Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@07:45:53 GMT

محرومیت پارس جم از نقل و انتقالات

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۹۳۵۹

محرومیت پارس جم از نقل و انتقالات

شکایت بازیکنان و کادر فنی سابق پارس جم برای این باشگاه دردسرساز شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پارس جنوبی به دلیل پرونده بدهی‌هایش و شکایت چند نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی سابقش از نقل و انتقالات محروم شد.

باشگاه پارس جم به دلیل عدم پرداخت مطالبات مهدی تارتار و دستیارانش و همچنین چند بازیکن سابق خود از جمله محسن فروزان و محمد ستاری با شکایت آنها روبرو شده و به همین دلیل طی حکمی از سوی کمیته تعیین وضعیت تا اطلاع ثانوی از نقل و انتقالات محروم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین پارس جنوبی نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس پیرامون شایعات شکل گرفته در مورد بحث‌های نقل و انتقالاتی و لیست مازاد این باشگاه بیانیه‌ای صادر کرد و به تکذیب این شایعات پرداخت.

این باشگاه نوشت:"به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولا وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل و انتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مساله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل و انتقالات را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچگونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم در‌ این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود.

یک روز هجمه تمدید قرارداد به راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند. یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند."

دیگر خبرها

  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • بحران سمت راست پرسپولیس با محرومیت دانیال