Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان گروگان ۲۶ ساله زاهدانی پس از ۱۴۰ روز اسارت از چنگال ۶ آدم ربا آزاد شد.

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، سردار محمد قنبری اظهار داشت: هشتم تیرماه سال جاری جوانی ۲۶ ساله هنگام جوشکاری در یک پروژه ساختمانی در یکی از محلات شهر زاهدان، توسط سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵ گروگان گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در تحقیقات پلیس آگاهی مشخص فردی که قبلاً با پدر فرد ربوده در معاملات لوازم یدکی خودرو و لوازم برقی منزل همکاری داشته پس از اجیر کردن چند نفر برای گروگانگیری پسرش طی تماس تلفنی از کشور عراق، مبلغ یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان را بابت بدهی اش مطالبه کرده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: کارآگاهان با انجام یک سری اقدامات تخصصی و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی پس از ۱۴۰ روز تلاش بی وقفه مخفیگاه ۲ نفر از عوامل اصلی این آدم ربایی را در یکی از روستا‌های شهرستان زاهدان شناسایی کردند.

وی ادامه داد: تیم‌های عملیات ویژه پلیس آگاهی استان پس از هماهنگی قضائی صبح روز گذشته در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این ۲ آدم ربا را دستگیر و فرد ربوده شده را صحیح و سالم از چنگال آن‌ها رها کردند.

سردار قنبری بیان داشت: با دستگیری عوامل اصلی این آدم ربایی مخفیگاه ۴ عضو دیگر این باند نیز در شهر زاهدان شناسایی و کارآگاهان پلیس آگاهی آنان را طی چند عملیات هماهنگ و ضربتی دستگیر کردند.

وی با اشاره به توقیف خودرو پژو ۴۰۵ استفاده شده در این آدم ربایی تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت بنزین مزدک میرزایی رده بندی فیفا هفته بسیج یارانه حمایتی مهناز افشار کد دستوری طرح معیشتی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان آدم ربایی زاهدان پلیس آگاهی گروگانگیری قیمت بنزین مزدک میرزایی رده بندی فیفا هفته بسیج یارانه حمایتی مهناز افشار کد دستوری طرح معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم

سرهنگ منوچهر ترکمندی گفت: پیرو وقوع چندین فقره سرقت طلاجات بانوان کهنسال توسط یک مرد حدودا ۳۵ ساله، دستگیری سارق در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

جانشین پلیس آگاهی قم افزود: شگرد این سارق که با خودرو بدون پلاک در ساعات روز، در مناطق پایین شهر پرسه زده و افراد مونث مسن که بصورت تنها در حرکت بودند را شناسایی و با مانور متقلبانه طلاجات افراد کهنسال را گرفته و سریع متواری می‌شد و بعد از رفتن متهم، شاکی متوجه سرقت طلاجات خود می‌گشت.

سرهنگ ترکمندی با اشاره به اینکه کارآگاهان این پلیس با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی اقدام به شناسایی و دستگیری سارق مذکور شدند، گفت: از متهم تعداد سه حلقه انگشتر طلا که در همان روز سرقت کرده بود کشف شد.

جانشین پلیس آگاهی استان در پایان اعلام کرد: با توجه به عدم ثبت شکایت‌های افراد مونث در سامانه پلیس، مالباختگان عزیز این پرونده جهت شناسایی متهم و اموال مسروقه می‌توانند به پایگاه یکم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری عاملان ۳ قتل مرد جوان در جنوب تهران
  • دستگیری عاملان قتل ۳ مرد جوان در جنوب تهران
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • اولین قتل ۱۴۰۳ در تهران
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد