Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در تشریح بسته حمایتی سازمان تاکسیرانی برای رانندگان این ناوگان، گفت: وام پرداختی به رانندگان تاکسی جهت نوسازی ناوگان از ۴۰ میلیون تومان به ۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد و میزان بهره این وام نیز همان ۴ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران با تأکید بر این نکته که قیمت خودرو ثابت ماند و با افزایش نرخ بهای بنزین تغییری نکرد، گفت: در حال حاضر خودروی پژو با قیمت ۶۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد که رانندگان تاکسی می‌توانند از وام ۵۰ میلیون تومان آن استفاده کنند و به اعتقاد من این رقم (پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی) اقدامی بی‌سابقه در جهت حمایت از رانندگان ناوگان تاکسیرانی است.

قنادان در تشریح ویژگی‌های وام ۵۰ میلیون تومانی جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی، گفت: اقساط وام و بهره آن بسیار مناسب است و رانندگان جهت دریافت وام نیازی به تأمین ضامن ندارند، زیرا خودرو در رهن قرار می‌گیرد.

کد خبر 465378 برچسب‌ها تاکسی فرسوده

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تاکسی فرسوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۷۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای جایزه به رانندگان قانونمند

سرهنگ علی رضایی گفت: با هدف بهره گیری از ظرفیت‌های اجتماعی برای مشارکت کاربران ترافیکی در حوزه رعایت دقیق مقررات و کاهش تصادفات در سفر‌های نوروزی، پویش اجتماعی نه به تخلف در بازه زمانی ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ اجرا می‌شود.

وی افزود: عنوان کلی این طرح نه به تخلف رانندگی در سفر‌های نوروزی و شعار آن سالم برگردیم در نظر گرفته شده است و عموم شهروندان و رانندگان می‌توانند شماره پلاک خودرویی را که در ایام نوروز پیمایش جاده‌ای داشته و فاقد تخلف می‌باشد، به شماره ۰۹۹۹۹۵۴۳۰۳۶ در پیام رسان‌های سروش و ایتا ارسال کنند تا پس از بررسی از سوی مرکز اجرائیات راهور فراجا، مشمول قرعه کشی و دریافت جوایز شوند.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان تصریح کرد: برای این پویش، پوستری نیز طراحی شده که به منظور اطلاع رسانی و مشارکت حداکثری شهروندان در حوزه‌های رسانه‌ای و فضای مجازی، جراید و تبلیغات محیطی منتشر می‌شود تا شاهد مشارکت حداکثری در این پویش و رعایت دقیق مقررات عبور و مرور در همه محور‌های درون و برون شهری باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آغاز روند تغییر رنگ تاکسی های افغانستان
  • اعطای جایزه به رانندگان قانونمند
  • افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در گیلان
  • ارائه خدمات «شاتل سرویس گردشگری» در اماکن پر تردد گردشگری پایتخت
  • ابلاغ آئین نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودروها / افزایش ارزش اسقاط خودروهای فرسوده
  • ارزش اسقاط خودرو‌های فرسوده افزایش یافت
  • کرایه تاکسی در این شهر گران شد
  • افزایش ارزش اسقاط خودرو‌های فرسوده
  • ابلاغ آئین‌نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودروها/ افزایش ارزش اسقاط خودروهای فرسوده
  • ۲۵۰ ون تاکسی در حال سرویس‌رسانی به مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها