Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@20:26:36 GMT

ماجرای استعفای وزیرجهاد چیست؟

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۹۸۷۰

عباسی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز به ما اعلام کرد که احتمالا حجتی استعفا داده و آقای رئیس جمهور هم نپذیرفته است، بر این اساس در صورت پذیرفته شدن استعفای او، حجتی در صحن مجلس حضور نخواهد یافت اما در هر دو صورت ما بحث استیضاح را در جلسه علنی روز سه‌شنبه خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناطقان: اسدالله عباسی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در حاشیه صحن علنی نوبت عصر امروز با حضور در جمع خبرنگاران درباره برنامه جلسه فردا، گفت: مجلس فردا به موضوع افزایش قیمت بنزین ورود پیدا می‌کند و بحث عدم تسری قیمت بنزین بر سایر کالاها و خدمات مورد استفاده مردم به ویژه کالاهای اساسی را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس افزود: بر این اساس کمیسیون اقتصادی مجلس جلساتی را با ستاد تنظیم بازار برگزار کرده که قرار نتیجه آن جلسات را فردا در صحن علنی به نمایندگان گزارش دهد.

عباسی تصریح کرد: همچنین وزرای صمت و دادگستری و مسئولانی از سازمان تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، بازرگانی و دست اندرکاران تنظیم بازار در جلسه علنی فردا به نمایندگان گزارش خواهند داد.

او تأکید کرد: تلاش ما این است که اصلاح قیمت بنزین بر سایر کالاها اثر نگذارد، البته متأسفانه بر اساس گزارش‌های رسیده برخی از قیمت خدمات و کالاها تغییراتی داشته که ما فردا از قوه قضاییه می‌خواهیم تا با افراد متخلف در این مورد هرچه سریعتر برخورد کند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس همچنین درباره استیضاح حجتی وزیر جهاد کشاورزی که قرار بود روز سه‌شنبه جلسه آن برگزار شود، گفت: نماینده دولت هنوز در مورد حضور حجتی وزیر جهاد کشاورزی به ما اطلاعی نداده است، مطابق آئین‌نامه داخلی مجلس سه‌شنبه هفته جاری جلسه استیضاح وزیر برگزار می‌شود.

عباسی افزود: امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز به ما اعلام کرد که احتمالا حجتی استعفا داده و آقای رئیس جمهور هم نپذیرفته است، بر این اساس در صورت پذیرفته شدن استعفای او، حجتی در صحن مجلس حضور نخواهد یافت اما در هر دو صورت ما بحث استیضاح را در جلسه علنی روز سه‌شنبه خواهیم داشت. منبع: انتخاب برچسب ها: استعفا ، وزیر جهاد کشاورزی ، روحانی ، موافقت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: استعفا وزیر جهاد کشاورزی روحانی موافقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۹۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع

دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع در دستورکار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است:

- گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی (طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع)

- گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (اعاده شده از شورای نگهبان)

- گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار

- گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند به داوری

- گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آن

- گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح یک فوریتی استفساریه ماده ۴۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات دولتی ۱

- گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست درباره طرح استفساریه بند الف ماده ۲ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰

- بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس درباره رسیدگی به طرح نظام قانونگذاری، تعیین حدود اختیارت و صلاحیت مراجع وضع قوانین و مقررات طبق اصل ۸۵ قانون اساسی

- بررسی تقاضای دو فوریت درباره طرح اجماع برخی از احکام مالیاتی جهت تسهیل فعالیت‌های اقتصادی کشور در سال جهش تولید با مشارکت مردم

کد خبر 746817

دیگر خبرها

  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو
  • شورای شهر رأی به استیضاح شهردار ارومیه داد
  • مصوبات جلسه علنی دوشنبه مجلس
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • آخرین نطق نادران در مجلس یازدهم /جز شرمندگی چیزی برای این حقیر باقی نماند /استعفای من چه شرایط اضطراری داشت که جلسه غیرعلنی شد؟
  • مصوبات جلسه علنی یکشنبه مجلس
  • درخواست از قالیباف برای ارائه گزارش ارزی مجلس و دولت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد