Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیاطین سرخ در دیدار با شفیلدیونایتد به تساوی رسیدند.

طرفداری- پس از تساوی 3-3 منچستریونایتد و شفیلدیونایتد، گری نویل، مدافع سابق شیاطین سرخ و کارشناس تلویزیون انگلستان به انتقاد از تحرک پایین مهاجمان منچستریونایتد پرداخت.

به گزارش اسکای اسپورتس، نویل در این مورد گفت:

کمبود تحرک مارسیال، رشفورد و دنیل جیمز واقعا خنده دار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله در تمام طول بازی مشهود بود و چیزی از آن ها ندیدیم. البته خط میانی منچستریونایتد نیز ضعیف کار کرد ولی شما از 3 مهاجم انتظار دارید بهتر از این ها کار کنند. اگر از کریس وایلدر (مربی شفیلدیونایتد) بخواهید مک گالدریک و موسیه (مهاجمان تیمش) را با رشفورد و مارسیال عوض کند، او جوابش منفی است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۸۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیزر خلاقانه «منِ نفرت‌انگیز» با حضور ستاره NBA +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، چهارمین قسمت از مجموعه انیمیشن «من نفرت‌انگیز» طبق برنامه‌ای که کمپانی ایلومینیشن اعلام کرده قرار است تیر ماه امسال به صورت جهانی اکران شود، انیمیشن محبوبی که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد و از مورد انتظارترین آثار انیمیشنی سال جدید است. 

کریس رناد کارگردانی این قسمت از انیمیشن «من نفرت انگیز» را برعهده داشته و قسمت چهارم با تهیه‌کنندگی کریس ملداندری و نویسندگی مایک وایت ساخته شده است. استیو کرل، کریستن ویگ، پی‌یر کافین، میرندا کازگرو و استیو کوگان نیز به عنوان صداپیشه در این فیلم حضور داشتند.

اما چیزی که امروز نام این انیمیشن را سر زبان‌ها انداخت تیزر خلاقانه‌ای بود که از آن منتشر شد. این تیزر کوتاه با حضور نیکولا یوکیچ (ستاره صربستانی تیم بسکتبال دنور ناگتس) و با داستانی خاص به انتشار درآمد.

در این تیزر یوکیچ، ستاره اروپایی NBA روبروی تراپیست خود نشسته و در رابطه با شباهتش با شخصیت اصلی انیمیشن «من نفرت‌انگیز» یعنی «گرو» صحبت می‌کند. شباهتی که باعث شده یک سورپرایز در زندگی این بسکتبالیست به وجود بیاید و مهمان‌های ناخوانده‌ای با او همراه شوند.

این تیزر به واسطه ایده خلاقانه و جذابش خیلی زود بین علاقه‌مندان به انیمیشن و دوستداران بسکتبال دست به دست شده و توجهات زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

تیزر «من نفرت‌انگیز 4» را در ادامه تماشا کنید: 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!
  • (ویدئو) درخواست کمک امام جماعت از طریق بلندگوی مسجد
  • نواخته شدن زنگ تحرک در ۲۲ بوستان پایتخت
  • تیزر خلاقانه «منِ نفرت‌انگیز» با حضور ستاره NBA +فیلم
  • برونو فرناندز: قهرمانی در جام حذفی هرگز موجب موفقیت منچستریونایتد نخواهد شد
  • منچستریونایتد ۳(۴) - (۲)۳ کاونتری/ صعود خجالت آور شیاطین به فینال+ فیلم
  • تن هاخ: هر ۱۸ ماه یک‌بار می‌توانم‌ تمام بازیکنانم را در اختیار داشته باشم و این نگران‌کننده است
  • انتقاد معاون حزب الله از کمک کشورهای عربی به اسرائیل برای دفع حمله ایران
  • ایران آماده جنگ است اگر... | انتقاد تند معاون حزب الله از کمک کشورهای عربی به اسرائیل برای دفع حمله ایران
  • انتقاد معاون دبیرکل حزب‌الله از کشورهای عربی به دلیل کمک به رژیم صهیونیستی برای دفع حمله ایران