Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال بانوان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برنامه‌هایش برای اعزام تیم ملی به مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ گفت: شرایط برای تیم ملی بانوان سخت است. کسب سهمیه کار سختی است ولی نمی‌خواهم بازیکنان را نا امید کنم. تصمیم گرفته شد بازیکنان تیم جوانان و امید را به مسابقات اعزام کنیم تا هم این بازیکنان را معرفی و محکی زده شوند و نیز شاید موفق شدند بدرخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل فدراسیون چنین تصمیمی گرفت.

میترا شعبانیان ادامه داد: نسل بزرگسالان تیم خوبی است اما می خواهیم به جوانان یک فرصت بدهیم، کاری که در تمام دنیا انجام می شود. باید تمام بازیکنان را برای رقابت‌های آینده مهیا و آماده کنیم.

وی درباره زمان دقیق آغاز اردوهای تیم ملی نیز گفت: هنوز مشخص نیست چرا که امروز تازه تکلیف سرمربی مشخص شده است و تا آخر هفته فدراسیون جزییات را اعلام خواهد کرد.

شعبانیان درباره حضورش در رقابت‌های لیگ برتر نیز گفت: با تیم پیکان در مسابقات لیگ حضور دارم.

سرمربی تیم ملی والیبال در پایان گفت: هنوز کادر مشخص نیست و به زودی معرفی خواهند شد. هدفم کمک به والیبال و محک بازیکنان جوان است. باید چند تیم ملی داشته باشیم و فقط به یک تیم اتکا نکنیم. امیدوارم با حضور داورزنی در راس فدراسیون برنامه های بخش بانوان ادامه دار باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، گروه‌بندی رقابت‌های انتخابی المپیک بانوان آسیا مشخص شد و تیم ملی والیبال بانوان ایران در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های کره جنوبی، قزاقستان و اندونزی رقابت خواهد کرد. در گروه اول نیز با انصراف هندی‌ها از این رقابت‌ها، سه تیم تایلند، چین‌تایپه و استرالیا حضور دارند.  این مسابقات به میزبانی تایلند و در تاریخ ۱۷ تا ۲۲ دی امسال برگزار خواهد شد.

کد خبر 4779609 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: میترا شعبانیان والیبال بانوان تیم ملی والیبال بانوان ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال عراق لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران والیبال لیگ کشتی مارک ویلموتس کشتی آزاد فدراسیون والیبال کشتی فرنگی تیم فوتبال امید ایران لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیما عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز در انتخابی المپیک شد

نیما عالمیان به مقام نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز دست یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی تیم ملی برای معرفی نماینده ایران در رقابت‌های گزینشی المپیک در منطقه آسیای میانه، امروز (سه‌شنبه) با حضور شش بازیکن در تهران برگزار شد.

در این مسابقات امیرحسین هدایی، نیما عالمیان، سروش امیری‌نیا، مهدی معدن‌کن، حمیدرضا طاهرخانی و پویا دلواری حضور داشتند که در پایان، نیما عالمیان با شکست حریفان به مقام نخست رسید تا نماینده ایران در گزینشی المپیک شود.

پیش از این، نوشاد عالمیان برای حضور در گزینشی المپیک در آسیای میانه انتخاب شده بود. بدین ترتیب برادران عالمیان دو نماینده کشورمان در این رویداد خواهند بود و برای کسب سهمیه المپیک تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیما عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز در انتخابی المپیک شد
  • حضور تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمانی کشور
  • برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • ۷ تیرانداز عازم مسابقات توزیع سهمیه المپیک قطر شدند
  • درخشش بانوان تیرانداز در تفنگ ۱۰ متر مسابقات انتخابی المپیک
  • انتخابی المپیک پاریس؛ ۹ تیرانداز در خط آتش
  • پاروزنان روئینگ عازم کره جنوبی شدند