Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@16:41:03 GMT

سه عنوان کتاب دفاع مقدس در دامغان رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۷۵۷۲

سه عنوان کتاب دفاع مقدس در دامغان رونمایی شد

سرهنگ محمدحسین تقی‌پور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: صدای پای خدا، فانوس های معابر و نسیم بهشت عنوان سه کتابی است که در این هفته رونمایی شده است. 

وی ادامه داد: «صدای پای خدا» اثر محبوبه صادقی است که در این کتاب، مجموعه خاطرات سردار سیدحسین احمدی حاجی‌آبادی در ۵۸۷ صفحه گردآوری شده است. 

تقی پور اضافه کرد: این کتاب توسط انتشارات ستارگان پر فروغ دامغان در سالجاری و در تعداد یک هزار نسخه به چاپ رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: کتاب «فانوس‌های معابر» نیز زندگینامه و خاطرات شهدای اطلاعات استان سمنان و نوشته زهرا شعبانی است. 

تقی پور افزود: در این کتاب خاطرات و زندگینامه تعداد ۵۲ تن از شهیدان اطلاعات استان در ۳۱۳ صفحه گردآوری و به تعداد ۵۰۰ نسخه به چاپ رسید. 

وی خاطرنشان کرد: «نسیم بهشت۱» زندگینامه شهید سیدمحمد مرتضوی دیگر نوشته زهرا شعبانی است که در تعداد ۲۰۵ صفحه رونمایی شد. 

تقی پور بیان کرد: تعداد ۱۰۰ وصیت‌نامه بی‌نظیر و درس آموز از شهدای دامغان گردآوری شده است که به دنبال آن هستیم تا با عنوان کتاب های نسیم بهشت حداقل در ۵۰ جلد این وصیت و زندگینامه ها را به رشته تحریر و نگارش درآوریم. 

وی افزود: کتاب نسیم بهشت در تعداد یک هزار جلد و توسط انتشارات ستارگان پرفروغ دامغان در سال جاری به چاپ رسیده است. 

فرمانده سپاه ناحیه دامغان، تقارن هفته بسیج و هفته کتاب را فرصت مغتنمی برای معرفی هرچه بهتر کتاب‌های انقلابی و دفاع مقدس دانست و گفت: خواندن کتاب‌ها، زندگینامه و وصیت نامه شهدا می‌تواند نقشه راهی برای زندگی و درس‌های عبرت‌آموز برای آیندگان باشد که چاپ آن می‌تواند کمک شایانی به ماندگاری راه شهدا در نسل‌های آینده باشد. 

بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در طول این هفته در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهر و روستا برگزار می‌شود.

از ۲۹ آبان تا پنجم آذرماه به فرمان حضرت امام خمینی(ره) به نام هفته بسیج و پنج آذرماه به نام روز بسیج مستضعفان نام‌گذاری شده است. 

شهرستان دامغان دارای ۱۸ قشر، ۱۰۵ پایگاه بسیج و ۳۰ هزار بسیجی سازمان یافته است.

برچسب‌ها دفاع مقدس سازمان بسیج مستضعفین کتاب دامغان کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس سازمان بسیج مستضعفین کتاب دامغان کتابخوانی دفاع مقدس سازمان بسیج مستضعفین کتاب دامغان کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سردار کریمی، در نشست شورای اداری استان گفت: حوزه فرهنگ و در رأس پرداختن به فرهنگ جهاد و شهادت از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است. 

او با تأکید بر اینکه رهبر انقلاب از دفاع مقدس به عنوان یک گنج نام می‌برند که باید از آن بهره‌برداری شود، گفت: در رأسِ اقدامات کنگره‌ ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی و نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس بود که مقدمات آن از سال ۹۳ آغاز و در سال ۹۸ برگزار شد.

کریمی افزود: بیش از ۲۰ اجلاسیه‌ کنگره برگزار شده و اقدامات ارزشمندی در حوزه‌های مختلف از جمله تدوین دانشنامه‌ دفاع مقدس به برکت کنگره‌ شهدای استان رقم خورده است.

فرمانده سپاه روح‌الله با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر استمرار کار تأکید دارند، گفت: امسال یا ابتدای سال آینده مرحله دوم کنگره را برگزار خواهیم کرد و همه‌ی دستگاه‌ها در این مهم نقش دارند.

سردار کریمی افزود: استان مرکزی در پشتیبانی جنگ نقش بی‌بدیلی ایفا کرد و بیش از ۱۲۰ طرح مهندسی در این استان سرنوشت برخی عملیات‌ها را رقم زد.

او ادامه داد: بیش از ۷۰ هزار رزمنده از استان مرکزی در هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند و هفت هزار و ۲۰۰ شهید، حدود ۱۶ هزار جانباز و ۷۰۰ آزاده از افتخارات این استان هستند.

???? فرمانده سپاه روح‌الله افزود: امسال هم‌زمان با سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر گردهمایی ۲۰ هزار نفره پیشکسوتان جبهه و جنگ در اراک برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • آیا همه رزمنده‌ها روزه می‌گرفتند؟
  • رونمایی از ۲ کتاب در زرند
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند
  • رونمایی از کتاب «کبوترانه تا خدا» در قم
  • رونمایی از کتاب «کبوترانه تا خدا» در قم 
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی