Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@11:25:21 GMT

نجات معجزه‌آسای کارگر جوان از عمق چاه +عکس

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۰۶۲۹

نجات معجزه‌آسای کارگر جوان از عمق چاه +عکس

کارگر جوانی که به عمق ۲۵ متری چاهی سقوط کرده بود، به شکل معجزه‌آسایی از مرگ نجات یافت.

به گزارش ایسنا، حوالی ساعت ۵:۳۵ صبح امروز در تماس با سامانه ۱۲۵ حادثه سقوط کارگری جوان به داخل چاهی عمیق اطلاع رسانی شد که درپی آن ستاد فرماندهی، عوامل ایستگاه ۱۸ را به همراه گروه امداد و نجات ۱ به محل حادثه واقع در خیابان طالقانی، بین خیابان های حافظ و نجات اللهی اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه مشاهده شد که یک کارگر ۲۰ ساله افغانستانی حین کار در زمین یک ساختمان در حال احداث بوده که ناگهان به عمق ۲۵ متری چاهی سقوط کرده و محبوس شده است که در همین راستا آتش نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل وارد چاه شده و با استفاده از تجهیزات مخصوص، این کارگر را از عمق چاه خارج کرده و به سطح زمین منتقل کردند.

با انتقال این جوان به سطح زمین علائم حیاتی‌اش مورد بررسی قرار گرفته و مشاهده شد که علیرغم آسیب‌دیدگی شدید، این جوان زنده است که در همین راستا این فرد به بیمارستان منتقل شد.

مرکز اطلاع رسانی آتش‌نشانی تهران  با تایید این حادثه اعلام کرد که علت وقوع این حادثه نبود حفاظ مناسب بر روی دهانه چاه و همچنین بی احتیاطی کارگر جوان بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تهران کارگر حوادث كار آتش نشاني خیابان طالقانی چاه سقوط در چاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۰۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز

در ساعت ۱۴:۲۳ ظهر سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت‌ماه، گیر افتادن کودک در سازه آسانسور در بلوار خرمشهر شیراز به ستاد فرماندهی آتش نشانی گزارش و تیم عملیاتی ایستگاه ۱۷ قهرمانان به محل اعزام شد.

در این حادثه کودک ۷ ساله به طور عجیبی با باز کردن در داخلی آسانسور وارد چاهک آسانسور شده و روی استراکچر فلزی چاهک آسانسور در طبقه دوم می‌ایستد، اما با توجه به زمان حادثه و عدم استفاده متصرفین از آسانسور، کابین آسانسور در زمان حضور پسربچه در چاهک حرکتی نداشت. در غیر این‌صورت حادثه ناگواری رخ می‌داد.

آتش‌نشانان بلافاصله ضمن قطع برق آسانسور و حمایت کامل و اصولی از پایین جهت جلوگیری از سقوط احتمالی کودک و با استفاده از ابزار هیدرولیک در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به باز کردن درب آسانسور کردند و کودک را نجات دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد + فیلم
  • یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • دستگاه کارتن‌سازی جان یک کارگر را گرفت
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان