Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@21:10:07 GMT

تاسیس دو سایت جدید مینی گلف در جزیره کیش

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۰۶۶۵

مهرداد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص امکانات جزیره کیش در راه میزبانی مسابقات اوپن جهانی و رقابت‌های مینی گلف آسیایی اظهار داشت: جزیره کیش دارای نخستین سایت مینی گلف کشور بوده که این سایت حتی پیش از تاسیس انجمن مینی گلف وجود داشته و در پارک المپیک این جزیره احداث شده است و با توجه به موقعیت توریستی جزیره کیش استقبال خوبی هم از آن صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در مهرماه سال آینده میزبان رقابت‌های مینی گلف آسیا و اوپن جهانی در جزیره کیش هستیم و با میزبانی ما موافقت شده و قرار است ماه آینده در مجمع عمومی این موضوع مطرح شده و با توجه به شرایط زیرساختی جواز میزبانی رقابت‌ها به صورت صد در صد نهایی شود و به همین دلیل آخر هفته جاری از چهارشنبه تا جمعه سفری به جزیره کیش خواهم داشت.

دبیر فدراسیون گلف ادامه داد: در کنار بحث کلاس‌های آموزشی که برای آموزش دهندگان رشته قرار است در نظر داشته باشیم، این نوید را می‌دهم که دو سایت مینی گلف دیگر هم در دست تاسیس قرار دارد تا بدین ترتیب شرایط میزبانی ما از مسابقات آسیایی و جهانی به طور کامل فراهم شود و گزارش این بازدید را به دکتر عزیزی، رئیس فدراسیون گلف ارائه می‌دهم.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مهرداد جمشیدی فدراسیون گلف ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تاسیس و توسعه تعاونی‌ها در راستای تحقق شعار سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد راضی جلالی درنشست بررسی تحقق و اجرای سند توسعه تعاون افزود: یکی از اصلی‌ترین راهبرد‌ها در جهت تحقق شعار سال موضوع در حوزه‌های مختلف از جمله شیلات، کشاورزی، صنایع تبدیلی و… گسترش تعاونی هاست.

وی ادامه داد: تولید، توزیع، بازاریابی و فروش با روحیه کار گروهی و کسب مهارت باید به بهترین شکل انجام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان بیان کرد: الگوی کسب و کار در دنیا به شکل قدیمی منسوخ شده، و از روش‌های نوین با  ایجاد جهش اقتصادی  و مشارکت مردم استفاده کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره لیگ مینی فوتبال کیش
  • پایان مسابقات مینی فوتبال شهرستان فلارد
  • حضور ۹۰ بازیکن و مربی در سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال کشور
  • رونق صادرات در جزیره جهانی قشم| تراز تجاری منطقه آزاد قشم به بیش از 313 میلیون دلار رسید
  • آمادگی پاکستان برای میزبانی رئیس جمهور ایران
  • رونمایی از مینی‌بوس دانش‌بنیان با ظرفیت ۲۱ نفر در سمنان
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال
  • ضرورت تاسیس و توسعه تعاونی‌ها در راستای تحقق شعار سال