Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارشاد دولت اصلاحات نوشت: اینجانب با افتخار از رهبری آیت‌الله خامنه‌ای دفاع می‌کنم.
به خبرگزاری خبرآنلاین، سید عطاءالله مهاجرانی در توییتی نوشت: «‏به نظرم کامنت گزارانی که با عنوان جعلی آشکار یا پنهان در زیر توییت‌های این صفحه ناسزا می‌گویند، خوب است بیشتر بدانند: ‏اینجانب با افتخار، بدون لکنت و شرمندگی از مبانی انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی و رهبری آیت‌الله خامنه‌ای دفاع می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در موارد لزوم منتقد نیز هستم. نقد از درون».


برچسب ها: سید عطاءالله مهاجرانی

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۹۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلویزیون آمریکا: هیچ کس به اندازه آیت الله خامنه‌ای از شعارتان خوشحال نمی‌شود!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 اعتراضات وسیع دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های ایالات متحده در اعتراض به نسل کشی اسرائیل در نوار غزه، با واکنش‌ چالشی سیستم مواجه شده و گروهی از دانشجویان و اساتید دانشگاه توسط پلیس بازداشت شده‌اند. پس از این اتفاق، مجری آمریکایی خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های ایالات متحده که شعار «از رود تا دریا، فلسطین آزاد باید گردد» می‌دادند، گفت: هیچ کس به اندازه آیت الله (خامنه‌ای) از شعارتان خوشحال نمی‌شود! این گزارش جالب که در آن مطابق با رویه مرسوم رسانه‌های آمریکا در هفت ماه اخیر به نیروهای مقاومت فلسطین تروریست گفته می‌شود را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • تلویزیون آمریکا: هیچ کس به اندازه آیت الله خامنه‌ای از شعارتان خوشحال نمی‌شود!
  • کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات «وعده صادق» خواندند
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم
  • دوقطبی‌سازی بین رهبری و دفتر ایشان؛ حمله روزنامه نزدیک به سپاه به شریعتمداری!
  • اعتراض تند روزنامه نزدیک به سپاه پاسداران به حسین شریعتمداری
  • اعتراض تند روزنامه جوان به حسین شریعتمداری
  • اعتراض تند روزنامه نزدیک به سپاه به حسین شریعتمداری
  • اعتراض تند روزنامه نزدیک به سپاه به حسین شریعتمداری: القای دوقطبی «آقا و دفتر آقا» خطرناک است /مگر می شود خودسری در دفتر رهبری تا این حد برسد؟
  • تبعات خطرناک  القای دوقطبی  «آقا و دفتر آقا»