Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش از اختصاص سهمیه بنزین به معلمان عشایری و روستایی خبر داد.

رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، از اختصاص سهمیه بنزین به معلمان عشایری و روستایی خبر داد.

وی افزود: قرار است در جلسه ای مقدار بنزین اختصاص یافته به معلمانی که برای دانش آموزان روستایی و عشایری تدریس می کنند مشخص و اعلام شود و این مساله انشاالله به زودی تحقق پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکیم زاده با شااره به اینکه پیشرفت دانش آموزان منوط به داشتن معلم است بیان کرد: وزیر آموزش و پرورش در نظر دارد تا معلمان درباره رفت و آمدشان به مشکل برنخورند و بتوانند به راحتی به مناطق ماموریتی خود عزیمت کنند.

گفتنی است روز گذشته حاجی بابایی نماینده مجلس و وزیر اسبق آموزش و پرورش درباره اختصاص سهمیه بنزین به معلمان روستایی و عشایری گفت  ایرادات ما به کار کارشناسی دولت این بود که وقتی تصمیم کلی گرفته شد آیا پیش‌بینی کردند که تکلیف خودرو‌های خصوصی که تاکسی نیستند، اما دانش‌آموزان و پرسنل را جابجا می‌کنند چه می‌شود؟

وی افزود: دولت بدون اطلاع ما این کار را انجام داد و ما هم مخالف بودیم و سه بار در مجلس رأی‌گیری شده بود و رأی ندادیم. روز یکشنبه در مجلس جلسه داریم و قرار است مسئولان توضیح دهند؛ نه فقط برای معلمان و دانش‌آموزان بلکه اقشار مختلفی که از این سهمیه بهره نمی‌برند و چندهزار نفری که با خودروی خصوصی کار می‌کنند اکنون تکلیفشان معلوم نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سهمیه بنزین بنزین دو نرخی معلمان روستایی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از معلمان و مدیر مدرسه غیردولتی نمونه نیکان دانش

به گزارش جام جم/ تقدیر از معلمان و زهرا شناوری مدیر غیردولتی نمونه بندر تجاری بوالخیر
موحدی مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر از مدیر مدرسه دخترانه نیکان دانش بندرتجاری بوالخیر و معلمان این مدرسه به لحاظ کیفیت آموزش خوب و اجرای برنامه های متعدد فرهنگی و ساختار خوبی که دارا بودند با اهدا لوح تقدیر از زحمات مستمرشان قدردانی نمود و به عنوان یکی از مدارس برتر در استان یاد نمود.
مدرسه غیرانتفاعی دخترانه نیکان دانش از منطقه دلوار بندرتجاری بوالخیر می باشد.

دیگر خبرها

  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • تقدیر از معلمان و مدیر مدرسه غیردولتی نمونه نیکان دانش
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • ۴۰ درصد معلمان امسال وارد نظام دوری می شوند |‌ جزئیات درباره این شیوه به کار گیری معلمان
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دست‌آوردی داشته؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ