Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در یکی از مسابقات جام حذفی پرتغال شب گذشته تیم ریوآوه با حضور مهدی طارمی به مصاف تیم آلورکا رفت که این بازی با یک گل به سود ریوآوه به پایان رسید. تک گل این مسابقه را مهدی طارمی در دقیقه ۱۶ به ثمر رساند تا ریوآوه به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات صعود کند.

در هفته شانزدهم ژوپرلیگ بلژیک هم شب گذشته تیم شارلوا با حضور علی قلی زاده و کاوه رضایی دو بازیکن ایرانی خود به مصاف سنت‌ترویدن رفت و با درخشش ملی پوشان ایرانی با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی قلی زاده (۵۰) و کاوه رضایی (۶۰ و ۹۰) برای شارلوا گلزنی کردند تا این تیم با ۲۸ امتیاز و یک بازی کمتری در رده پنجم جدول رده بندی قرار بگیرد. قلی زاده در دقیقه ۹۱ و رضایی هم در دقیقه ۹۳ با نظر سرمربی تیم شارلوا تعویض شدند.

روز شنبه گذشته هم تیم زنیت سنت پترزبورگ با حضور سردار آزمون در هفته هفدهم لیگ روسیه توانست روبین کازان را با نتیجه ۲ بر یک شکست بدهد. گل اول زنیت را سردار وارد دروازه روبین کازان کرده بود.

منبع:مهر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لژیونرهای فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۵۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) واکنش احساسی سردار آزمون به گلزنی دیبالا

ستاره آرژانتینی جالوروسی پس از گل تماشایی مقابل میلان در آغوش هم‌تیمی ایرانی خود قرار گرفت.

   

 تیم فوتبال رم در حالی از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در ورزشگاه المپیکو به مصاف میلان رفته تا بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا را برگزار کند که سردار آزمون را پس از یک ماه دوباره روی نیمکت دارد و نیمه اول را با برتری دو بر صفر و البته یک اخراجی پشت سر گذاشته است.

شاگردان دنیله ده‌روسی که در مسابقه رفت مقابل میلان به پیروزی یک بر صفر رسیده بودند، در دیدار برگشت لیگ اروپا هم هجومی کار کردند و در دقیقه ۲۲ به دومین گل در این بازی توسط پائولو دیبالا رسیدند که ستاره آرژانتینی پس از گلزنی خوشحالی جالبی همراه با سردار آزمون انجام داد.

دیبالا که روی موقعیت‌سازی عالی روملو لوکاکو توانست صاحب توپ شود و در نهایت با یک ضربه فنی دیدنی دروازه میلان را باز کند، برای انجام خوشحالی به کنار زمین آمد و در آغوش سردار آزمون قرار گرفت.

ستاره آرژانتینی که ارتباط نزدیکی با سردار آزمون دارد، با گل تماشایی به سمت هم‌تیمی ایرانی خود رفت و شادی خود را با او تقسیم کرد.

البته پائولو دیبالا تا پایان نیمه اول در زمین نماند و به‌دلیل اخراج چلیک و تغییر تاکتیک ده‌روسی، در دقیقه 43 جای خود را به دیگو یورنته داد تا این تعویض دفاعی، پیروزی را برای جالوروسی حفظ کند.

منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • (عکس) واکنش احساسی سردار آزمون به گلزنی دیبالا
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • طارمی در اوج، گل صعود به فینال زده شد
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی + فیلم
  • گل زیبای لژیونر گیلانی در لیگ فوتبال امارات
  • طارمی جزو 10 لژیونر برتر هفته آسیا
  • مهدی طارمی جزو ۱۰ لژیونر برتر هفته آسیا