Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیتیزن ها فاصله ای 9 امتیازی با صدر جدول لیگ برتر دارند.

طرفداری- پپ گواردیولا، سرمربی باشگاه منچسترسیتی معتقد است که لیورپول شکست ناپذیر به نظر می رسد؛ هرچند که تیم خودش نیز تسلیم نشده و تا پایان برای قهرمانی در لیگ خواهد جنگید.

پیروزی 2-1 لیورپول برابر کریستال پالاس موجب شد شاگردان یورگن کلوپ 37 امتیازی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برد 2-1 منچسترسیتی برابر چلسی، پیروزی ارزشمندی بود که آن ها را 28 امتیازی کرد ولی همچنان فاصله بین منچسترسیتی و لیورپول 9 امتیازی باقی ماند.

به نقل از Goal، گواردیولا در خصوص رقابت تیمش با لیورپول بیان کرد:

به نظر می رسد که لیورپول شکست ناپذیر باشد. می دانم که از امتیازاتی که آن ها جمع کرده اند فاصله داریم. تیم های من همیشه تلاش خود را می کنند ولی باید قبول کنیم که تیم های دیگر نیز می توانند بهتر از ما کار کنند. بنابراین اگر نتوانستیم قهرمان این فصل شویم، سال بعد تلاش خواهیم کرد. این اولین بار در 100 سال اخیر نیست که منچسترسیتی رقابت در قهرمانی لیگ را از دست می دهد. اگر نتوانیم قهرمان شویم، این گونه نیست که بازنشست شوم؛ فقط ناراحت خواهم شد. تیم من هرگز تسلیم نمی شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۷۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: منچسترسیتی 0 - 0 رئال مادرید

به گزارش ورزش سه، از این نبرد و از این میدان از کشمکش این سال‌های منچسترسیتی و رئال مادرید از جمله‌های متواضعانه پپ گواردیولا قبل از غلبه بر رئال و از هیبت این روزهای کلمات او پیش روی کهکشانی‌ها و از همه اتفاقات ریز و درشت در میدان مواجهه این 2 ابرقدرت فوتبال باشگاهی جهان، بعدها بیشتر خواهند و نوشت و بیش از این‌ها قرار است راجع به آن صحبت شود. همینقدر کافی است بدانیم منازعه و نبردی تاریخی در این سال‌های لیگ قهرمانان در جریان است و هر تقابل 2 تیم فرصتی برای لذت بردن از تماشای بالاترین سطح کیفی یک مسابقه فوتبال تلقی می‌شود و عذرهای کمی برای از دست دادن آن پذیرفته می‌شود. اگر یک عاشق واقعی فوتبال هستید، حتی اگر طرفدار هیچ یک از 2 تیم حاضر در این جدال هم نباشید، نباید تماشای رویارویی منچسترسیتی با پپ گواردیولا و رئال مادرید با کارلو آنچلوتی را از دست بدهید. تا انفجار هیجان در ورزشگاه اتحاد، تا نبرد رودیگر و هالند تا تقابل تاکتیکی کارلتو و پپ، تا تلاش مدافعان سیتی برای متوقف کردن وینیسیوس و تا هر رخدادی که قرار است بینندگان مسابقه را باز هم به وجد بیاورد، فقط چند دقیقه باقی مانده است.

ترکیب منچسترسیتی
ادرسون، کایل واکر، روبن دیاز، جوسکو گواردیول، رودری، مانوئل آکانجی، برناردو سیلوا، کوین دی بروین،فیل فودن، جک گریلیش ارلینگ هالند

ترکیب رئال مادرید
اندری لونین، دنی کارواخال، ناچو، آنتونیو رودیگر، فرلاند مندی، ادواردو کاماوینگا، فده والورده، تونی کروس، جود بلینگهام، رودریگو و وینیسیوس

لحظات حساس:
 

دیگر خبرها

  • کلوپ: همان لیورپول ترسناک همیشگی می‌شویم
  • پیکان، شکست‌ناپذیر غیر از تقابل با پرسپولیس!
  • کری سرمربی سردار آژمون برای تیم شکست ناپذیر اروپا
  • رقابت غول‌های انگلیسی بر سر جواهر باواریایی‌ها؛ لیورپول شیفته جمال موسیالا
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • آنچلوتی: تنها راه حذف سیتی همین بود
  • گواردیولا و آنچلوتی در آغوش یکدیگر، پس از برد رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / فیلم
  • گزارش زنده: منچسترسیتی 0 - 0 رئال مادرید
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی