Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@23:37:54 GMT

حضور رهبر کره شمالی در رزمایش توپخانه‌ای+عکس

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۴۶۱۰

حضور رهبر کره شمالی در رزمایش توپخانه‌ای+عکس

ارتش کره شمالی نزدیک دریای مورد مناقشه با کره جنوبی رزمایش توپخانه‌ای برگزار کرد. ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های کره شمالی اعلام کردند نیروهای ارتش این کشور نزدیک دریای مورد مناقشه با کره جنوبی با فرمان کیم جونگ اون رهبر کره شمالی رزمایش توپخانه‌ای برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری دولتی کره شمالی اعلام کرد شروع این رزمایش همزمان با بازدید یک کیم از یک واحد نظامی در جزیره "چانگرین" در ساحل غربی این کشور بوده است.

این اولین باری است که از زمان شروع مذاکرات هسته ای کره شمالی با آمریکا کیم از یک واحد نظامی در خط مقدم رزمایش دیدن می‌کند.

کره شمالی: برای مذاکره با آمریکا به میانجی‌گری سوئد نیاز نداریمواکنش کره شمالی به درخواست ترامپ: تمایلی به دیدار نداریمنظارت رهبر کره شمالی بر یک عملیات هوایی+عکسترامپ خطاب به کره شمالی: سریعا اقدام کنید و با ما به توافق برسید


هفته گذشته نیز رهبر کره شمالی شخصا بر تمرین عملیات هوایی نظارت و بر لزوم نیاز به آمادگی نظامی کشورش تاکید کرد.

کیم در ماه آوریل اعلام کرد آمریکا تا پایان سال جاری میلادی فرصت دارد تا بسته پیشنهادی قابل قبولی را برای حل مساله هسته ای ارائه کند.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا هفته گذشته پس از لغو رزمایش هوایی مشترک آمریکا-کره شمالی در حساب توئیتری خود از رهبر کره شمالی خواست تا سریعا اقدام کند و به توافق برسد. وی همچنین بر دیدار بعدی با کیم با آوردن عبارت "به زودی می‌بینمتان" تاکید کرده بود.

مشاور وزارت خارجه کره شمالی در واکنش تاکید کرد موضع پیونگ یانگ این است که آمریکا باید سیاست‌های "خصمانه" را به منظور زنده نگه داشتن مذاکرات کنار بگذارد.

انتهای پیام/

R36447/P/S8,87/CT9 واژه های کاربردی مرتبط قاره آسیا اخبار "آمریکا" کره جنوبی اخبار "کره شمالی" دونالد ترامپ کیم جونگ اون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاره آسیا اخبار آمریکا کره جنوبی اخبار کره شمالی دونالد ترامپ کیم جونگ اون قاره آسیا اخبار آمریکا کره جنوبی اخبار کره شمالی دونالد ترامپ کیم جونگ اون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی

محمدرضا حسین‌نژاد بامداد امروز (۲۹ فروردین ماه) در آیین گرامیداشت روز ارتش که در تالار همایش‌های تیپ ۱۳۰ پیاده شهید دلجویان ارتش استان برگزار شد، اظهار کرد: مردم نیروهای نظامی و انتظامی را حافظ آرامش و امنیت خود در همه شرایط می‌دانند که مانند خاری در چشم دشمنان نظام اسلامی هستند. وی با اشاره به جایگاه امام راحل و مقام معظم رهبری در هدایت درست جامعه، بیان کرد: وقتی انقلاب پیروز شد، عده‌ای به‌دنبال انحلال ارتش بودند و آن را تا مجلس نیز پیش بردند؛ اما امام (ره) این موضوع را خنثی کردند و اینگونه از انحراف جامعه جلوگیری شد، سپس ۲۹ فروردین ماه را روز ارتش نامگذاری کردند. وی ادامه داد: امروز شجاعت مقام معظم رهبری سیلی بر چهره کریه دشمن نواخت و غم شهادت عزیزان‌مان را با درس به دشمن تسلی داد و دشمن را با آمادگی که در طول این سال‌های ایجاد شده است، پشیمان و دنیا را مبهوت خودش کرد. وی به عزت امروز کشور به‌عنوان دستاورد انقلاب اشاره کرد و گفت: ایرانی که نمی‌توانست کمترین نیاز خود را تامین کند، امروز عزتی یافته که بر صورت استکبار جهانی سیلی می‌زند و همزمان همه شئون انسانی را در اوج قدرت و بی‌باکی رعایت می‌کند و مراکز جمعیتی و اقتصادی را هدف قرار نمی‌دهد. حسین نژاد ادامه داد: با اقدامات ایران اسلامی، ابرقدرتی شرقی و غربی دیگر مفهومی ندارد و شکوه و عظمت امروز ما از وجود رهبری دینی و سربازان شجاع ایشان در سایه قرآن نشأت می‌گیرد. فرمانده تیپ ۱۳۰ پیاده شهید دلجویان ارتش نیز در این مراسم از انقلابی بودن و انقلابی ماندن ارتش سخن گفت و به ارتقای رزمی، ساخت تجهیزات و اقدامات دفاعی ارتش که در جهان سرآمد است به تفصیل اشاره کرد. سرهنگ نجفی اظهار کرد: نیروی انسانی، مولفه مهم ما در ارتش محسوب می‌شود که با نظمی بالا، آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه تهدید نظامی و حتی کمک به مردم در حوادث غیرمترقبه را دارند. وی گفت: ارتش، خودش را موظف به ارائه خدمات به مردم می‌داند و در شرایط خاص جزو نخستین داوطلبان کمک‌رسانی به مردم است. وی با بیان اینکه نیروهای نظامی در استان در هماهنگی و همکاری با یکدیگرند، ادامه داد: ارتش در خراسان شمالی بیش از ۷۰۰ شهید تقدیم نظام اسلامی و مردم آن کرده است و خانواده‌های آنها جزو سرمایه‌های ارتش محسوب می‌شوند./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • رفتار موذیانه همسایه شمالی زیر ذره‌بین
  • خاک افغانستان علیه هیچ کشوری استفاده نخواهد شد
  • افتتاحیه عجیب چند آپارتمان در کره شمالی با آتش بازی و آکروبات هوایی (فیلم)
  • خط و نشان فرماندهان بلندپایه نظامی چند روز بعد از حمله به اسرائیل /قدرت نمایی پهپادی، توپخانه ای و زرهی ارتش
  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • تلاش آمریکا و متحدانش برای ارزیابی تحریم‌ها علیه کره شمالی
  • عکسی از رهبر انقلاب در لباس نظامی
  • رزمایش کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی
  • رزمایش مشترک روسیه و تاجیکستان در امتداد مرز افغانستان
  • آغاز رزمایش نظامی ارتش چین در مناطق مرزی با میانمار