Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی قایقرانی روئینگ اعلام کرد، دو ملی‌پوش ایران که در مسابقات قهرمانی آسیا مدال طلا گرفتند، گزینه اعزام به کاپ آسیایی تایلند هستند اما اگر کسی بر آن‌ها پیروز شد می‌تواند جایگزین شود.

افشین فرزام در گفت و گو با ایسنا درباره حضور در کاپ آسیایی تایلند بیان کرد: قرار است 20 روز دیگر در کاپ آسیایی تایلند شرکت کنیم تا ملی پوشان قبل از مسابقات سهمیه المپیک تجربه بیشتری به دست آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به جمع بندی که با رییس فدراسیون داشتیم، قرارشد بهترین نفر مردان و بهترین نفربانوان در کاپ آسیایی شرکت کنند. خب تا اینجای کار بهمن نصیری  و نازنین ملایی که در قهرمانی آسیا مدال طلا گرفتند، گزینه هستند اما اگر کسی توانست  بر این دو نفر پیروز شود، جایگزین خواهد شد.

فرزام در پاسخ به این پرسش که این دو رکابزن قرار است در کدام ماده های کاپ آسیایی شرکت کنند، تاکید کرد: بهمن نصیری در یک نفره سنگین وزن رقابت می کند و نازنین ملایی اگر شرایط خوب باشد احتمالا هم در یک نفره سنگین  و هم سبک وزن حضور خواهد داشت بازهم بستگی به شرایط آمادگی تا اعزام به مسابقات دارد.

سرمربی تیم ملی روئینگ در مورد دلیل اعزام نکردن نفرات بیشتر به کاپ آسیایی تایلند گفت: به هر حال مسائل مالی گریبان گیرما است همچنین کاپ آسیایی در اولویت فدراسیون نبود اما از آنجا که می خواستیم پاروزنان قبل از مسابقات انتخابی المپیک تجربه بیشتری به دست آورند، مخصوصا بهمن نصیری، پیشنهاد حضور در این کاپ را دادم و آقای سهرابیان هم پذیرفت.

او در پاسخ به این پرسش که پاروزنان برای کسب مدال  به کاپ آسیایی می روند یا با توجه به اینکه خیلی آماده نیستند تنها برای پشت سر گذاشتن یک مسابقه تدارکاتی در کاپ آسیایی شرکت می کنند، تاکید کرد: با توجه به اینکه 20 روز تمرین نداشتند قطعا آمادگی 100 درصدی ندارند و لازم بود بعد از قهرمانی آسیا این استراحت را داشته باشند . با این حال این طور نیست که برای گرفتن هر نتیجه ای به کاپ آسیایی برویم بلکه ملی پوشان تلاش می کنند از عنوان خود در قهرمانی آسیا دفاع کنند.

او در مورد قرار گرفتن قایق های روئینگ جزو کالاهای  لوکس در گمرک ایران گفت: لوازم لوکس باید مالیات سنگینی را به گمرک بپردازند و امیدوارم برای این مسئله هم راهکاری پیدا شود چون این قایق ها نیاز تیم ملی هستند.

فرزام در پاسخ به این پرسش که تمام هدف روئینگ کسب سهمیه در قایق تک نفره مردان و بانوان است، تصریح کرد:طبق قوانین جدید کسب سهمیه المپیک، ما برای کسب سهمیه المپیک در چهار ماده مردان و بانوان می توانیم شرکت کنیم و بیشترین سهمیه هم که می توانیم بگیریم، دو سهمیه است. در بخش مردان اگر قایق دونفره به شرایط ایده الی برسد، روی آن سرمایه گذاری می کنیم اما اگر نرسد، اینکه بتوانیم در قایق تک نفره دو سهمیه بگیریم فکر می کنم برای فدراسیون ایده ال باشد.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قایقرانی روئینگ المپیک ۲۰۲۰ توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۷۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه استان سمنان برای نخستین اعزام عمره چند نفر است؟

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان از اعزام دو کاروان این استان به نخستین دوره عمره مفرده پس یک دوره توقف خبر داد و گفت: پیگیری می‌کنیم تا مجوز برقراری پرواز عمره از فرودگاه‌های استان سمنان صادر شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، قدرت‌الله چتری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مدیریت حج و زیارت استان سمنان، اظهار داشت: ثبت نام عمره مفرده 1403 در استان سمنان آغاز شده است.

وی بیان کرد: بر اساس سهمیه اعلام شده، دو کاروان عمره مفرده با ظرفیت 170 نفر به استان اختصاص داده شده است.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه با توجه به از سرگیری مجدد اعزام به عمره مفرده دو کاروان به ظرفیت 170 نفر به استان اختصاص داده شده است گفت: با توجه به شرایط ثبت‌نام کنندگان در دوره قبل، یک کاروان به شرق استان جهت ثبت‌نام از زائران شهرستان‌های شاهرود و دامغان و یک کاروان به غرب استان ویژه متقاضیان غرب استان شهرستان‌های سمنان و گرمسار اختصاص داده شده است.

به گفته چتری در این دوره صرفاً از افرادی که دوره قبل در کاروان‌ها ثبت نام قطعی داشتند، به ترتیب اولویت اطلاع رسانی و ثبت نام به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به زمان دقیق اعزام زائران خانه خدا به سفر عمره مفرده از استان سمنان تصریح کرد: اعزام کاروان‌ها در هفتم و یازدهم اردیبهشت ماه امسال انجام خواهد شد.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با اشاره به اینکه هزینه اعزام در این دوره از اعزام‌ها نسبت به هزینه اعلام شده در چند ماه قبل تغییری نداشته است عنوان کرد: هزینه کاروان‌ها در دو قیمت 406 میلیون ریال و 420 میلیون ریال خواهد بود که بسته به نرخ هتل‌ها و پروازها تعیین شده است.

چتری با بیان اینکه فرودگاه‌های بین‌المللی شاهرود و سمنان ظرفیتی ارزشمند برای اعزام زائران عتبات عالیات و حج است تأکید کرد: پیگیر هستیم که اگر این فرودگاه‌ها آمادگی لازم را داشته باشند، بتوانیم مجوز لازم را برای پرواز عمره آینده از سازمان حج و زیارت کشور و شرکت‌های هواپیمایی کشور از فرودگاه‌های استان سمنان اخذ کنیم.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی؛ ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی
  • تحلیل سهرابیان از وضعیت قایقرانان در گزینشی المپیک/کار سختی داریم
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی/ایران به دنبال تاریخ سازی
  • نعمت‌پور: کاویانی‌نژاد و مُهمدی آماده شرکت در گزینشی‌ هستند
  • شرایط پارادوومیدانی برای پارالمپیک
  • به دل آب مى زنيم براى اولين سهميه‌هاى دو نفره
  • اعزام ۳ آزادکار به قرقیزستان
  • اعزام ۱۲ پارادوومیدانی‌کار به مسابقات قهرمانی جهان
  • سهمیه استان سمنان برای نخستین اعزام عمره چند نفر است؟