Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمد عزتی با بیان اینکه در برخی از منازل در شهر تبریز قالیبافی و خیاطی وجود دارد گفت: تا زمانی که شهروندان اقدام به نصب تابلو یا ایجاد درب اضافه نکنند هیچ پرونده ای برای آنان تشکیل نمی شود.

معاون شهرسازی شهردار تبریز اظهار داشت: قانون مشاغل خانگی در هیئت وزیران تصویب شده ولی عناوین آن هنوز به شهرداری ها ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزتی افزود: مشاغلی مانند آرایشگاه زنانه بر اساس قانون ابلاغ شده جزو مشاغل تجاری است و برخورد با آن باید انجام شود.

او در بخش دیگری از سخانش به موضوع کاربری آموزشی اشاره کرد و افزود: سیاست های اجرایی شهرداری باید به نحوی باشد که شاهد اجرایی شدن طرح تفصیلی در شهر باشیم. باید امتیازات ویژه برای کسانی قائل شویم که اقدام به ایجاد کاربری آموزشی بر اساس این طرح می کنند نه کسانی که در ساختمان های غیر ایمن اقدام به ایجاد مراکز آموزشی کرده اند.

46

کد خبر 1324412

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی سهمیه بندی بنزین باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران برانکو ایوانکوویچ باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا حسن روحانی بنزین مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۶۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران گفت: طرح انضباط شهری سد معبر سیار از جمله وانتی‌ها و چرخی‌ها در ۱۲ منطقه از مناطق ۲۲گانه تهران با مشارکت پلیس راهور تهران با جدیت و قدرت اجرایی شده است.

مسعود رنجبریان افزود: این طرح به درخواست شهروندان و برای جلوگیری از مزاحمت‌های شغلی که باعث انسداد خیابان‌ها و معابر می‌شود، اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران گفت: در این طرح عوامل انضباط شهری در مناطق ۲، ۳، ۷، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷ و ۲۱ با مشارکت پلیس راهور معابر را پاکسازی و رفع سد معبر می‌کنند و با وسایلی که اقدام به پوشش پلاک خودرو یا پارک ممنوع، پارک دوبله و سوبله یا رعایت نکردن مقررات حمل بار کرده اند، برخورد می‌کنند.

مسعود رنجبریان افزود: در این طرح پلیس راهور خودروی مالکان متخلف را توقیف و به پارکینگ منتقل می‌کند.

دیگر خبرها

  • راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرای سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان