Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به نتایج رقم خورده در هفته سی‌وچهارم سری A فوتبال برزیل، قهرمانی فلامنگو در این مسابقات قطعی شد. ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یک روز پس از قهرمانی تیم فوتبال فلامنگوی برزیل در مسابقات جام لیبرتادورس، بامداد امروز (دوشنبه) قهرمانی شاگردان ژرژ ژسوس در مسابقات سری A برزیل نیز قطعی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکست 2 بر یک پالمیراس مقابل گرمیو در هفته سی‌وچهارم سری A برزیل، باعث شد اختلاف این تیم با فلامنگوی صدر جدولی به 13 امتیاز برسد و قهرمانی فلامنگو در فاصله چهار هفته تا پایان رقابت‌ها مسجل شود. قهرمان لیبرتادورس با 81 امتیاز در صدر جدول جای دارد و تیم‌های سانتوس و پالمیراس با 68 امتیاز، در جایگاه‌های دوم و سوم ایستاده‌اند.

تصاویری از قهرمانی تاریخی فلامنگوی برزیل در جام لیبرتادورس

این نخستین قهرمانی شاگردان ژسوس در 10 سال اخیر مسابقات سری A برزیل و هفتمین قهرمانی آنها در تاریخ این رقابت‌ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال فدراسیون فوتبال برزیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال برزیل فوتبال فدراسیون فوتبال برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۴۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم شهید باکری روستای زارنجی باروق در مسابقات فوتبال داخل سالن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مسابقات فوتبال داخل سالن جام نوروز روستای زارنجی از توابع شهرستان باروق به قهرمانی تیم شهید باکری روستای زارنجی به پایان رسید.    این مسابقات با حضور ۹ تیم از روستای اطرف باروق در سالن ورزشی چمن مصنوعی شهر کشاورزی بمدت یک هفته به قهرمانی تیم شهید باکری روستای زارنجی به پایان رسید در این مسابقات تیم شهید باکری با نتیجه ۵بر ۲ مقام اول و تیم فجر کشاورز با نتیجه ۴ بر ۲به مقام دوم دست یافتند. در ادامه جوایزی به تیم‌های اول و دوم و سوم مسابقات با حضور مسئولان و فرماندار شهرستان باروق به تیم‌های برتر اهدا شد.

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • لیگ دسته اول فوتبال| تداوم صدرنشینی خیبر در شب بُرد مدعیان
  • امیررضا معصومی را به جای امیرحسین زارع به مسابقات قهرمانی آسیا ببرید
  • رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان
  • چند ساعت تا بازی‌های مرگ و زندگی در فوتبال ایران
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • خیبر خرم آباد مهمان تیم فوتبال خوشه طلایی‌ مشهد
  • محرومیت ۲ ساله برای مهاجم تیم ملی برزیل
  • از قهرمانی استقلال چیزی نگویید؛ هنوز زود است!
  • قهرمانی تیم شهید باکری روستای زارنجی باروق در مسابقات فوتبال داخل سالن