Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با اشاره به اینکه حقوق نیروهای مسلح باید به صورت مکفی تامین شود گفت: جریان توسعه دولت الکترونیک در نیروهای مسلح سبب کاهش آسیب‌ها در نهادهای نظامی و امنیتی می‌شود. ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی پیش از ظهر امروز در دیدار کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران با گرامی‌داشت هفته بزرگداشت بسیج اظهار داشت: آرزوی سلامتی برای بزرگ بسیجی انقلاب مقام معظم رهبری آرزوی سلامتی را دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدواریم بتوانیم میزان پرونده‌های قضایی را کاهش دهیم و با هدف پیشگیری در دستگاه قضایی روند تخلفات نیروهای مسلح کاهشی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به اینکه رفع نیاز سازمانی و نیاز زندگی آحاد جامعه هدف نیروهای مسلح می‌تواند سبب کاهش بسیاری از تخلفات در بین نیروهای نظامی و انتظامی می‌شود، تصریح کرد: جریان توسعه دولت الکترونیک در نیروهای مسلح سبب کاهش آسیب‌ها در نهادهای نظامی و امنیتی می‌شود.

امیرحاتمی:‌ کارت ایثار به عنوان سند ملی ایثار در بستر دولت الکترونیک متصل می‌شوداستقرار دولت الکترونیک از بروز هر گونه فساد اداری ممانعت می‌کندگیلان| دولت الکترونیک بستر مناسبی برای ارائه خدمات بهتر به مردم فراهم می‌کند

لائینی با بیان اینکه حیثیت و حرمت نیروهای مسلح در رسیدگی پرونده‌های احتمالی کارکنان نظامی باید حفظ شود، افزود: نیروهای نظامی و انتظامی باید با ابهت فعالیت خود را اجرایی کنند تا در رسالت ماموریت سازمانی موفق عمل کنند.

حجت الاسلام  احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران نیز اظهار داشت: دقت نظر در رسیدگی به پرونده‌های مربوط به نیروهای مسلح در سازمان قضایی با جدیت پیگیری می‌‍‌شود.

وی افزود: حفظ نیروی مسلح یک نیروی قاهری به تعبیر مقام معظم رهبری می‌خواهد که بر رفتار آنان نظارت مستمر داشته باشد. سیاست سازمان قضایی از سال‌های دور پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح است و تمام تلاش خود را بر آموزش نیروهای مسلح متمرکز کرده تا جرمی در بین آنان اتفاق نیافتد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم شاخص پرونده‌های قضایی کارکنان را با روش پیشگیری کاهش دهیم، تصریح کرد: مازندران علیرغم گستردگی و جمعیت آن در ایام تعطیل، لاجرم به دنبال آن جرائمی اتفاق می افتد خوشبختانه نیروهای مسلح استان کمترین جرائم را مرتکب و مایه افتخار استان است.

انتهای پیام/ 681/ح

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۷۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه مجلس به وزارت دفاع /سازمان سپند چه کمکی به نیروهای مسلح می کند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار رضا طلایی‌نیک، سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره کلیات طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع اظهار کرد: طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی را دانشمند شهید فخری‌زاده به عنوان رییس سازمان سپند، پیش از شهادت با هم‌فکری مجموعه‌ای از همکاران و جمعی از نمایندگان دوره فعلی مجلس طراحی کرد.

بنابر روایت مهر، سخنگوی وزارت دفاع افزود: در حوزه نیروهای مسلح و بخش دفاعی رویه این است که زمانی که یک ضرورت راهبردی و بنیادی پیش می‌آید و لازم است که ساختاری ایجاد شود، باید اذن فرماندهی کل قوا اخذ شود و با این اخذ آن ساختار تأسیس می‌شود.

وی ادامه داد: زمانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی به تشکیل سازمان جدیدی اذن بدهند، می‌فرمایند که بعداً سیر قانونی آن را نیز طی کنید، بر همین اساس ۱۴ سال قبل اذن از رهبری انقلاب برای تشکیل این سازمان گرفته شد و ۶ سال قبل اساسنامه موقت این سازمان تصویب شد.

طلایی‌نیک گفت: علت برتری امروز قدرت دفاعی ما در منطقه و منفعل‌شدن دشمنان ما این است که نظام دفاعی کشورمان دانش‌پایه است. سازمان سپند به همه نیروهای مسلح خدمات علمی می‌دهد.

وی اظهار کرد: امروز در وزارت دفاع با ۱۰۰ دانشگاه قرارداد فعال داریم و در حال استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها هستیم. همچنین با ۱۲۰۰ شرکت دانش‌بنیان قرارداد جاری داریم اما استفاده ار دانش و توانمندی نخبگان و جوانان مستعد کشور، نیازمند سازمانی است که عهده‌دار این مسؤولیت شود.

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: سازمان سپند در سطح مرزشکنی دانش حرکت می‌کند، یعنی این سازمان باید به حوزه‌های مرزشکنی دانش به گونه‌ای ورود کند که دشمن غافلگیر شود.

ذوالنوری: مجلس با تصویب کلیات طرح تأسیس «سپند» هدیه خوبی به نیروهای مسلح داد

همچنین بنابر روایت ایسنا، مجتبی ذوالنور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس با اشاره به تصویب کلیات طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی(سپند) وزارت دفاع گفت: امروز در سالروز تاسیس شجره طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در زمانی که نیروهای مسلح ما در سپاه اقتدار، صلابت و قدرت مردم عزیز ما را به نمایش گذاشتند و رژیم صهیونیستی را تنبیه کردند، در مجلس هدیه خوبی به نیروهای مسلح و بدنه دفاعی نظام اسلامی داده شد.

وی با بیان اینکه «دنیا به سمت جنگ‌ها و تجهیزات نوین و زیستی در حال حرکت است»، اظهار کرد: اقدام امروز مجلس زمینه فعالیت مدافعان کشور را در پیش دستی در کسب قدرت بازدارندگی و تنبیه دشمنان اسلام و ضمانت امنیت کشور، امکان پذیر کرد؛ در همین زمینه نیز از نیروهای مسلح وزارت دفاع و همه عزیزان حوزه دفاعی و همچنین نمایندگان مجلس تقدیر و تشکر می‌کنم.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897859

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • حملات نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی به اسرائیل، جان تازه‌ای به رزمندگان راه آزادی قدس دمید
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • دستگیری فامیل قلابی یکی از مسئولان قضایی استان
  • منصوری: سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق» هم‌افزایی نشان دادند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • هدیه مجلس به وزارت دفاع /سازمان سپند چه کمکی به نیروهای مسلح می کند؟
  • سازمان «سپند» در سطح مرزشکنی دانش حرکت می‌کند