Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی می‌گوید اینکه سیتی امسال قهرمان لیگ برتر شود یا نه اهمیتی ندارد و هدف سیتیزن‌ها تنها این است که تا حد ممکن لیورپول را تحت فشار بگذارند.

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی می‌گوید اینکه این تیم امسال قهرمان لیگ برتر شود یا نه، اهمیتی ندارد و هدف او و تیمش تنها این است که تا پایان فصل تا حد ممکن به لیورپول فشار آورده و شاگردان یورگن کلوپ را تحت فشار بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سیتی بعد از آنکه روز شنبه در خانه خود استادیوم اتحاد موفق شد در یک بازی مهم چلسی را 2-1 شکست داده و سه امتیاز مهم بدست بیاورد در حال حاضر با لیورپول صدرنشین 9 امتیاز فاصله دارد. گواردیولا امسال می‌تواند با قهرمانی در لیگ برتر، برای سومین سال پیاپی جام قهرمانی این لیگ را بالای سر ببرد. ولی سرمربی کاتالان سیتی می‌گوید اولویت اولش فتح این جام قهرمانی نیست.

 

 

گواردیولا در این باره گفت:" من معتقدم این برای جامعه ما، برای بچه‌هایمان و برای نوجوان‌هایمان پیام خوبی نیست که بگوییم و عملا نشان بدهیم که تنها برنده است که ارزش دارد. اگر این کار را بکنیم آدمهایی افسرده و بازنده خواهیم ساخت".

 

سرمربی سیتی در ادامه گفت:" در صورتیکه اینطور نیست. مهم تلاش، تعهد و شرایط و موقعیت واقعی است. این را می‌دانم که در فوتبال ما می‌خواهیم برنده شویم ولی آیا فقط پیروزی ارزش دارد و غیر از آن هر چه اتفاق بیفتد فاجعه است؟ اینطور نیست. اینطوری نمی‌شود. برای همین به بازیکنانم گفتم آرامش داشته باشید، کارتان را بکنید تا ببینیم در ماه‌های دسامبر، ژانویه، فوریه و مارچ چه اتفاقی می‌افتد و در چه موقعیتی قرار می‌گیریم".

 

گواردیولا در ادامه گفت:" اگر با صدر خیلی فاصله داشته باشیم، مشکلی نیست. فصل آینده دوباره تلاش می‌کنیم. اگر هم ببازیم، خب باخته‌ایم. ولی من به شما قول می‌دهم که اگر ببینم تیمم بدون روحیه جنگندگی بازی می‌کند، نمی‌جنگد و اشتیاق و شور ندارد به صراحت خواهم گفت که از تیمم راضی نیستم و از نحوه بازی‌اش خوشم نمی‌آید. مردم می‌توانند بگویند ما در این سه سال و نیم خوب یا بد بازی کرده‌ایم. ولی تسلیم شدن؟ این هرگز اتفاق نمی‌افتد. تیمهای من همیشه تلاش خواهند کرد ولی این را قبول می‌کنم که دیگران ممکن است بهتر باشند".

 

پپ گواردیولا (سرمربی) منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاسپرینی: حذف لیورپول برای ما مثل جام بردن بود

سرمربی آتالانتا به تیمش بابت حذف لیورپول افتخار می کند.

طرفداری | با وجود این‌که لیورپول توانست در برگامو به پیروزی برسد، تک گل محمد صلاح از نقطه پنالتی برای جبران شکست ۰-۳ در بازی رفت کافی نبود و تیم یورگن کلوپ در نهایت در تلاش برای ماندن در لیگ اروپا ناکام ماند. جانپیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا این موفقیت را به کسب یک جام تشبیه کرد. او در مصاحبه پس از بازی گفت:

شاید در طول دوران مربیگری‌ام جام‌های زیادی نگرفته باشم، اما چند مدال به دست آورده‌ام و فکر می‌کنم پیروزی در این بازی هم لایق یک مدال هستیم. شکست لیورپول مانند جام بردن بود. بدون شک، ما به دنبال کسب جام هستیم، اما این اتحاد بازیکنان هم برای من حکم یک جام را دارد.

گاسپرینی ادامه داد:

در بین دو نیمه از آن‌ها پرسیدم که آیا دوست دارند تحت فشار عقب‌نشینی کنند و دفاع عمیق‌تری داشته باشند. اما آن‌ها کاملا مخالفت کردند! این برای من یک جام است، چون آن‌ها مثل من فکر می‌کنند و رویکردی دارند که از آن لذت می‌برند. وقتی باشگاهی مثل ما به نتایجی دست پیدا می‌کند که فراتر از تاریخ آتالانتا و برگامو است، من باید این را برای دوران مربیگری خودم، برای برگامو و برای همه استثنایی بدانم.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • گاسپرینی: حذف لیورپول برای ما مثل جام بردن بود
  • رقابت غول‌های انگلیسی بر سر جواهر باواریایی‌ها؛ لیورپول شیفته جمال موسیالا
  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • کارلتو بالاخره به رکورد گواردیولا رسید
  • آنچلوتی: تنها راه حذف سیتی همین بود
  • گواردیولا: به مزخرف‌ترین شکل به رئال‌‌مادرید باختیم
  • کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه
  • انتقام رئال از سیتی و گواردیولا؛ چشمک مادرید به جام پانزدهم
  • بزرگترین کابوس رئال مادرید در لیگ قهرمانان
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ «محشر کبری»