونگ به دنبال آن است که کاستی‌ها و عقب ماندگی‌های گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ خود در مقایسه با آیفون‌های ۱۱ را با ایجاد توانایی‌های شگفت‌انگیز در تلفن‌های همراه Galaxy S11 جبران کند.

آنچه در تصاویر منتشر شده از گوشی گلکسی اس ۱۱ مشخص نیست و محل درگاه سیم‌کارت روی بدنه است و به نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد این موضوع را هم‌چون رازی نگه دارد. سامسونگ قصد دارد با تولید گوشی‌های جدید خود به طور کلی با نمایشگر‌های حال حاضر موجود در گوشی‌های کنونی سری S خداحافظی کنند.

احتمالا سامسونگ گوشی هوشمند Galaxy S11e را در یک رویدار ویژه در تاریخ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ به صورت رسمی به کاربران و طرفداران این شرکت معرفی می‌کند. تمامی مدل‌های آینده خانواده گلکسی اس سامسونگ از فناوری 5G پشتیبانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

تجهیز پرچمدار آینده سامسونگ به دوربین سه‌گانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی هوشمند سامسونگ اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامسونگ اپل را شکست داد

به گزارش خبرآنلاین، اپل در فصل اول ۲۰۲۴ توانسته در بازار جهانی ۵۰.۱ میلیون آیفون عرضه کند و سهم ۱۷.۳ درصدی را به‌دست بیاورد. این میزان فروش در مقایسه با فصل اول ۲۰۲۳، کاهش ۹.۶ درصدی را نشان می‌دهد. اپل در فصل اول ۲۰۲۳ با فروش ۵۵.۴ میلیون آیفون، ۲۰.۷ درصد بازار را در اختیار داشت. اگرچه اپل در لیست IDC دومین برند پرفروش پس از سامسونگ است، اما بیشترین کاهش فروش را میان سایر برندها تجربه کرده است.

به نقل از دیجیاتو، در فصل اول ۲۰۲۴ سامسونگ هم کاهش فروش را نسبت به بازه زمانی مشابه سال ۲۰۲۳ تجربه کرده، البته میزان آن بسیار کمتر از اپل و برابر ۰.۷ درصد است. با وجود این، سامسونگ توانسته با شکست اپل، دوباره پرفروش‌ترین برند بازار شود. کره‌ای‌ها در فصل اول ۲۰۲۴ موفق به فروش ۶۰.۱ میلیون گوشی شده‌اند و سهم ۲۰.۸ درصدی را به‌دست آورده‌اند.

در این میان برنده اصلی بازار، برندهای چینی بوده‌اند. فروش شیائومی در فصل اول ۲۰۲۴ با افزایش ۳۳.۸ درصدی نسبت به فصل اول ۲۰۲۳ مواجه شده است. شیائومی در این بازه زمانی توانسته است ۴۰.۸ میلیون گوشی بفروشد و با سهم ۱۴.۱ درصدی، در رتبه سوم بازار قرار بگیرد.

در سه‌ماهه اول ۲۰۲۴ بیشترین رشد را شرکت چینی Transsion تجربه کرده است. این شرکت با رشد ۸۴.۹ درصدی، توانسته ۲۸.۵ میلیون گوشی بفروشد و در رتبه چهارم بازار قرار بگیرد. درنهایت اوپو با فروش ۲۵.۲ میلیون گوشی، رتبه پنجم بازار را کسب کرده است.

باید منتظر ماند و دید در ادامه سال جاری میلادی اپل می‌تواند فروش آیفون‌ها را افزایش دهد یا خیر. این احتمال وجود دارد که شیائومی بتواند در فصل دوم ۲۰۲۴ با افزایش سهم خود جای اپل را بگیرد و دومین برند پرفروش بازار شود.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895406

دیگر خبرها

  • پرچمدار جدید گوگل با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای
  • سرعت دانلود و آپلود این گوشی از آیفون۱۵ بالاتر است!
  • سامسونگ اپل را شکست داد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۷ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ در بازار موبایل
  • برنامه سامسونگ برای سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ لو رفت!
  • برنامه احتمالی سامسونگ برای معرفی محصولات ادامه ۲۰۲۴ و اوایل ۲۰۲۵ لو رفت
  • گلکسی واچ ۷ سامسونگ در مرجع صدور گواهی بلوتوث رؤیت شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۶ فروردین ۱۴۰۳؛ محبوب‌ترین گوشی بازار با چه قیمتی فروخته می‌شود؟
  • مشکل لمس سری گلکسی اس ۲۳؛ سامسونگ می‌گوید گوگل مقصر است!
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۲۶ فروردین) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung