Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتالیا پس از پنج روز به کشتی پناهجویان آفریقایی که سرگردان مانده بود، اجازه داد به طور موقت در یکی از بنادر جنوب این کشور پهلو بگیرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از رویترز، مقام‌های ایتالیایی روز یکشنبه بالاخره پس از پنج روز به کشتی «آغوش باز» اجازه دادن که ۶۲ پناهجوی آفریقایی را که از روز چهارشنبه روی این کشتی اسپانیایی سرگردان بودند، در بندر تارانتو پیاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آنکه ایتالیا از پذیرفتن این کشتی که در ابتدا حامل ۷۳ پناهجوی نجات یافته از یک قایق بادی بود سرباز زد، خدمه این کشتی ۱۱ تن از پناهجویان را که نیازمند خدمات درمانی فوری بودند، تحویل گارد ساحلی دادند.

کشتی آغوش باز، پناهجویان آفریقایی را عصر سه‌شنبه در بندر تارانتو در جنوب ایتالیا پیاده می‌کند اما مقصد نهایی این پناهجویان ممکن است تغییر کند.

در این کشتی که تا امروز در طوفان در حال شدت گرفتن مدیترانه در این دریا سرگردان بود، 3 زن، 2 کودک شیرخوار و 24 فرد زیر سن قانونی بدون همراه حضور دارند.

ایتالیا سیاست سخت‌گیرانه‌ای را در قبال مهاجران آفریقایی که در جستجوی زندگی بهتری از مدیترانه عبور کرده و خود را به ساحل جنوبی اروپا می‌رسانند، اتخاذ کرده است.

در موردی دیگر در تابستان امسال، دولت ایتالیا پس از صدور حکم دادگاه به کشتی آغوش باز اجازه داد که 100 پناهجو را در ساحل این کشور پیاده کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت بنزین مزدک میرزایی رده بندی فیفا هفته بسیج یارانه حمایتی مهناز افشار کد دستوری طرح معیشتی ایتالیا پناهجویان آفریقایی کشتی پناهجویان قیمت بنزین مزدک میرزایی رده بندی فیفا هفته بسیج یارانه حمایتی مهناز افشار کد دستوری طرح معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۴۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغوش گرم مالک برای محقق‌کننده آرزوهای لرستان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رضا مهاجری در حالی مقابل تیم قعرنشین به میدان رفتند که هواداران‌شان توقع یک برد پرگل داشتند، اما آن‌ها با هدر دادن موقعیت‌های مهم‌شان تنها روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدند تا با یک پیروزی خفیف آماده دیدار هفته آینده‌شان شوند.

خیبری‌ها در دقیقه 70 هم علی عبدالله‌زاده مدافع باتجربه‌شان را با کارت قرمز مستقیم داور از دست دادند تا 20دقیقه پایانی را زیر فشار دفاع کنند. همه این‌ها و فشارهایی که به نماینده خرم‌‎آباد وارد شد باعث شد تا بازیکنان این تیم و کادرفنی حتی پس از برد شرایط خوبی نداشته باشند و مهاجری و کاپیتان مهدی کیانی با عصبانیت بازیکنان را به رختکن فرستادند و معتقد بودند حق هوادران لرتبار در چنین مسابقه‌ای این حجم از استرس نبوده است.

در پایان بازی اما مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر به سمت مهاجری آمد و او را در آغوش کشید و این پیروزی را به او و کادرفنی تبریک گفت و خواست آرامش خودشان را حفظ کنند و در فرصتی بهتر درباره شرایط این مسابقه حرف بزنند.

خیبر خرم‌آباد با رضا مهاجری تا این‌جای کار مدعی اول کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر است و با حضور این سرمربی خرم‌آباد پس از سال‌ها دوباره در سطح اول فوتبال کشور، نماینده خواهد داشت و آرزوی دیرین لرستانی‌ها برآورده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • آغوش گرم مالک برای محقق‌کننده آرزوهای لرستان (عکس)
  • افزایش ورود پناهجویان به انگلیس رکورد زد
  • کودتا و ناامنی در آفریقا؛ نقش استعمار فرانسه در قاره سیاه
  • همه مصائب قاره سیاه در سال گذشته؛ از تغییرات اقلیمی تامهاجرت ابدی
  • اتحادیه اروپا و توافقی دیگر برای سرکوب پناهجویان
  • برنامه سوم راهبردی قم در حال تدوین است / اجازه ورود حواشی به بدنه شهرداری را نمی‌دهیم
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود؛ امیدوارم فیفا به این موضوع ورود کند
  • سازمان ملل: اسراییل اجازه ورود اقلام غذایی به شمال غزه را بدهد
  • خنده از ته دل عجیب روباه در آغوش یک دختر