Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@19:39:57 GMT

افزایش کرایه ها؛ سال آینده

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۵۹۸۱

رئیس شورای شهر تهران با کذیب افزایش 15درصدی کرایه تاکسی ها اعلام کرد هرگونه افزایشی در کرایه ها از سال آینده اعمال خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  محسن هاشمی درباره نرخ کرایه‌های تاکسی با توجه به تغییر قیمت بنزین و اینکه راننده‌های تاکسی معتقد‌ند هزینه‌های آن‌ها با افزایش نرخ سوخت حدود ۱۵ درصد افزایش یافته است، اظهارداشت: از سوی دولت تاکید شده که امسال هیچ نرخی افزایش نیابد لذا در حال حاضر هیچ نرخی از کرایه حمل و نقل عمومی تغییر نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه برنامه‌های دولت برای افزایش نرخ کرایه‌ها مربوط به سال آینده است، خاطرنشان کرد: ماهم بر همین اساس برنامه‌ها را رعایت می‌کنیم.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه برای سال آینده آیا افزایش نرخ کرایه‌ها بیش از ۲۰ درصد است، گفت: اطلاعی در این زمینه ندارم.

هاشمی گفت: افزایش نرخ بنزین ورود خودرو‌های اقماری و اطراف تهران را به پایتخت کاهش داده و ترافیک صبح کمتر شده البته از ساعت ۹ صبح به بعد هم کاهش ترافیک برای همه محسوس است.

وی با اشاره به مشکلات سیستم اتوبوسرانی نیز با بیان اینکه تعداد ناوگان اتوبوس رانی تهران، طی ده سال گذشته از بیش از ۷۰۰۰ دستگاه است گفت:، اما به جای آنکه مطابق برنامه ناوگان اتوبوسرانی ۳۰ درصد افزایش یابد تعداد اتوبوس‌ها به کمتر از ۶۰۰۰ دستگاه رسیده که عمر اتوبوس‌ها نیز از پنج سال به ۱۱ سال رسیده است به نحوی که نیمی از ناوگان فعلی اتوبوسرانی تهران در حال حاضر فرسوده است و روزانه بیش از ۳۰۰ مورد توقف ناشی از خرابی اتوبوس در تهران رخ می‌دهد که موجب افزایش ترافیک و نارضایتی شهروندان می‌شود.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۵۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد عضو شورا از افزایش خارج از مصوب کرایه‌ها در برخی خطوط تاکسیرانی در پایتخت

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، جعفرتشکری هاشمی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: مصوبات شورا برای افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی و موارد مشابه، نباید بیشتر از نرخ تورم اعلامی دولت باشد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • انتقاد عضو شورا از افزایش خارج از مصوب کرایه‌ها در برخی خطوط تاکسیرانی در پایتخت
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • اینفوگرافیک| افزایش قیمت کرایه ها
  • افزایش غیرقانونی کرایه تاکسی