Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم یکی از نقاط اتصال با جهان اسلام است، گفت: از این طریق می‌توانیم این جاده را به یک شاهراه ارتباطی وسیع در جهت دیپلماسی قرآنی کشور تبدیل کنیم.

سیدعباس صالحی در پنجاه و سومین جلسه کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی-ترویجی قرآنی افزود: مسابقات بین المللی قرآنی با توجه به سابقه خود یک نشانه و نماد برای جمهوری اسلامی ایران به شمار می آید و این سوال که در دهه پنجم جمهوری اسلامی ایران چگونه می توان این نماد را قوی تر از گذشته کرد از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به این پرسش باید از دوره های گذشته و جدید مسابقات قرآنی ارزیابی روشنی داشته باشیم و به چشم اندازی که در دهه های آینده می تواند داشته باشد توجه کرد.

باید برنامه روشن تری برای جهش در مسابقات بین المللی قرآن کریم در دوره های آینده هم داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های ستاد اربعین، گفت: باید از فرصت اربعین به عنوان یک فرصت اجتماعی و خط ارتباط با جهان اسلام بهره کافی ببریم.

صالحی افزود: در اربعین باید رنگ و صبغه فعالیت های قرآنی افزایش یابد زیرا هر چه به قرآن نزدیک تر باشیم آثار و برکات بیشتری را شاهد می شویم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور باید به تقویت منابع مردمی در حوزه های قرآنی توجه بیشتری داشته باشیم و آن را جدی تر بگیریم.

صالحی به نقش فضای مجازی در ارتقای فعالیت های قرآنی اشاره کرد و گفت: در این کمیسیون می توان کمیته فضای مجازی نیز راه اندازی کرد و این فضا را جدی تر گرفت./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۶۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه نخستین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی مسطورا در شهرستان خواف

دریافت 61 MB

تصویربردار: پوریا کاشانی راد

کد خبر 6085638

دیگر خبرها

  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می‌گذرد؟
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • یووال نوح هراری: نتانیاهو بقای اسرائیل را به خطر می اندازد/ شکست او در طول جنگ تصادفی نیست؛ این میوه تلخ چندین سال سیاست های فاجعه بار است/ ما یک قدم با شکست کامل فاصله داریم/ متحدان ما یکی یکی از آنچه در غزه می‌گذرد وحشت زده شده‌اند
  • اختتامیه نخستین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی مسطورا در شهرستان خواف
  • رقابت دانش آموزان خرامه‌ای در مسابقات قرآنی
  • اعلام راهبردهای مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در سال جدید