Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی ارتحال حضرت آیت‌الله حاج سید ابوالفضل میر محمدی (ره) پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن بدین شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم

(انا لله و انا الیه راجعون)

ارتحال فقیه پارسا و مفسّر قرآن حضرت آیت‌الله حاج سید ابوالفضل میر محمدی زرندی (ره) عضو فعال و برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مجلس خبرگان رهبری موجب تأسف و تأثر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان از مدرسین برجسته علوم اسلامی و تفسیر قرآن بود که سال‌ها در کرسی تدریس سطوح عالی حوزه، منشأ برکات علمی و اخلاقی فراوانی گشت و با حضور مؤثر در نهادهای علمی، دانشگاهی و قضایی اندیشه و عمل خود را وقف خدمت عالمانه و متعهدانه به‌نظام اسلامی نمود. وجود نام وی در اطلاعیه‌های ضد طاغوت گواه پیشینه مبارزاتی این عالم نستوه است چنانکه تا آخر صادقانه ولایت فقیه را همراهی و یاوری کرد.

سابقه درخشان این عالم جلیل‌القدر در حوزه و دانشگاه سرشار از زهد، تقوا، اخلاق و تواضع علمی بود. «تفسیر قرآنی بلاغ» از آثار ماندگار و گران‌قدر آن روحانی مبارز و مجاهد است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رحلت این عالم پرهیزگار را به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم (عجل‌الله‌ تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت‌برکاتهم»، به‌ویژه حضرت آیت‌الله‌العظمی شبیری زنجانی، حوزه‌های علمیه و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده، برای آن مرحوم علو درجات، غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از خداوند متعال خواستار است.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

کد خبر 4780429

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله میرمحمدی جامعه مدرسین حوزه پیام تسلیت کنفرانس وحدت اسلامی علامه طباطبایی فلسفه وحدت اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی مجمع عالی حکمت اسلامی نشست علمی علوم انسانی اسلامی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی کنفرانس بین المللی آیت الله جوادی آملی فلسفه اسلامی معرفی کتاب هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۸۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام دریادار تنگسیری به فرمانده کل ارتش ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرتیپ پاسدار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی فرارسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش تبریک گفت.

بنابر روایت ایلنا، متن پیام بدین شرح است:

امیر سرلشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
"ٱللَّٰهُمَّ صَلِّ عَلَیٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّد"

۲۹ فروردین ماه با تدبیر حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) به عنوان «روز ارتش» نام گذاری شد تا این حرکت نمادین برای همه مردم ایران به ویژه غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، به عنوان یکی از با شکوه‌ترین روزها در تاریخ شکوهمند ایران اسلامی ماندگار شود و به تعبیر حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) "یک روز تاریخی و پر مضمون و جزو خاطره‌های ماندگار و معنادار به حساب می آید."

یقینا یکی از مولفه‌های مهم در منظومه دفاعی و نظامی و اقتدار و عزت ایران اسلامی در عرصه‌های منطقه‌ای و بین المللی، وجود ارتش مکتبی است که همواره در مسیر تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و در عمل به تکالیف الهی در سنگر دفاع مقدس و پس از آن در میادین مختلف خدمت رسانی به مردم شریف ایران، جزو طلایه داران بوده و این نشان از وجود مردانی مجاهد و غیور دارد که عارفانه و عاشقانه این هدف متعالی را برگزیده‌اند.

خدای بزرگ را شاکریم که تصویر زیبای وحدت، اخوت، همدلی، همراهی و هم افزایی ارتش غیرتمند جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره رضایت و خرسندی امام امت و ملت غیور میهن عزیزمان را فراهم ساخته و باعث یاس، ناامیدی و خشم دشمنان این خاک مقدس شده است.

اینجانب فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه «سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران» و روز تجلیل از حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی ارتش را خدمت جنابعالی و یکایک فرماندهان و آحاد کارکنان ولایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض نموده واز پروردگار قادر متعال، دستیابی به بهترین توفیقات را تحت عنایات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و پیروی از فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896211

دیگر خبرها

  • مصارف مالیات به خوبی برای شهروندان تبیین شود
  • واکنش ها به درگذشت معاون دولت احمدی نژاد /قالیباف پیام داد
  • باید در اخذ مالیات مراقب نارضایتی مردم بود
  • خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه است
  • ضرورت جذب نیروهای خبره در حوزه علمیه
  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • درخواست رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره قبرستان بقیع
  • پیام دریادار تنگسیری به فرمانده کل ارتش ایران
  • محسن مهرعلیزاده عزادار شد /پیام سیدمحمد خاتمی
  • رهبر انقلاب با قدرت و حکمت امروز در حال اداره کشور است